Αποστολέας Θέμα: Tank T-34/76 Revell  (Αναγνώστηκε 1583 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Steliosleyland

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Age: 39
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
Tank T-34/76 Revell
« στις: Απριλίου 13, 2013, 01:27:20 μμ »
Καλησπέρα σε όλους! Εχθές παρέλαβα το Κιτ Τ-34/76 υπο κλίμακα 1/35. Ωστόσο οι ερπύστριες δεν έχουν την λεπτομέρια που θα ήθελα. Γνώρίζει κάποιος αν υπάρχουν ερπύστριες κομμάτι-κομμάτι, βυνιλίου ή μεταλλικές για το συγκεκριμένο μοντέλο?



Αποσυνδεδεμένος zb00p

  • Ready To Race
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1888
  • Age: 45
  • Τόπος: Ρόδος
  • Four Stroke Force
    • zb00p
Απ: Tank T-34/72 Revell
« Απάντηση #1 στις: Απριλίου 13, 2013, 05:09:13 μμ »
λογικά θα κάνουν όλες οι ΑΜ που υπάρχουν για T-34.
Στο μυαλό μου έρχονται πρώτες οι Φριουλ και Μαστερκλαμπ.

edit με μια σύντομη αναζήτηση στο ebay έχει πολλές εταιρείες, όπως
AFV club, Spade Ace, Modelkasten, Accurate Armor


Χρήστος

Αποσυνδεδεμένος Steliosleyland

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Age: 39
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
Απ: Tank T-34/76 Revell
« Απάντηση #2 στις: Απριλίου 26, 2013, 07:17:38 μμ »
Καλησπέρα σε όλους!  :DΞεκλέβωντας λίγο χρόνο θέλω το σαββατοκύριακο να ασχοληθώ με το σοβιετικό θηρίο που απέκτεισα πρόσφατα. Μέχρι να αγοράσω αερογάφο  βάφω με πινέλο. Επειδή είναι το πρώτο αρμα που θα βάψω, θα ήθελα τη βοήθειά σας πριν προμηθευτώ τα απαραίτητα υλικα για την κατασκευή του.
Έχω αποφασίσει να φτιάξω την έκδοση που έλαβε μέρος στη μάχη του Kursk το 1943. Σύμφωνα με τις οδηγίες της Revell το άρμα βάφεται με χρώμα πράσινο σκούρο ματ. , ενώ στην κορυφή του πύργου ενα κομμάτι ορθογώνιου σχήματος βάφεται με άσπρο ματ. Μετά απο ψαξιμο στο forum είδα πως τα καλύτερα, για πινέλο, είναι τα χρώματα της vallejo. Πριν αρχίσω να βάφω το πρώτο χέρι, χρειάζεται να περάσω κάποιο χρώμα σαν βάση ή ξεκινάω και το βάφω κατευθείαν το πράσινο ματ? Επίσης, μετά την ολοκλήρωση της βαφής τι χρώματα μπορώ να χρησιμοποιήσω για wash και dry brush? ; Έχω ακούσει οτι τα kolinsky είναι πολύ καλά πινέλα.ʼλωστε επιλέγω και την vallejo γιατί τα χρώματά της (με διαλύτη νερο) δεν καταστρέφουν την τρίχα απο τα Kolinsky. Τί τύπου (στρογγυλά-πλακε) και τι βαθμού πινέλα πιστεύετε οτι  με καλύπτουν για το βάψιμο του αρματος?  Υπάρχει κάποιο υλικό που μου προτείνετε με το οποίο μπορώ να το λασπώσω?  Ευχαριστώ!!! ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Pz-Panos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1906
  • Age: 50
  • Τόπος: Γλυφάδα
  • Homo Modelistus
Απ: Tank T-34/76 Revell
« Απάντηση #3 στις: Απριλίου 28, 2013, 05:21:57 μμ »
1. Πριν αρχίσω να βάφω το πρώτο χέρι, χρειάζεται να περάσω κάποιο χρώμα σαν βάση ή ξεκινάω και το βάφω κατευθείαν το πράσινο ματ?

2. Επίσης, μετά την ολοκλήρωση της βαφής τι χρώματα μπορώ να χρησιμοποιήσω για wash και dry brush?

3. Έχω ακούσει οτι τα kolinsky είναι πολύ καλά πινέλα.

4. Τί τύπου και τι βαθμού πινέλα πιστεύετε οτι  με καλύπτουν για το βάψιμο του αρματος?

5.Υπάρχει κάποιο υλικό που μου προτείνετε με το οποίο μπορώ να το λασπώσω?

1. Συνιστάται ένα πέρασμα με αστάρι. Αφού δεν υπάρχει αερογράφος, τότε με σπρέϋ.

2. Για wash και στεγνό πινέλο, κατά γενικό κανόνα χρησιμοποιούνται λάδια ζωγραφικής ή/και σμάλτα, αντίστοιχα.

3. Δεν είχα ποτέ Kolinsky εξ'όσων θυμάμαι, αλλά γενικά θα χρειαστείς καλής ποιότητας πινέλα. ʼρα, να αποφύγεις τα φθηνότερα.

4. Θα χρειαστείς οπωσδήποτε και πλακέ και στρογγυλά πινέλα. Για τα στρογγυλά από ένα κάθε χαμηλού βαθμού είναι αρκετά, πιστεύω, για αρχή. Δηλαδή 0 (αν θες) 1, 2, 3, 4. Για τα πλακέ, μικρού και μεσαίου μεγέθους επίσης.

5. Τα πιο απλά υλικά για λάσπωμα είναι γύψος σε σκόνη, νερό, χρώματα σε καφέ αποχρώσεις, σμάλτα ή και ακρυλικά, και χώμα (κοσκινισμένο).

Σε γενικές γραμμές, θα δεις και μόνος σου ότι,, συν τω χρόνω, θα καταλήξεις στα υλικά και εργαλεία που σε βολεύουν πιο πολύ ώστε να βγάζεις το αποτέλεσμα που επιδιώκεις, κάθε φορά. Πολύ βοηθητική είναι και η χρήση της λειτουργίας έρευνας στο φόρουμ, με λίγη υπομονή κι επιμονή θα δεις πολλές απορίες σου να βρίσκουν απάντηση μέσα από παλαιότερες κατασκευές και συζητήσεις,

Καλή τύχη κι επιτυχία στην κατασκευή του πρώτου σου άρματος!

Αποσυνδεδεμένος Steliosleyland

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Age: 39
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
Απ: Tank T-34/76 Revell
« Απάντηση #4 στις: Απριλίου 28, 2013, 08:32:44 μμ »
1. Συνιστάται ένα πέρασμα με αστάρι. Αφού δεν υπάρχει αερογράφος, τότε με σπρέϋ.

2. Για wash και στεγνό πινέλο, κατά γενικό κανόνα χρησιμοποιούνται λάδια ζωγραφικής ή/και σμάλτα, αντίστοιχα.

3. Δεν είχα ποτέ Kolinsky εξ'όσων θυμάμαι, αλλά γενικά θα χρειαστείς καλής ποιότητας πινέλα. ʼρα, να αποφύγεις τα φθηνότερα.

4. Θα χρειαστείς οπωσδήποτε και πλακέ και στρογγυλά πινέλα. Για τα στρογγυλά από ένα κάθε χαμηλού βαθμού είναι αρκετά, πιστεύω, για αρχή. Δηλαδή 0 (αν θες) 1, 2, 3, 4. Για τα πλακέ, μικρού και μεσαίου μεγέθους επίσης.

5. Τα πιο απλά υλικά για λάσπωμα είναι γύψος σε σκόνη, νερό, χρώματα σε καφέ αποχρώσεις, σμάλτα ή και ακρυλικά, και χώμα (κοσκινισμένο).

Σε γενικές γραμμές, θα δεις και μόνος σου ότι,, συν τω χρόνω, θα καταλήξεις στα υλικά και εργαλεία που σε βολεύουν πιο πολύ ώστε να βγάζεις το αποτέλεσμα που επιδιώκεις, κάθε φορά. Πολύ βοηθητική είναι και η χρήση της λειτουργίας έρευνας στο φόρουμ, με λίγη υπομονή κι επιμονή θα δεις πολλές απορίες σου να βρίσκουν απάντηση μέσα από παλαιότερες κατασκευές και συζητήσεις,

Καλή τύχη κι επιτυχία στην κατασκευή του πρώτου σου άρματος!
Σ' ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά!!! ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Steliosleyland

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Age: 39
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
Απ: Tank T-34/76 Revell
« Απάντηση #5 στις: Ιουνίου 22, 2013, 03:46:02 μμ »
Καλησπέρα στην μοντελιστική παρέα!!! ::salut:: ::salut::
Εχθές το βράδυ ασχολήθηκα με την κατασκευή του πρώτου μου άρματος και αγαπημένου μου μοντέλου Τ-34/76. Η κατασκευή ήταν τόσο διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα που πέρασαν 4 ωρες χωρίς να πάρω χαμπάρι :D Θα ήθελα τη γνώμη σας μέχρι αυτό το στάδιο της κατασκευής. Ωστόσο θα ήθελα να κάνω δύο ερωτήσεις:
1ον Στη δεύτερη φωτογραφία που φαίνεται το μπροστινό μέρος του άρματος, το πάνω και κάτω κομμάτι δεν εφάρμοσαν και πολύ καλά. Όταν βγάζω την κίτρινη ταινία τα δύο κομμάτια δεν ξεκολούνε αλλά στα ακραία τμήματα υπάρχει μικρό κενό. Πως μπορώ να το λύσω το θέμα αυτό? Έχω έναν στόκο Mr hobby mr syrfacer 1000 τον οποίον δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Πιστεύετε οτι κάνει για την κάλυψη τέτοιων κενών? Χρειάζεται να αραιωθεί?
2ον Τι χρώμα αστάρι να αγοράσω για το βάψιμο του άρματος με πράσινο σκούρο ματ? Το άρμα θα βαφτεί με σπρέυ Humbrol και πινέλο. Ευχαριστώ για το χρόνο σας  :)










Αποσυνδεδεμένος Dimitris 72

  • Braille Scale Oddity
  • Moderator
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 3134
  • Age: 65
  • Τόπος: Ηλιούπολη Αθήνα
Απ: Tank T-34/76 Revell
« Απάντηση #6 στις: Ιουνίου 22, 2013, 04:23:44 μμ »
To κενό θα το κλείσεις με στόκο. Στα μοντελιστικά καταστήματα, θα βρεις πληθώρα ειδικών στόκων (ενδεικτικά: Humbrol, Squadron, Tamiya, Revell, κλπ.). Λίγο - πολύ όλοι είναι παρόμοιοι. Εναλλακτικά (αλλά και πιο οικονομικά), μπορείς να αγοράσεις στόκο για πλαστικούς προφυλακτήρες αυτοκινήτων από τα αντίστοιχα καταστήματα. Οι περισσότεροι στόκοι αραιώνονται (αν νομίζεις ότι χρειάζεται) με υγρή κόλλα, ή με ασετόν. Προσοχή όμως, γιατί και τα δύο αυτά μπορεί να "επιτεθούν" στο πλαστικό και να σου χαλάσουν το υποκείμενο κομμάτι.
Θα χρειαστείς επίσης μερικές χαρτόλιμες και ντουκόχαρτα διαφόρων βαθμών (400, 600, 800), για να τρίψεις τη στοκαρισμένη επιφάνεια (πάντα βουτώντας τα σε νερό κάθε τόσο). Τέλος θα απλώσεις τον στόκο είτε με μια σπατουλίτσα ζωγραφικής, είτε με κάποια παλιά λεπίδα (πάντα με προσοχή στα χέρια). Με την ίδια λεπίδα, μπορείς να αφαιρέσεις αρκετό από τον στόκο, πριν αρχίσεις να τρίβεις, περνώντας την παράλληλα με το κενό με ιδιαίτερη προσοχή, για να μη φας και το πλαστικό!!!!

Το αστάρι δημιουργεί μια εντελώς ματ επιφάνεια, ώστε να πιάσει καλύτερα πάνω του το χρώμα. Συνεπώς, δεν έχει και πολύ σημασία τι χρώμα θα είναι. Επειδή όμως, προτίθεσαι να βάψεις με πινέλο, θα διαλέξεις αστάρι κοντά στο ανοιχτότερο από τα χρώματα που θα χρησιμοποιήσεις. Τα σπρέυ της Humbrol, είναι εξαιρετικά και μάλλον δεν θα σου δημιουργήσουν προβλήματα αρκεί:
Να το ανακινήσεις πολύ καλά (χοντρικά θέλει ένα γεμάτο 5λεπτο)
Να ψεκάσεις από σχετική απόσταση (25 - 35 εκατοστά), και το κυριότερο:
Να ψεκάσεις πολλά απαλά στρώματα και όχι ένα παχύ

Καλή επιτυχία  ::salut::

ΔΚ

Αποσυνδεδεμένος Steliosleyland

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Age: 39
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
Απ: Tank T-34/76 Revell
« Απάντηση #7 στις: Ιουνίου 22, 2013, 05:52:47 μμ »
Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Είσαι κατατοπιστικότατος  :D ::salut:: ::salut::

Tags: t-34