Πολυ ωραιο. Δεν ειναι τελειωμενω να υποθεσω, σωστα? Αν ειναι, πιστευω χρειαζονται περισσοτερα σκουπιδια-ψιλολογια τριγυρω. Ολα τα διοραματα ππ1 που εχω δει με αεροπλανα δεν δειχνουν πολες ζημιες παρολο που ενω εχουν πεσει.. Ξερω, λογω της χαμηλης ταχυτητας και χαμηλου βαρους. Αλλα και παλι, πιστευω περισσοτερες ζημιες θα χρειαζοταν παρα μονο ενα τσακισμα στο φτερο., Βεβαια τωρα ειναι αργα.. αλλα ετσι , κουβεντα να γινεται. Και η φιγουρα ωραια , δινει αρκετο δραμα.