Καλημέρα σας,
Στην τελική ευθεία το Φαντόμι. Βάψιμο στα φώτα και το πράσινο στο αλεξινέμιο εκκρεμούν και επίσης ματάρισμα στους τροχούς και στους sparrow και τοποθέτηση των τελευταίων επάνω στο μοντέλο.
Τί έμαθα απο αυτό το μοντέλο:
1. Δεν πρόκειται να ξαναπεράσω παρκετίνη με τον αερογράφο, διότι, για εμένα τουλάχιστον, τρέχει - κιτρινίζει και γενικά έχει την τάση να ρουφάει ότι σκουπιδάκι κυκλοφορεί στον αέρα και να το κολλάει πάνω στο μοντέλο.
2. Dry Fit σε ένα κοκπιτ θα κάνω μεχρι τέλους, δλδ, όχι μόνο με τα πλαϊνά της ατράκτου, αλλά αν μπορώ τοποθετώντας μέχρι και τις καλύπτρες, ώστε να βλέπω το χάος που θα δημιουργείται έγκαιρα και να μην τρέχω μετά να μαζέψω τα αμάζευτα.
3. Πάντα στην αρχή ενός μοντέλου και πριν καν ξεκινάω την κατασκευή, θα διαλέγω μια χαλκομανία απο την καρτέλα (την οποία εννοείτε πως δεν θα την χρησιμοποιήσω για την έκδοση που θα διαλέξω) και θα κάνω "ποιοτικό έλεγχο". Φανταστείτε να είχα τελειώσει το βάψιμο και μετά να διαπίστωνα ότι οι χαλκομανίες με το που τις έβαζες στο νερό γίνονταν κομμάτια.
4. Θα αραιώνω τα αρκυλικά με διαλυτικό πολυουρεθάνης, διότι μου δίνει την αίσθηση ότι κάνει πιο ομαλή την επιφάνεια και δεν δημιουργεί κόκους απο φτυσίματα του αερογράφου, βουλωμένα μπεκ κτλ, επάνω στο μοντέλο. Η επιφάνεια σε αρκετά σημεία έχει κόκκους, το οποίο το προσανατολιζω στην συμπεριφορά του αερογράφου με ακρυλικό αραιωμένο με αζαξ ή Gunze, κάτι που δεν το αντιμετώπισα με το διαλυτικό πολυουρεθάνης. Σίγουρα κάνω κάτι λάθος, απλά έχω παρατηρήσει πως εαν ψεκάζω για κάμποση ώρα ακρυλικό αραιωμένο με Guze διαλύτη ή Azax, μετά απο λίγο εμφανίζει τα μπουκώματα-φτυσίματα.
Κάτ άλλο δεν θυμάμαι
Λογικά σήμερα θα ολοκλρωθεί, επομένως θα ανεβάσω φωτό στο showroom.
Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις - διορθώσεις