Πάντως εξόρισμού, το vintage, δεν είναι vintage, αν έχει σύγχρονες προσθήκες. Αυτό ισχύει σε όλες τις "αντίκες", απο αυτοκίνητα, μέχρι μοντέλα...
Αν θέλει κάποιος να βελτιώσει ένα παλιό κιτ, μπορεί κάλιστα να το κάνει εκτός GB...
Δεν συμφωνώ μαζί σας Στρατάρχα μου!!! Άλλες δεξιότητες είχαμε τότε, άλλες σήμερα. Αν είναι έτσι, να τα κολλήσουμε υποχρεωτικά με UHU, να απαγορέψουμε τον στόκο και να τα βάψουμε με μπογιές τοίχου - φυσικά μόνο με πινέλο. Τέλος να κολλήσουμε τις χαλκομανίες μαζί με το χαρτί-φορέα, αφού φυσικά τις στραβοκόψουμε (με το συμπάθειο, αλλά εγώ έτσι "μοντελάριζα" τότε).
Το θέμα (νομίζω) δεν είναι να ξανακάνουμε μοντέλα
ΙΔΙΑ ΜΕ αυτά που κάναμε τότε, αλλά να κάνουμε
ΤΑ ΙΔΙΑ μοντέλα, όπως θα τα κάναμε σήμερα, αλλά χωρίς τα aftermarket καλούδια που πιθανώς κυκλοφορούν. Όμως, όποιου τα χεράκια πιάνουν, ας κάνει (αν θέλει) και το κατιτίς του παραπάνω - δεν είναι κακό. Το ίδιο κάναμε και τότε (εγώ θυμάμαι ακόμα την περηφάνεια μου για τις πλαινές κονσόλες που είχα βάλει σε ένα Sepecat Jaguar της FROG, τις οποίες είχα φτιάξει από χαρτόνι!!!!).
Πιστεύω ακόμα, ότι σκοπός των Vintage GBs, δεν είναι να παλιμπαιδίσουμε (και να προσθέσουμε ΚΑΙ ένα χρέπι στη βιτρίνα μας), αλλά να ξαναθυμηθούμε τον καιρό που μοντελάραμε με χαρά, που δεν τελειώναμε ένα μοντέλο κάθε τρίτο δίσεκτο έτος. Τότε που δεν μας ενδιέφερε αν η δίεδρος στις πτέρυγες ήταν εντελώς σωστή, αν οι τρύπες στη ζάντα είχαν τη σωστή διάμετρο, αν το πήγμα ή η άτρακτος είναι 0,0001 χιλ μεγαλύτερο του πραγματικού και άλλα τέτοια γραφικά, στα οποία το μεγαλύτερο μέρος από εμάς καταλήξαμε (και πρώτος εγώ
).
ΔΚ