Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Website
Market
Αρχική
Βοήθεια
Tags
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Ελικοφόρα Αεροσκάφη
»
Prop: Γενική συζήτηση-Reference
»
Θέμα:
Πιλότοι στην 1/48
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Πιλότοι στην 1/48 (Αναγνώστηκε 930 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
pavesi24
Scale 1/144
Μηνύματα: 93
Age: 41
Τόπος: Αθήνα
Πιλότοι στην 1/48
«
στις:
Οκτωβρίου 13, 2013, 04:42:19 μμ »
Γεια χαρά σε ολους!
Θελω να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος,καποια εταιρία που να βγάζει
Πιλότους στην 1/48 και να μπορούν να χρεισημοποιηθουν
για ελληνικο Πλήρωμα WWII!!!!
Καταγράφηκε
ALEX_SSGTi
Αλέξανδρος Βούρβαχης IPMS 1134/MC 341
MC crew
Scale 1/32
Μηνύματα: 9128
Age: 49
Τόπος: Πειραιάς
Μοdelling is just fun!
Απ: Πιλότοι στην 1/48
«
Απάντηση #1 στις:
Οκτωβρίου 13, 2013, 05:31:46 μμ »
Για πιο αεροπλάνο ψάχνεις?
Καταγράφηκε
pavesi24
Scale 1/144
Μηνύματα: 93
Age: 41
Τόπος: Αθήνα
Απ: Πιλότοι στην 1/48
«
Απάντηση #2 στις:
Οκτωβρίου 14, 2013, 12:26:42 πμ »
Για ενα spitfire!!!
Καταγράφηκε
ALEX_SSGTi
Αλέξανδρος Βούρβαχης IPMS 1134/MC 341
MC crew
Scale 1/32
Μηνύματα: 9128
Age: 49
Τόπος: Πειραιάς
Μοdelling is just fun!
Απ: Πιλότοι στην 1/48
«
Απάντηση #3 στις:
Οκτωβρίου 14, 2013, 01:38:26 πμ »
Όρθιο, ή καθιστό? Έχω από το κιτ της Tamiya διάφορους καθιστούς πιλότους, απλά είναι λίγο γεματούληδες!
Καταγράφηκε
pavesi24
Scale 1/144
Μηνύματα: 93
Age: 41
Τόπος: Αθήνα
Απ: Πιλότοι στην 1/48
«
Απάντηση #4 στις:
Οκτωβρίου 14, 2013, 01:45:31 πμ »
Τον θελω όρθιο ειλικρινά!
Ειναι για καλό σκοπό
Καταγράφηκε
ALEX_SSGTi
Αλέξανδρος Βούρβαχης IPMS 1134/MC 341
MC crew
Scale 1/32
Μηνύματα: 9128
Age: 49
Τόπος: Πειραιάς
Μοdelling is just fun!
Απ: Πιλότοι στην 1/48
«
Απάντηση #5 στις:
Οκτωβρίου 14, 2013, 01:51:44 πμ »
Δυστυχώς δεν έχω όρθιο..
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Tags:
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Ελικοφόρα Αεροσκάφη
»
Prop: Γενική συζήτηση-Reference
»
Θέμα:
Πιλότοι στην 1/48