Κύριοι, ευχαριστώ για τα σχόλια σας, αλλά η κίνηση ήταν δική σας. Άρα τα συγχαρητήρια, επιστρέφουν σε αυτούς που τους ανήκουν: σε εσάς.
Εφόσον κολλήθηκαν τα καταστρώματα στην θέση τους, διαμορφώθηκαν αρχικά τα φάλτσα των νομέων, με την βοήθεια γυαλόχαρτου σε τάκο (έχουμε δείξει φωτο στην ανάρτηση της γαϊτας) & ακολούθησε το πέτσωμα των καταστρωμάτων με πηχάκι 0,6Χ3mm.Αυτό έγινε πάλι με ξυλόκολλα, ξεκινώντας από τον διαμήκη άξονα του μοντέλου και για να πετύχουμε την συμμετρία, κολλούσαμε ένα δεξιά - ένα αριστερά.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: προηγουμένως είχαν σοκοριαστεί τα πηχάκια σε μήκη 80 & 40mm. Αυτά κολλήθηκαν εναλλάξ κατά το μήκος: ξεκίνησε ένα 80mm, ακολούθησε ένα 40mm κ.ο.κ.
Ακολούθησε το τελικό τρίψιμο των εξωτερικών πλευρών των νομέων και άρχισε να πετσώνεται η γάστρα με το πηχάκι φλαμουριού 1Χ3mm.Φροντίζαμε το τέλος από το πηχάκι να "πέφτει" , στο μισό του νομέα που θα πατούσε, για να βρει χώρο το επόμενο. Κι εδώ η κόλληση έγινε με ξυλόκολλα εκτός από τις δύο πρώτες σειρές, αυτές που ξεκινούν από το ύψος της κουπαστής, οι οποίες κολλήθηκαν με κυανοακρυλική κόλλα(στιγμής).
Στο συγκεκριμένο στάδιο, θέλει υπομονή και δοκιμές πριν τοποθετηθούν τα πηχάκια, γιατί η φόρμα της γάστρας, είναι "παράξενη". Σε ένα βιβλίο, είχα διαβάσει ότι οι καραβομαραγκοί, έβγαζαν πάνω στα σκαριά, τις καμπύλες των γυναικών τους, μιας και έλειπαν όλη την ημέρα (από το ξημέρωμα έως το σούρουπο) από το σπίτι τους!
Ορισμένα πηχάκια βράχηκαν σε ζεστό νερό, πήραν την φόρμα τους και ύστερα κολλήθηκαν με την ξυλόκολλα και την χρήση ενός ...ιδιότυπου plank bender (εγώ χρησιμοποιώ ένα μικρό ηλεκτρικό ταξιδιωτικό σίδερο...).
Όταν ολοκληρώθηκε αυτή η εργασία, τρίφτηκε το σύνολο με διάφορα γυαλόχαρτα αρχικά, τοποθετήθηκε μικρή, πολύ μικρή ποσότητα ξυλόστοκου και όταν στέγνωσε τρίφτηκε ξανά για να υποδεχτεί το δεύτερο χέρι (τελικό) πετσώματος.
Εδώ θα ήθελα να τονίσω την μικρή ποσότητα στόκου. Έχω δει κάποια μοντέλα που στοκάρονται λες και είναι τοίχος.... Αν προσέξουμε κατά την κόλληση(κάνουμε δοκιμές),δεν θα χρησιμοποιήσουμε μεγάλη ποσότητα στόκου...