Αποστολέας Θέμα: 1ος Αγώνας Πρωταθλήματος Σύγχρονα Πίστας, 12/01/2013 Hellenic Slot Car Club  (Αναγνώστηκε 824 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος opelcorsa-a

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1497
  • Age: 49
  • Τόπος: Λουτσα-Αρτεμις
  • R/C,slot cars και αυτοκινητομοντελισμος
    • HELLENIC-SLOT-CAR-CLUB

Εκκίνηση δοκιμαστικών 17:30
Εκκίνηση αγώνα 18:30

GT & L.M.P. INLINE 2013.


Όλα τα προϊόντα θα είναι των εταιριών που εισάγονται από την Creative Hobby. Ανταλλακτικά εταιριών μπορούν να χρησιμοποιηθούν στους αγώνες εφόσον εισαχθούν από την Creative Hobby.
Η κατηγορία είναι “open”. Αυτό σημαίνει ελεύθερη επιλογή προϊόντων απαγορεύεται όμως η παραποίηση τους.
ΟΛΑ ΟΣΑ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΡΗΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.
Προϊόντα των εταιριών που γίνονται δεκτά: Slot it, NSR, SCX, Ninco, Flyslot, MSC, Scaleauto, Avant, AutoArt, Team Slot, Racer, Sloter, Spirit, MBslot.
1.Αυτοκίνητο / Car:
Μοντέλα GT & L.M.P.
2.Καπάκι / Body :
Θα είναι βαμμένα σε όλη τους την εξωτερική επιφάνια.
Μίνιμουμ βάρος 16 γρ.
Καθρέπτες, κεραίες μπορούν να αφαιρεθούν.
Πρέπει να έχει την αρχική του μορφή και να μην λείπει κομμάτι.
Οι θέσεις των Body post, πρέπει να παραμείνουν οι αρχικές.
Επιτρέπεται το lexan εσωτερικό. Επιτρέπεται το εσωτερικό να ενισχυθεί με αυτοκόλλητη ταινία(βλ. φωτογραφία).Σε καμία περίπτωση, δεν πρέπει όμως, όταν ξεβιδώνει το καπάκι από το σασί, να φεύγει και το cockpit. Επιτρέπονται αποστάτες μεταξύ καπακιού και σασί.
Επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί αποστάτης, μέχρι 2mm από οποιοδήποτε υλικό, ανάμεσα στην στήριξή του καπακιού με το σασί.
Επιτρέπεται ένα ελαφρύ τριμάρισμα του καπακιού
Μόνο αν το μοτέρ βρίσκει πάνω στο cockpit ή στο καπάκι,  τότε επιτρέπεται ένα αξιοπρεπές "φάγωμα" στο εσωτερικό, ώστε να δουλεύει πιο άνετα το motor mount.
Τα τζάμια πρέπει να παραμείνουν άβαφα.
Θα φέρει υποχρεωτικά νούμερα.
Εάν κατά την διάρκεια του αγώνα ξεκολλήσει ή σπάσει αεροτομή ο οδηγός είναι υποχρεωμένος να την κολλήσει (κατά την διάρκεια του αγώνα και όχι σε κενό).
3.Φώτα / Lights :
-
4.Σασί / Chassis:
Πρέπει να είναι από συγκεκριμένη μάρκα και όχι ιδιοκατασκευή. Τα universal επιτρέπονται.
Επιτρέπεται το Βάρος εντός του.
Στα Slot.it τα τριγωνικά πλαστικά που κλείνουν τα κενά, μπορούν να αφαιρεθούν.
Τα Πλαστικά τακάκια της Slot.it για την στήριξη του εμπρός άξονα, επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν.
Επιτρέπεται να ανοιχτούν τρύπες για τη στήριξη του μπροστινού άξονα με βίδες allen ή με πλαστικά.
Κομμάτια που δεν επιτρέπουν την ελεύθερη κλίση του καπακιού πάνω στο σασί μπορούν να αφαιρεθούν ή να λιμαριστούν.(πχ εξατμίσεις)
Οι βίδες όπως και το σφίξιμο τους είναι ελεύθερες. Ο αριθμός όμως που σφίγγουν το σασί με την καρότσα, πρέπει να παραμείνει ο αρχικός.
Επιτρέπεται ένα ελαφρύ τριμάρισμα του ώστε να δουλεύει ελεύθερα με το καπάκι.
5.Motor mount:
Και στις δυο κατηγορίες χρήση μόνο inline. Είναι ελεύθερο από υλικό, αρκεί να είναι κάποιου επίσημου κατασκευαστή.
Επιτρέπονται τα offset motor mount. Αν δεν υπάρχουν τρύπες για το βίδωμα του μοτέρ, τότε απαγορεύεται να ανοιχτούν. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ. Η μόνη στήριξη που επιτρέπεται, αν το motor mount δεν έχει τρύπες για βίδες, είναι με οποιαδήποτε κολλητική ταινία. Επιτρέπεται ένα ελαφρύ τριμάρισμα του ώστε να δουλεύει ελεύθερα με το σασί.
6.Μοτέρ / Motor: 
Είναι ελεύθερη η χρήση του.
Μάξιμουμ down force 42gr για τα L.M.P. & 38gr για τα GT. Θα μετριέται πριν από τον αγώνα. Όργανο μέτρησης το magnet marshal του Club.Έστω και με 1 gr επιπλέον από τα επιτρεπόμενα όρια το αυτοκίνητο δεν θα γίνεται δεκτό!!
7.Γρανάζι μοτέρ / Pinion:
Είναι ελεύθερη η χρήση του. Μίνιμουμ 8 μάξιμουμ 11 δόντια.
8.Γρανάζι άξονα / Crown/Spur:
Είναι ελεύθερη η χρήση του. Μίνιμουμ 23 μάξιμουμ 30 δόντια.
9.Stopper:
Είναι ελεύθερη η χρήση του.
10.Κουζινέτα / Bushing:
Είναι ελεύθερη η χρήση του. Επιτρέπονται και τα ρουλεμάν.
11.Άξονες / Axles: 
Είναι ελεύθερη η χρήση του.
12.Μετατρόχιο:
Το μετατρόχιο εμπρός και πίσω θα είναι max 65mm.Οι τροχοί σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να εξέχουν από τα φτερά.
13.Ζάντες μπροστινές/ Hub front:
Είναι ελεύθερη η χρήση τους.
Επιτρέπεται να κολληθούν στον άξονα
14.Ζάντες πισινές / Hub rear:
Είναι ελεύθερη η χρήση τους.
Επιτρέπεται να κολληθούν στον άξονα
15.Έλαστικά μπροστά / Tires front:
Είναι ελεύθερη η χρήση τους.
Δεν θα έχουν διάμετρο μικρότερη των 16,2mm. Απαγορεύεται η χρήση υγρού (π.χ. βερνίκι) σε αυτά. Επιτρέπεται το κόλλημα τους στις ζάντες.
16.Έλαστικα πίσω / Tires rear:
Είναι ελεύθερη η χρήση τους. Επιτρέπεται το κόλλημα τους στις ζάντες. Πριν από τον αγώνα θα είναι «στεγνά» από κάθε υγρό! Για τον έλεγχο θα χρησιμοποιείται χαρτί εάν χρειαστεί και αυτό θα πρέπει να παραμένει ΚΑΘΑΡΟ!
17.Διακοσμιτικά τροχών / Plastic inserts:
Προτείνεται η χρήση τους.
18.Βίδες / Screws:
Είναι ελεύθερη η χρήση τους.
19.Μαγνήτης / Magnet:
Απαγορεύεται η χρήση του. Απαγορεύεται η χρήση των μαγνητών σε οποιαδήποτε μορφή, σε οποιοδήποτε μέρος του μοντέλου (εκτός, φυσικά, από του μοτέρ)
20.Οδηγός / Guide:
Είναι ελεύθερη η χρήση τους.
Μπορούν να λιμαριστούν. Απαγορεύεται η αύξηση του μήκους, βάθους και πάχους.
21.Ροδέλες / Spacers:
Ελεύθερα.
22.Μουστάκια / Braids:
Ελεύθερα. Το μήκος τους δεν θα ξεπερνά αυτό του guide. Κατά το τεχνικό έλεγχο πριν από τον αγώνα θα πρέπει να είναι στεγνά.
23.Καλώδιο μοτέρ / Cable: 
Ελεύθερα.
Μπορούν να είναι γυμνά κοντά στο guide.
24.Ανάρτηση / Suspension:
Επιτρέπεται η τοποθέτηση ανάρτησης, αρκεί να μην τροποποιηθεί το σασί και το motor mount. Επιτρέπεται να αντικατασταθούν κομμάτια της ανάρτησης με άλλα, αρκεί να είναι κάποιας εταιρείας
25.Βάρος / Weight:
Ελεύθερο.

https://maps.google.com/maps/ms?msid=217301272824589098826.0004ce38e194bea973dad&msa=0&ll=38.048902,23.934402&spn=0.137344,0.338173&iwloc=0004cf696ad38d68c21c4

Σωκρατη Τσακωνα 20 Πεντελη

Tags: