Πέρασε αρκετός καιρός από την τελευταία παρουσίαση της κατασκευής των δύο μοντέλων και ελπίζω με την σημερινή ανανέωση να σας αποζημιώσω για την υπομονή που δείχνετε. Το βάψιμο των δύο μαχητικών συνεχίζεται με την διακόσμηση των επιφανειών της ατράκτου και των φτερών έχοντας σαν βάση φωτογραφίες των αυθεντικών (συγκεκριμένα του Red 1 και του Red 5) . Αυτή η πολύχρωμη παραλλαγή είναι διαφορετική και για τα έξι studio models που κατασκευάστηκαν από τους τότε δημιουργούς τους, έχει όμως κάποια κοινά στοιχεία που είναι οι δύο κόκκινες λωρίδες εκατέρωθεν της ατράκτου καθώς και το χαρακτηριστικό σχήμα στα φτερά το οποίο αναλόγως το μοντέλο (studio model 1,2,3,4,5,6) αλλάζει μόνο το πλήθος των γραμμών στο πίσω μέρος (1 ή 2 ή 3 ή 4 ή 5 ή 6 γραμμές κάθετα στο πίσω μέρος των φτερών). Οι χαλκομανίες που δίνονται δεν θα χρησιμοποιηθούν.
Ξεκινάω με το κόκκινο που προκύπτει από την ανάμειξη XF 7 flat red Tamiya με ελάχιστο XF 9 hull red Tamiya. Η κάτω μπροστινή επιφάνεια της ατράκτου στο μοντέλο της Fine Molds ψεκάστηκε με γκρι Η 305 της Gunze με βάση τις φωτογραφίες από το studio model του Red Leader. Με την ίδια απόχρωση ψεκάστηκαν και μερικά πάνελ στον Red Five με βάση και πάλι φωτογραφίες του studio model. Προηγήθηκε μασκάρισμα με ταινία και εφαρμογή Maskol με Scotch Brite για αναπαράσταση των φθορών




συνέχεια με XF 3 flat yellow Tamiya ανοιγμένο με XF 2 flat white

μασκάρισμα ξανά για να περαστούν κάποια πάνελ με XF 25 light sea grey ανοιγμένο με ελάχιστο XF 2 flat white καθώς και τρία πάνελ στο Red 5 με XF 5 flat green ανοιγμένο και αυτό με ελάχιστο XF 2 flat white

τα βασικά χρώματα έχουν τελειώσει σειρά τώρα έχουν οι φθορές και η παλαίωση των μοντέλων. Από τα δύο το μοντέλο της Fine Molds -Red Leader- έχει λιγότερες και πιο "ήπιες" φθορές σε σχέση με αυτό της ΑΜΤ-Blue Moon -Red Five- που είναι ο ορισμός του χρεπιού με τις πολλαπλές φθορές, χτυπήματα, καπνιές, λαδιές, σημάδια από βολές όπλων και άλλα "ωραία", να δω πως θα τα καταφέρω!
Ξεκινάω με προσεκτικό ξύσιμο του χρώματος στις επιφάνειες των μοντέλων, το μυστικό εδώ είναι να γίνεται όσο είναι δυνατόν πιο "διακριτικά" νομίζω οι φωτογραφίες βοηθούν να καταλάβετε
ακολούθησε σφράγισμα με Future ώστε να προστατευθούν τα ακρυλικά χρώματα από τα φίλτρα και το wash που θα ακολουθήσουν

στο μοντέλο της Fine Molds έγιναν περιορισμένες φθορές. Με λεπτό μαρκαδοράκι από της σειρά Gundam marker σε γκρι σκούρο έγιναν στο μοντέλο πολύ μικρές σε μήκος γραμμές που βρίσκονται διάσπαρτες σε όλες τις επιφάνειες του μοντέλου έχοντας σαν οδηγό τις ελάχιστες φωτογραφίες που υπάρχουν από το studio model. Στη συνέχεια σφραγίστηκε και αυτό με ψέκασμα Future

Παρατηρώντας τις φωτογραφίες του βαμμένου μοντέλου της F.M. είναι πράγματι αξιοθαύμαστη η φινέτσα των λεπτομερειών και το τελικό αποτέλεσμα που έχεις με ελάχιστο κόπο. Η απροβλημάτιστη εφαρμογή (να θυμίσω ότι τα κομμάτια της ατράκτου και των κινητήρων δεν έχουν κολληθεί ακόμα!) βοηθούν τον μοντελιστή, τόσο τον έμπειρο όσο και τον αρχάριο, η δε σωστή αποτύπωση του σχήματος και της λεπτομέρειας στις επιφάνειες σου εξασφαλίζει ένα αυθεντικό αποτέλεσμα, πραγματικά βγάζω το καπέλο στους Ιάπωνες .
Συνεχίζεται