Λοιπόν καταπιάστηκα στα σοβαρά με το κιτ μετά την Athens Flying Week 2015 που με πόρωσε....
Δεν ξέρω αν εγώ είμαι μέτριος μοντελιστής, ή το μοντέλο της Hasegawa έχει πάρα πολλά θέματα, ή αν αυτό αφορά μόνο το δικό μου κουτί...
έχω διαβάσει τις κριτικές για το κιτ της Kinetic αλλά τελικά και της Hase δεν είναι ότι το καλύτερο αναλογικά με την τιμή που προσφέρεται.
Πολύ στοκάρισμα, πολύ τρίψιμο, ξανά στοκάρισμα και πάλι τρίψιμο και μάλιστα σε σημεία που δεν δουλεύονται εύκολα.
Στο σημείο αυτό να αναφερθώ και στα βελιωτικα της AIRES που κοστίζουν μια περιουσία, είναι και καλά για το κιτ της hasegawa αλλά για να ταιριάξουν χρειάζεται πάρα πολύ δουλειά. Τουλάχιστον σε σχέση με άλλα βελτιωτικά ριτίνης που έχω δοκιμάσει για A7, F4E, F14 κλπ.
Ειδικά η εμπρόσθια φωλεά της aires δεν έχει κατασκευαστεί με την πρόβλεψη να μην φαίνεται στη συνέχεια από την εισαγωγή οπότε θέλει πολλά χειρουργία και μαγικά.
Το ίδιο το κιτ, πάσχει στο σημείο αυτό, καθώς το πλαστικό κομάτι που καλύπτει εσωρικά τη φωλεά δεν κάθεσται σωστά μέσα στον αεραγωγό.
εδώ τώρα κάτι γίνεται και δε με αφήνει να φορτώσω επιπλέον image.
ξαναπροσπαθω με edit
αυτό το πλαστικό κομάτι λοιπόν αφού έφτασε σε αυτό το σημείο... τελικά πετάχτηκε και χρησιμοποιήθηκε φύλο πλαστικού.
είναι το κομματι που φαίνεται στον αεραγωγό ανάμεσα στα δυομισά της ατράκτου
για να ταιριάξει το κοκπιτ της Aires που είχει και καλά σχεδιασμένο για το κιτ της Hase πρέπει να πέσει τρελό πριόνισμα, τρίψιμο,
κόψιμο.
τελικά καταλήγω ότι το έγχρωμα PΕ της Eduard είναι καλύτερα και αν θέλεις να μαζοχιιστείς προσθέτεις διακόπτες από κομματάκια τεντωμένου πλαστικού. Πολύ καλύτερα από το να παλέυεις με ρητίνες των €20+
Τέλος πάντων είναι και ο χρόνος περιορισμένος ... όλες οι εργασίες γίνονται βράδυ... επιτέλους το στοκ πρέπει να φτιαχτεί... τελικά το πάλεψα λίγο...
αν δε φας κι από εδώ κάτω κι αν δεν φας και πλαινά της ατράκτου... φοργκετ ιτ ... κοκπιτ δεν μπαίνει...
μετά από αυτές τι δουλειές που κράτησαν καθημερινά 3 ώρες για περίπου 4 σαββατοκύριακα...φτάσαμε ένα βήμα πριν το αστάρωμα.
Εδώ παρατηρούμε πόσο σταθερό αεροσκάφος είναι το F16D, στέκεται μόνο του στα αερόφρενα και στο αλεξίπτωτο...
το μόνο κομμάτι της ΑIRES που ταίριαξε καλά είναι αυτό. Επίσης αυτό το σημείο εγχειρίσηκε εύκολα.
Ελπίζω αύριο, που έχουμε και αργία, τα πιτσιρίκια να με αφήσουν να βάψω με το φως του ήλιου....
Γιώργος
Υ.Γ. Τώρα που το ξαναβλέπω ίσως είναι καιρός αυτό το θέμα να αλλάξει κατηγορία και νά μετραφερθει στα κατασκευαστικά...