Καλησπερα σας!
Η Μετατροπη του κιτ εγινε απο τον γνωστο υποπτο και εφιάλτη του Πάγκου ,το Ε-3 της Revell με τα σχετικα προβληματα εφαρμογης και οχι μονο!
Η μετατροπη της κατασκευης ξεκινησε απο τα τμηματα της ατρακτου στην οποια εγινε και η καταλληλη ενισχυση με φυλλο πλαστικου εσωτερικα και κατα μηκος της τελευταιας προκειμενου να γινει γερη κολληση ωστε να ελαχιστοποιησουμε την ποσοτητα του στοκου - τριψηματος.
Κανονικα το εμπρος τμημα της ατρακτου ειναι λιγο ποιο κοντο σε μηκος στο πραγματικο αεροσκαφος αλλα δεν μπηκα στην διαδικασια να το κοψω γιατι η εφαρμογη του κιτ ειναι τοσο χαλια που σιγουρα αν το εκανα το ποιο πιθανο θα ηταν το μοντελο να δοκιμασει την θεωρια της βαρυτητας απο το παραθυρο μου.
Μιας και ειχα λοιπον την πειρα απο τα 2 προηγουμενα COBRA BALL που ειχα κατασκευασει ,ξεκινησα απο τα πλαινα (φουσκωματα) της ατρακτου τα οποια φτιαχτηκαν με διαφορα παχη φυλλων πλαστικου και εποξικο στοκο 10 λεπτων.
Τωρα παμε στο κατασκευαστικο του COMBAT SENT που διαφερει με το COBRA BALL.
Με τον ιδιο τροπο φτιαχτηκε το τμημα που ειναι κατω απο το RADOME στο οποιο (αν το δειτε απο το πλαι μοιαζει με ρυνχος Α-7.
Σειρα εχει το τμημα κατω απο το πισω μερος της καθως και η προεκταση της ατρακτου αναμεσα απο τα πηδαλια βαθους υψους σε σχημα V που φιλοξενει τους οπισθιους αισθητηρες.
Και εδω χρησιμοποιησαμε διαφορα παχη φυλλων πλαστικου και εποξικο στοκο 10 λεπτων.
Για το τελος αφησα τα ακροπτερυγια ,αφου κοπηκαν με σεγα της Χ-ACTO στο καταλληλο σχημα τα ενισχυσα με φυλλο πλαστικο και αφου τα στοκαρησα και τα ετριψα τους τοποθετησα απο 2 αισθητηρες ,2 σε καθε πτερυγιο απο διαφορετικη γωνια το καθενα.
Η κατασκευη θελει ακομα κατι ψιλολογια για να τελειωσει μερικες αντενες και χαλκομανιες και ειναι ετοιμο .....
.......μεχρι νεοτερας επιστροφη με νεες φωτο.