Καλημέρα, επίσης καλή βδομάδα,
Το είδαν οι "συνήθεις ύποπτοι" στην λέσχη αερομοντελιστών που ανήκω, καμιά δεκαριά (πολύ έμπειρα) άτομα.
Τις φωτό τις χρωστάω σε έναν πολύ καλό μοντελιστή και επαγγελματία πιλότο σε Falcon, τον Φιλίπ.
Σχόλια δικά μου: η "πτήση" ήταν περισσότερο αιώρηση διότι παρά τις δοκιμές το Ε/Π είναι λίγο οπισθοβαρές (λείπει ο πιλότος και μερικά μιχλιμπίδια στο κοκπιτ γι'αντιστάθμιση).
Το βίντεο είναι διαθέσιμο εδώ (με κινητό τελευταίας τεχνολογίας αλλά η σύζυγος έχει την κακιά συνήθεια να γυρίζει βίντεο με το κινητό κατακόρυφο...
):
Στο βίντεο φαίνεται η νευρικότητά μου. Μου πήρε μισή ώρα για να το απογειώσω λόγω κραδασμών.
Αφαίρεσα δύο ελαστικούς συνδέσμους με την άτρακτο και μετά ήταν σαφώς καλύτερα με μικρές ταλαντώσεις μόνο στο κάθετο σταθερό.
Θα τα διορθώσω. Ξέχασα να βάλω και τους μαλακώτερους λαστιχένιους αποσβεστήρες στον άξονα των λαβών των φύλλων της έλικας (feathering shaft) με αποτέλεσμα το σύνολο στροφείο-άξονας-πλαίσιο να είναι υπερβολικά δύσκαμπτο και οι ταλαντώσεις να μην αποσβένονται γρήγορα.
Λίγο ανησυχητικό το γεγονός ότι οι στροφές του κινητήρα δεν ήταν οι αναμενόμενες και είχα μειωμένο έλεγχο του ουραίου στροφείου, χρειάζεται έλεγχο.
Προσωπικά γενικά είμαι αρκετά ευχαριστημένος, το Ε/Π στον αέρα δείχνει καλό και στην "πραγματική πτήση" ελπίζω να είναι ΟΚ.
Σχόλια των θεατών: θετικά σχόλια για την βαφή και τις λεπτομέρειες. Η "πτήση" βέβαια δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο και ούτε υπολόγιζα να είναι στην φάση αυτή.
Σειρά έχει η ολοκλήρωση του κόκπιτ (χειμώνας έρχεται, θα το δούμε σιγά-σιγά μαζί εδώ).
Σκέφτομαι να κάνω άρθρο ή άρθρα για τις κατασκευαστικές λεπτομέρειες αλλά έχω ελαχιστότατο χρόνο.
Τα υπόλοιπα σχόλια και τυχόν ερωτήσεις δικά σας.
Και πάλι ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την βοήθεια και την ενθάρρυνση, 5 χρόνια είναι πολλά. Ελπίζω το αποτέλεσμα να ικανοποιεί.
Πολλούς χαιρετισμούς,
Δημήτρης