Πρόκειται για τον πρωτο διεθνή αγώνα που τρέξαμε στην χώρα μας,είχε ξεκινησει το 2009 από τον Αυστραλό Paul Komnacki(Sports Racer) ο οποίος λόγω προσωπικών προβλημάτων αποφάσισε να μην συνεχίσει την διοργάνωση,πρότεινα λοιπόν να την αναλάβω εγώ καθώς ενημερωνα τους πίνακες αποτελεσμάτων και δέχθηκε.
Πρόθεση μου είναι να κρατήσω καάρχήν τους κανονισμούς που ισχύουν απ το 2010 παρ'όλα αυτά είναι ανοχτοί για συζήτηση μέχρι την 31/12/2012.
Γενικα
-Αριθμός συμμετοχών 35
-Αυτοκινητα sport και GT που ετρεξαν το 1964 και πρίν
-Τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν ταχυδρομηθεί την 1η Μαρτίου με ποινή 30 " καπέλλο για κάθε μερα καθυστέρησης.
Καρότσα
Μονο injection moulded η resin,μεγιστο πλάτος 57 mm,τα λάστιχα δεν πρέπει να προεξέχουν,πρέπει
να υπάρχει cockpit,ταμπλω,παράθυρα,΄φώτα(διακοσμητικά)
Σασί
Ελευθερη χρηση υλικών εκτός ανθρακονημάτων,μοτερ μονο in-line,δεν επιτρέπονται μαγνητες,ελάχιστη απόσταση από πίστα 1,6 mm,μεγιστο μηκος άξονα 55mm,οδηγός καλυμμενος από την καρότσα.
Τροχοί λαστιχα
Πίσω υποχρεωτικα Ninco Classic, 7mm πλατος,εμπρός οτιδηποτε εκτός σιλικόνης μεγιστο πλάτος 7mm
Μοτέρ
Υποχρεωτικά ένα από τα παρακατω:
NC1, NC8, BWA FF-050 slim can, BWA-NC1, Cartrix TX-1, Pink Kar Power Plus 1,Artin white endbell 13,000 RPM/12v
Προκαταρκτική λίστα αυτοκινήτων