ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Εργαλεία & Υλικά

Ο μοντελισμός και η Υγεία μας

(1/3) > >>

arcadios:
Ενα πολυ καλο άρθρο για ενα θέμα που πρέπει να ειναι πάντα στο επίκεντρο:

 :arrow: http://www.missing-lynx.com/articles/other/health.htm

και μια αυτόματη μετάφραση στα Ελληνικά:

 :arrow: http://translate.google.com/translate?sl=en&tl=el&js=n&prev=_t&hl=el&ie=UTF-8&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.missing-lynx.com%2Farticles%2Fother%2Fhealth.htm&act=url


(credits to SWAT facebook page)

giwrgosd:
Ένα άρθρο που θα πρέπει να διαβάζουμε και να ξανά-διαβάζουμε τακτικά...
Κατατοπιστικότατο!
Ευχαριστούμε!
Spoiler (hover to show)Επί της ευκαιρίας, μήπως να οργανωνόταν πάλι καμιά ομαδική αγορά μασκών κλπ... ;
Sorry για το spam...

ΒΑΜΒΟΥΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ:
Εργάζομαι σε βαφείο προφίλ αλουμινίου, η αγροτική μου περιουσία ειναι θερμοκηπιακής μορφής, και το χόμπυ μου είναι ο μοντελισμός
ο Θεός βοηθός.....
Σίγουρα αυτό το άρθρο, πρέπει να είναι η κορωνίδα στο τρόπο με τον οποίο μοντελάρουμε
Τα χρόνια της αθοώτητας, με τα απλά συναρμολογούμενα κιτ και την UHU, είναι μακρινό παρελθόν
Συγχαρητήρια στη ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ, για τη δημοσίευση

PanPan:
Πολύ χρήσιμη δημοσίευση! Επίσης αν κατάλαβα καλά έγινε και αντίστοιχο σεμινάριο στην Καρδίτσα?

mirmidon:
πολυ κατατοπιστικο κ  πρεπει να τα λαμβανουμε υπ οψιν.στην καρδιτσα οντως ειπωθηκαν πολλα για την υγεια κ την προστασια των μοντελιστων

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση