ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Εργαλεία & Υλικά
Τα μέσα και τα έξω της ταινίας μασκαρίσματος
thkar:
--- Παράθεση από: rgiann στις Νοεμβρίου 18, 2016, 03:28:18 μμ ---Aπο τις καλύτερες που έχω χρησιμοποιήσει ήταν αυτές πoυ αγόρασα απο εσάς στην περσυνή έκθεση της IPMS. Λέω για τις πολύχρωμες Κορεάτικες (της Kangoo αν δεν κάνω λάθος), δεν τις έχω ξαναδεί όμως, γνωρίζετε αν υπάρχουν και απο που μπορούμε να τις παραγκείλουμε?
--- Τέλος παράθεσης ---
Λογικά αναφέρεσε στις ANGOO, στο Ebay θα την βρείς.
Χρωματιστές 10 x washi ταινίες, όπως ανέφερα και παραπάνω όλες οι washi ταινίες κάνουν αρκεί το πάχος της ταινίας να μην ξεπερνάει τα 1mm.
Οπως βολεύετε ο καθένας και ότι του φανεί ποιό εύχρηστο τότε είναι και η σωστή επιλογή.
Η δικία μου επιλογή είναι οι ταινίες της 3Μ και σαν δεύτερη επιλογή οι ταινίες από την KAMOI KAKOSHI (το πρώτο εργοστάσιο με Japanese paper) ::salut:: ::salut:: :wink:
rgiann:
OK. Eυχαριστώ για την απάντηση
csyrmas:
Καλησπέρα σε όλους...
Παρα πολυ ωραίο το άρθρο!
Tesa ταινίες βρήκα πρόσφατα στο jumbo...θελει λίγο ψάξιμο γιατί εχει όλους τους τύπους ταινιών της tesa μαζι... :lol: :lol:
Keep up the good work!!!
safridia:
Με μια προταση, ποιες ειναι οι καλυτερες;
Σε μια φτηνη που εχω το χρωμα βρισκει τροπο και περναει λιγο απο κατω στις ακρες.
Να παρω μια tamiya να τελειωνω;
KWSTAS:
Εάν έχεις την απλή χάρτινη ταινία μασκαρίσματος
θα σου περνάει χρώμα στάνταρ. Με της Tamiya
δεν συμβαίνει εκτός κι αν πρόκειται για δικό σου
λάθος στο ψέκασμα. Η μέρα με τη νύκτα.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση