Μπράβο! Kαταπληκτικό διόραμα και φοβερή ιδέα! Τι αναμνήσεις...
Βλέποντας στην αρχή του topic τη βέσπα με το καλάθι θυμήθηκα τον τύπο με μοτό και καλάθι που με βραχνή αλλά δυνατή φωνή πουλούσε κάθε πρωϊ "πατσές ποδαράκια" (πάντοτε αναρωτιόμουν ποιοί τα έτρωγαν), τον παγοπώλη φορώντας γάντια και γαλότσες να φέρνει στην αυλή την κολώνα του πάγου πάνω στο γάντζο-τσιγκέλι (για το ψυγείο της γιαγιάς), τον εφημεριδοπώλη (εεε - φημερίδεεεεεςςςς) με ένα ασήκωτο πάκο στη μασχάλη να σού φέρνει φρέσκια την "Απογευματινή" στο παράθυρο προς 1.20 δραχμές (με τα πρωτοσέλιδα εγκλήματα του στυλ "τη σκότωσε με το τσεκούρι χτυπώντας την 47 φορές" - του Φώτη Σιούμπουρα), τον μανάβη να φέρνει με το ποδήλατο τις παραγγελίες πάνω στο καφάσι δεμένο πίσω από τη σέλα, τον αρκουδιάρη με την αρκούδα και το ταμπούρλο, την έβγα με τους χαρταετούς χύμα στην είσοδο, τους σκουπιδιάρηδες να μαζεύουν στίβες τα παλιά Μίκυ Μάους, Σεραφίνο και Δράσεις/Κράνος στην αποθηκούλα με τις χοντρές σανίδες στο πάτωμα, τις περίφημες...εκκενώσεις βόθρων με το βυτίο, το συντριβάνι στη πλατεία με τα χαλίκια που ματώνανε τα γόνατα, το σουβλατζή με το κινητό μαγαζάκι-τρίκυκλο έξω από το Δημοτικό σχολείο, κλπ, κλπ, σχεδόν όλα από τη δεκαετία του ΄70 στην Αθήνα.