Μια που μπήκε το 2013 και μου έκανε μια προσφορά η τσέπη μου που δεν μπορούσα να αρνηθώ σήμερα και πήρα αυτό το κιτάκι και να έχουμε όλοι υγεία και ευημερία είπα να κάνω ένα review σε ένα από τα γνωστότατα και θρυλικά αεροσκάφη του πρώην ανατολικού μπλόκ.Το Mig -21 που μπορούμε να πούμε ότι ήταν το αντίστοιχο σοβιετικό <<Phantom>> και που κατασκευάστηκε σε 11.496 μονάδες σύμφωνα με το wiki που βρήκα.Εδώ είναι οι παραλλαγές και τα εργοστάσια που βγήκαν τα μαχητικά σύμφωνα με το wiki.Διορθώστε όπου βρείτε ελλείψεις και λάθη κ.κ.συνάδελφοι και συμπληρώστε χωρίς καμιά παρεξήγηση.
Gorky 83 MiG-21F; 513 MiG-21F-13; 525 MiG-21PF; 233 MiG-21PFL; 944 MiG-21PFS/PFM; 448 MiG-21R; 145 MiG-21S/SN; 349 MiG-21SM; 281 MiG-21SMT; 2013 MiG-21bis; 231 MiG-21MF
Moscow MiG-21U (all export units); MiG-21PF (all export units); MiG-21FL (all units not built by HAL); MiG-21M (all); 15 MiG-21MT (all)
Tbilisi 17 MiG-21 and MiG-21F; 181 MiG-21U izdeliye 66–400 and 66–600 (1962–1966); 347 MiG-21US (1966–1970); 1133 MiG-21UM (1971 to end)Και περνάμε στην περιγραφή του κίτ,το οποίο είανι της trumpeter και αφορά έναν από τους αρχικούς τύπους του αεροσκάφους το Mig-21F-13.Αποτελείται από 190+ κομμάτια ανοιχτού γκρίζου πλαστικού με πάρα πολλή καλή ποιότητα και υφή του πλαστικού κατά την προσωπική μου γνώμη και φυσικά με χαραγμένη γράμμωση.
1) εικονογράφηση
2)Διαφανές μέρη,τα οποία είναι εξαιρετικά χωρίς την αντιαισθητική γραμμή που βάζουν άλλες εταιρείες και καθαρότατα.
3) Από 2 πλαίσια που δίνει για τον οπλισμό με ρουκέτοβόλα και πυραύλους αέρος-αέρος τύπου RS-2 alkali K-5.

4) Το πλαίσιο με το κάθετο σταθερό και το πίσω κάλυμμα του ακροφυσίου εξαγωγής και διάφορες κεραίες που πάνε στο πίσω μέρος.

5) Από δύο πλαίσια που μας δίνει τις 2 δεξαμενές καυσίμου και 2 πυραύλους αέρος-αέρος τύπου R3S και με τα πτερύγια ελιγμών ξεχωριστά.

6) Το πλαίσιο με την άτρακτο,τον πίνακα οργάνων,το εκτινασόμενο κάθισμα,και το πάνω μέρος του πίνακα οργάνων,εδώ θα κάνω μια μικρή παρατήρηση να πώ ότι ίσως κάποιος πιο τελειωμανής να βάλει cocpit από ρητίνη όπως και πίνακα γιατί πιστεύω ότι το συγκεκριμένο σημείο δεν το έχει περιποιηθεί δεόντως η trympeter και δείχνει λίγο και ρηχό,άποψη μου αυτή και σε κάποιον που θα το φτιάξει να του αρέσει και να μην προβεί στην βελτίωση αυτή.

7) Το πλαίσιο αυτό μας δίνει την εξαγωγή του κινητήρα, το σώμα του κινητήρα ,τον συμπιεστή του μπροστά,το ακροφύσιο , καθώς και το σύστημα προσγείωσης,τους τροχούς ,και τα πηδάλια ανόδου-καδόδου.επίσης να πώ εδώ ότι την εξαγωγή μάλλον πολλοί θα την αλλάξουν με μια της aires πιστεύω πιο καλύτερη.


Το πλαίσιο αυτό μας δίνει την μπανιέρα του cocpit,εκτινασόμενο κάθισμα,μπροστινό σύστημα προσγείωσης με τις φωλεές του,διάφορα κουτιά ηλεκτρονικών,καθώς και τις φωλεές και τις θυρίδες του κυρίου συστήματος προσγείωσης,τον κώνο του ραντάρ μπροστά,και το κάλυμμα του ακροφυσίου.φωτογραφήθηκε μπρός-πίσω να το πούμε απλοικά.


9) το πλαίσιο αυτό μας δίνει τις κύριες πτέρυγες,πυλώνες,το κάλυμμα του ραντάρ μπροστά,σωλήνα pitot,και τα flaps,και τα πηδάλια κλίσης.2 φωτό και από αυτό.


10) Εδώ έχουμε photo-etce για τις ζώνες του καθίσματος,και για πυλώνες,καθώς και τα ελαστικά σε βυνίλιο για το κύριο σύστημα προσγείωσης.

11) Χαλκομανίες.


12) Εγχρωμο φυλλάδιο επιλογών για το ποιά αεροσκάφη θα θέλουμε να φτιάξουμε.


13) Και το φυλλάδιο κατασκευής του μοντέλλου.






Συμπέρασμα:Eίναι ένα πολύ καλό κιτ και πιστεύω με πάρα πολλή καλή εφαρμογή από ότι δείχνει ,και για τους θιασώτες των σύγχρονων αεροσκαφών ανεξαρτήτου συνασπισμού
ένα καλό μοντέλλο για την βιτρίνα σας.
Ελπίζω να σας άρεσε το review που θα κάνετε τον κόπο να το διαβάσετε.Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.