Δεν νομίζω να το έχει χρησιμοποιήσει κανείς αλλά ζητάω την γνώμη σας αν αυτό που θα σας πω σας στέκει λογικά η λέω βλακείες,Αν πάρουμε ένα αερογράφο αναρρόφησης και αφήσουμε από το μπουκαλάκι μόνο το μέρος μέχρι το σωληνάκι χωρίς το δοχείο το γυάλινο λογικά όταν πατάμε την σκανδάλη από την άκρη του σωλήνα δεν θα ρουφάει αέρα ετσι ώστε να έχουμε μια μικρή σκούπα?Που θα χρησιμέυσει ? για καθαρισμο του σένσορα DSLR φωτογραφικης μηχανής από σκόνες.