Κανονισμοί
2 Κατηγορίες U (κάτω από 2 λίτρα) και O (>2λίτρων)
Εως 30 συμμετοχές
Συμμετοχή $20/αυτοκίνητο
Τα αυτοκίνητα π΄ρεπει να ταχυδρομηθούν έως 15 Ιανουαρίου 2013 .Μετέ από αυτήν την ημερομηνία θα επιβληθεί ποινή καθυστέρησης
Διεύθυνση αποστολής
Slot Car Corner
322 Village St
Penacook, NH 03303
Πληρωμή Paypal : ponycarwars@gmail.com
Γενικοί όροι εφαρμόζονται σε όλες τις κατηγορίες
Καρότσα
Καροτσα υπό κλίμακα 1/32 injection molded η ρητίνη
Δεν επιτρέπονται καρότσας θερμοφορμαρισμένες η φυσητές( vacuumed formed or blow molded)
Το ορατό μέρος των φτερών δεν μπορεί να μετατραπεί ωστε να αυξηθεί το μετατρ'οχιο
Το εσωτερικό των φτερών μπορεί να φαγωθεί ωστε να αυξηθεί το μετατρ'οχιο αλλά αυτό δεν θα είναι ορατό απ'έξω
Η καρότσα μπορεί να κάτσει χαμηλότερα αλλά όχι να είναι παντόφλα(not "slammed".)
Κάθε καρότσα που κατα την γνώμη του οργανωτή είναι παντόφλα θα κριθεί από 3 κριτές που θα έχεουν και τηην τελική απόφαση
Στην περίπτωση που το αυτοκίνητο κριθεί πολύ χαμηλό θα επιστραφεί
Η καρότσα θα πρέπει να μπορεί να αφαιρεθεί για ελέγχους φωτοπγράφιση και επισκευές
Επιτρέπονται “liveries” φανταστικές και ακριβείς
Απαιτούνται αγωνιστικοί αριθμοί, έως διψήφιοι,2 στις πόρτες 1 στο καπώ
Απαιτείται τρισδιάστατη φιγούρα οδηγού,τουλάχιστον κεφάλι,μπούστο και χέρια,τοποθετημένος έτσι ώστε να "βλέπει" από το το παράθυρο
Cockpit απαιτείται και πρέπει να έχει τουλάχιστον ταμπλώ και πίσω εταζέρα,μέσα από το οποίο να μην φαίνονται μηχανικα εξαρτήματα (μοτέρ κλπ).Επιτρέπεται η χρήση λεξαν.
Τζάμια απαιτούνται παντού εκτός απ το παράθυρο του οδηγού.Επιτρέπονται θερμοφορμαρισμένα.
Σασί
Επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν αποστάτες για τον καθορισμό του ύψους του εμπρός άξονα αλλά το ύψος αυτο δεν μπορεί να είναι μεταβλητό.
Επιτρέπεται να κοντύνει η να επιμηκυνθεί για να προσαρμοσθεί σε aftermarket καρότσα .Οι τυχόν ενισχύσεις αποκλειστικά από πλαστκό
Επιτρέπεται το λιμάρισμα για την την ελέυθερη κίνηση της καροτσας
Επιτρέπεται η μετατροπή ώστε να προσαρμοσεθεί το επιθυμητό μοτέρ αλλά αυτό θα είναι στην αρχική θέση
Σε περίπτωση ύπαρξης motor mount (Spirit, SCX) αυτό θα είναι στέρεα βιδωμένο,αυτοκίνητο που θα εμφανισθεί με χαλαρό motor mount θα πάρει πινή
Προσθήκη βάρους αποκλειστικά με μολύβι αποκλειομένων αλουμινίου,μπρούτζου κλπ
Επιτρέπεται η τοποθέτηση βάρους πάνω η κάτω απ' το σασί με ασφαλή τρόπο,εάν ξεκολλήσει θα επιβάλλεται ποινή.
Ελάχιστη απόσταση απο την πίστα 1χιλ
Τα γρανάζια η spoiler μπορεί να είναι χαμηλότερα όμως εάν αγγίζουν την πίστα το αυτοκίνητο μπορεί να αποκλειστεί(είναι στην διακριτική ευχέρεια του ιδιοκτήτη κάθε πίστας)
Ελεύθερη η χρήση guide o οποίος δεν πρέπει να φαίνεται από πάνω
Μοτέρ
Πρέπει να μην έχει υποστει μετατροπές,επιτρέπεται το στρώσιμο,και η στερέωση με κολλημα
Επιτρέπεται να είναι διαφορετικό από το stock
Δεν επιτρεπονται μαγνήτες.
Ελεύθερη η χρήση γραναζιών
Μετάδοση κίνησης στους πίσω τροχούς
Ελεύθερη η χρήση αξόνων και κουζιν'ετων απαγορεύονται τα ρουλεμ'αν
Λαστιχα εμπρός
Ελεύθερη η χρηση ελαστικού η πολυουρεθάνης. Zero grips επιτρέπονται
Επιτρέπεται το τρόχισμα αλλά δεν μπορεί το πλατος του λάστιχου να είναι μικρότερο από αυτό του τροχού όπως επίσης η επιφάνεια επαφής πρέπει να είναι
επίπεδη.
Απαγορεύεται η επικάλυψη με superglueκλπ
Επιτρέπεται το στρογγύλεμα των ακμών μέσα κα έξω
U class
Αυτοκίνητα που έτρεξαν 1966-1972 κάτω από 2 λίτρα(Alfa Romeo, Porsche 911, Datsun, Mini)
Στην περίπτωση που χρησιμοποιηθεί RTR υποχρεωτική χρήση του σασί του κατασκευαστή
Στην περίπτωση που χρησιμοποιηθεί καρότσα ανεξάρτητουκατασκευαστή(ρητίνη στατικό κλπ)θα πρέπειυποχρεωτικά να συνδυασθεί με το σασί ενός από τα αυτοκίνητα που επιτρέπεται να συμμετέχουν στην κατηγορία)
Μοτέρ
FF-050 (slim can)-MT Racing (MT-SL1)
FC130 (standard can)-MT Racing (MT-1), Ninco NC1, NC8
Τροχοί-Λάστιχα πίσω
Stock η μεταλλικοί 15χ8 η μικρότεροι
Λάστιχα από ελαστικό η πολυουρεθάνη
Μέγιστο πλάτος 9χιλ
Μέγιστη διάμετρος 20,44χιλ805")
Σχέση μετάδοσης ελεύθερη
Επιτρέπεται το κόλλημα των ελαστικών
Μέγιστο μήκος πίσω(έξω ελαστικού σε έξω ελαστικού) 53,34χιλ(2,1")
Ελάχιστο βάρος 85 grams (3.00 oz)
O class
Αυτοκίνητα που έτρεξαν 1966-1972 πάνω από 2 λίτρα (Mustang, Camaro, Cuda, Challenger, Firebird).
Στην περίπτωση που χρησιμοποιηθεί RTR υποχρεωτική χρήση του σασί του κατασκευαστή
Στην περίπτωση που χρησιμοποιηθεί καρότσα ανεξάρτητουκατασκευαστή(ρητίνη στατικό κλπ)θα πρέπει υποχρεωτικά να συνδυασθεί με το σασί ενός από τα αυτοκίνητα που επιτρέπεται να συμμετέχουν στην κατηγορία)
Μοτέρ
Standard Scalextric/Fly S can,
Pioneer Typhoon 18k's
Carrera E200
SCX RX42B
H&R Hawk.
Σχέση μετάδοσης >= 3/1 (2.9999/1 απαγορεύεται)
Τροχοί-Λάστιχα πίσω
Stock η μεταλλικοί 15χ8
Λάστιχα από ελαστικό η πολυουρεθάνη
Εάν χρησιμοποιηθούν μεταλλικοί τροχοί υποχρεωτική η χρήση ελαστικών Yellow Dog Supertires τύποι 1402, 1403 η 1404 σειράς "R"
Σε αυτοκίνητα με χώρο στα φτερά(Camaro, Cuda, Pioneer Mustang) δεν επιτρέπεται το τρόχισμα
Σε αυτοκίνητα στενά (Scalextric Mustang),τα λάστιχα μπορούν να μετατραπούν(στένεμα) η να χρησιμοποιηθούν Yellow Dog Supertires τύποι 1402, 1403 or 1404 της παλαιότερης σειράς με επίπεδα πλαινά
Επιτρέπεται το κόλλημα των ελαστικών
Ελάχιστο βάρος 95 grams (3.35 oz)