Αποστολέας Θέμα: JagdTiger Porsche Production 1/35 Dragon  (Αναγνώστηκε 1154 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jasondr

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Age: 42
  • Τόπος: Αθηνα
  • I intend to live forever, or die trying.
    • GR Modeler
JagdTiger Porsche Production 1/35 Dragon
« στις: Φεβρουαρίου 02, 2014, 01:00:21 μμ »
Αφού μετά από μήνες ψαξίματος το βρήκα τελικά μέσο Γερμανίας άρχισα να φτιάχνω το μοντέλο. Πολύ σκληρό πλαστικό και γενικός όχι ότι καλύτερο έχω δουλέψει από Dragon. Βέβαια είναι πράγματι παλαιό καλούπι με νέες προσθήκες από πλευράς κανονιού μερικών δεστρών , συρματόσκοινα και έτοιμο το zimmerit.Επιπλέον προμηθεύτηκα και τις ερπύστριες μέσο Friulmodel (για φυλακισμένους οι συγκεκριμένες λόγο ιδιομορφίας τους).Εκκρεμούν κάποιες δέστρες στα πλαϊνά αλά σε γενικές γραμμές είναι τελειωμένο κατασκευαστικά.



 
Και μια γεύση από τις ερπύστριες.






"What usually happens when you poke something with a stick? It pokes back."

Αποσυνδεδεμένος zb00p

  • Ready To Race
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1888
  • Age: 45
  • Τόπος: Ρόδος
  • Four Stroke Force
    • zb00p
Απ: JagdTiger Porsche Production 1/35 Dragon
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουαρίου 03, 2014, 10:22:54 πμ »
Οι ερπύστριες είναι μεταλλικές? θα πρέπει να τους κάνεις λίγο μια επέμβαση, όπως είναι οι πλαστικές του κιτ. Λόγω της ιδιαιτερότητας της ανάρτησης Πορσε, οι Γερμανοί έκοβαν το ένα δόντι, αν δεις τις πλαστικές του κιτ, το ένα δόντι είναι κομμένο, όπως ακριβώς ήταν στα πραγματικά.
Αυτός ήταν και ο βασικότερος λόγος που δεν αγόρασα και εγώ μεταλλικές για το δικό μου, προτίμησα να χρησιμοποιήσω αυτές του κιτ. Και για αυτό έχω κολλήσει λίγο, με έχει πεθάνει το καθάρισμα!  :mrgreen:


Χρήστος

Αποσυνδεδεμένος zb00p

  • Ready To Race
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1888
  • Age: 45
  • Τόπος: Ρόδος
  • Four Stroke Force
    • zb00p
Απ: JagdTiger Porsche Production 1/35 Dragon
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουαρίου 04, 2014, 03:31:48 μμ »
Για του λόγου το αληθές:

Click to see the original size. Click to see the original size.

Όπως βλέπεις, το μέσα δόντι έχει αφαιρεθεί


Χρήστος

Αποσυνδεδεμένος jasondr

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Age: 42
  • Τόπος: Αθηνα
  • I intend to live forever, or die trying.
    • GR Modeler
Απ: JagdTiger Porsche Production 1/35 Dragon
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουαρίου 08, 2014, 01:21:51 μμ »
Έγινε η αφαίρεση του δεύτερου δοντιού όσο αφορά το θέμα με την ερπύστρια καθώς και κάποιες ηλεκτροκολλήσεις στο μοντέλο όπου  δεν είχε καθόλου η τονίστηκαν οι υπάρχουσες.





"What usually happens when you poke something with a stick? It pokes back."

Αποσυνδεδεμένος zb00p

  • Ready To Race
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1888
  • Age: 45
  • Τόπος: Ρόδος
  • Four Stroke Force
    • zb00p
Απ: JagdTiger Porsche Production 1/35 Dragon
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουαρίου 08, 2014, 01:32:50 μμ »
Προσπαθούσα να καταλάβω τι είναι οι ηλεκτρολύσεις και μετά είδα τις φωτογραφίες! :mrgreen: :mrgreen:

Εξαιρετική δουλειά και τεράστια υπομονή. Τι χρησιμοποίησες για να κάνεις τις συγκολήσεις?

ʼλλη μια ερώτηση, έχεις κολλησει το κάτω μέρος με την υπερκατασκευή? Βλέπω έχεις ήδη κολλήσει τα φτερά και εγώ αντιμετώπισα ένα μικρό πρόβλημα, ίσως από δική μου ευθύνη.
Εγώ συναρμολόγησα όλο το κάτω μέρος πρώτα και ξεχωριστά την υπερκατασκευή για λόγους ευκολίας στο βάψιμο. Όταν πήγα να ενώσω τα δύο μέρη, οι ερπύστριες έβρισκαν στα φτερά και με παίδεψε λίγο.
Βέβαια, εγώ χρησιμοποίησα του κιτ, εσύ έχεις την ευχέρεια των λειτουργικών μεταλλικών (σούπερ παλαιώση, πολύ αληθοφανής) οπότε δεν φαντάζομαι να αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα να τις περάσεις.

 ::salut::


Χρήστος

Αποσυνδεδεμένος jasondr

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Age: 42
  • Τόπος: Αθηνα
  • I intend to live forever, or die trying.
    • GR Modeler
Απ: JagdTiger Porsche Production 1/35 Dragon
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουαρίου 08, 2014, 01:50:56 μμ »
Καταραμένη αυτόματη διόρθωση!!! :lol:

Όσο αφορά της ηλεκτροκολλήσεις τις κάνω με πυρογράφο και πράγματι είναι της υπομονής .Όσο αφορά αυτό που είπες σχετικά με τα φτερά και τις ερπύστριες έκανα μια δοκιμή για να δω αν βρίσκουν πρώτα. Η αλήθεια είναι πως σε ένα φτερό που το είχα στραβώσει προς τα μέσα ,αναγκάστηκα να αλλάξω την φορά για να περάσουν τα πέδιλα. ::salut::



"What usually happens when you poke something with a stick? It pokes back."

Tags: jagdtiger