Πολύ ωραία η δουλειά σου, αυτή που παρουσιάζεις στο YouTube και αρκετά λεπτομερής για την κλίμακα που δουλεύεις. Καλή συνέχεια και στην νέα σου κατασκευή !
Δεν ξέρω αν με βίντεο είναι εύκολο να καταγραφεί η προσπάθεια κατασκευής λόγω του τελικού όγκου (του οπτικοακουστικού υλικού εννοώ).
Αλλά με time lapse (κάτω από κάποιες προϋποθέσεις βέβαια) σίγουρα γίνεται και ενδείκνυται για κατασκευές που διαρκούν αρκετό καιρό.
Καλή συνέχεια!