Είπα ότι θα συνεχίσω το βράδυ όμως πού χρόνος...
Συνεχίζω τώρα.
Φωτογραφίες όπου φαίνεται καλύτερα η κλίση που έχει ο άξονας του στροφείου καθώς και το σημείο εξόδου του από την άτρακτο τα οποία φαίνονται αρκετά σωστά για την κλίμακα. Επίσης σωστό φαίνεται και το μήκος του άξονα (πολλές μετρήσεις και συγκρίσεις από τις φωτογραφίες μέχρι την τελική απόφαση):
Φωτό του πλαισίου προσαρμογής του μηχανισμού στην άτρακτο:
Φωτογραφία από την προσαρμογή του εμπρός σκέλους προσγείωσης σε σχέση με το πλαίσιο ανάμεσα στις θύρες επιβίβασης. Νομίζω πως είναι σωστό συγκρίνοντας και πάλι με ουκ ολίγες φωτογραφίες:
Άποψη του μηχανισμού στο εσωτερικό της ατράκτου:
Το ουραίο στροφείο. Χρειάζεται δουλειά για να καλυφθεί όσο γίνεται καλύτερα και φυσικά να μην υπάρχει το
παραμικρό πρόβλημα στην λειτουργία του ( όταν λέω το "παραμικρό" είναι με όλη τη σημασία της λέξης, από μία βλακεία μπορεί να χαθεί όλο το ελικόπτερο):
Άποψη άνωθεν του Ε/Π:
Φωτογραφία από τον σωλήνα του άξονα μετάδοσης του ουραίου στροφείου στο πίσω μέρος της ατράκτου.
Διακρίνεται το σύστημα ηλεκτονικού ελέγχου του χρονισμού (κόκκινο) του ηλεκτρικού κινητήρα (χωρίς ψήκτρες) με την ψύκτρα στο επάνω μέρος (Kontronik Jive HV80+).
Σε κανονική πτήση χωρίς το βάρος της ατράκτου (δηλ. γύρω στα 5,5 κιλά) η μέση τιμή του ρεύματος είναι γύρω στα 25-30Α (τάση γύρω στα 45 βολτ- συνεχές):
Το σημείο προσαρμογής του ουραίου τμήματος στο κύριο τμήμα της ατράκτου. Προβληματίζει η διαχωριστική γραμμή στο πάνω μέρος που στο πραγματικό είναι 3-4 εκ πιο πίσω. Αμφιβάλλω ότι θα το διορθώσω μιας και το ουραίο τμήμα δεν έχει κολληθεί αλλά είναι αφαιρούμενο για συντήρηση/επισκευή (όπως και στο πραγματικό). Βέβαια έχω μια ιδέα του πως μπορεί να διορθωθεί... χμμ τελικά μάλλον θα το διορθώσω
:
Περισσότερα την επόμενη βδομάδα. Καλό ΣΚ σε όλους!