Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Website
Market
Αρχική
Βοήθεια
Tags
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
MC Community
»
Μοντελιστικές συναντήσεις
»
Συναντήσεις Αττικής
»
Θέμα:
MODELCLUB MEETING "15-16-17" Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
2
3
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: MODELCLUB MEETING "15-16-17" Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!! (Αναγνώστηκε 6802 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Viper
Modelclub.gr
Scale 1/32
Μηνύματα: 10061
Age: 49
Τόπος: Χωματερή της Ευρώπης
Keep modeling !
MODELCLUB MEETING "15-16-17" Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
στις:
Σεπτεμβρίου 11, 2006, 02:29:17 μμ »
το επομενο meeting μας στη ταναγρα...
δηλωστε συμμετοχες εδω,ωρες και τοπους αναχωρησης-συναντησης
εγω μεσα
Παρασκευη-Σαββατο-Κυριακη
Καταγράφηκε
Το κανάλι του MC στο Youtube
*
Το κεντρικό Web site του MC
Mastoras
Scale 1/35
Μηνύματα: 3029
Age: 56
Τόπος: Tomania
"Beauty, is in the eye of the beholder"
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #1 στις:
Σεπτεμβρίου 11, 2006, 04:05:03 μμ »
Μπορω το Σαββατο,αλλά δεν έχω μεταφορικό μέσο , υπάρχει κενή θέση κάπου ?
Καταγράφηκε
JohnMet
Scale 1/35
Μηνύματα: 1827
Age: 42
Τόπος: Κρήτη
Πάντα μ'αρέσει να πετώ με κόντρα τον αέρα...
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #2 στις:
Σεπτεμβρίου 11, 2006, 04:12:26 μμ »
και γω μέσα για όποια μέρα θέλετε...
αναμένω νεώτερα για τόπους συνάντησης..
Καταγράφηκε
Brutalos
Scale 1/35
Μηνύματα: 1635
Age: 48
Τόπος: Aθήνα, Ζωγράφου
Αθήνα, Ζωγράφου
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #3 στις:
Σεπτεμβρίου 11, 2006, 04:19:48 μμ »
Μέσα για Παρασκευή αμέσως μετά την εξέταση που έχω σε ένα εργαστήριο στη Χαλκίδα. Θα κατέβω κατευθείαν απο εκεί στην Τανάγρα περίπου κατα τη 13:00 - 13:30! Ποιός άλλος είναι για Παρασκευή?
Καταγράφηκε
Ανδρέας Αποστολόπουλος
prokroust
H.A.F. Fanatic
Scale 1/35
Μηνύματα: 3229
Age: 51
Τόπος: Σαλαμίνα
Η Ελλάς πρέπει να Ζήσει κ θα Ζήσει..(Χ. Τρικούπης)
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #4 στις:
Σεπτεμβρίου 11, 2006, 04:21:34 μμ »
εγώ θα είμαι την Κυριακή 17/9/2006.
Ελπίζω να βρώ άτομα από το modelclub...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Καταγράφηκε
Κρουστάλλης (Πάκης) Προκόπης
F-16rhs
Scale 1/35
Μηνύματα: 3174
Καλαϊτζής Παναγιώτης
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #5 στις:
Σεπτεμβρίου 11, 2006, 04:42:37 μμ »
Παράθεση από: Viper στις Σεπτεμβρίου 11, 2006, 02:29:17 μμ
εγω μεσα
Παρασκευη-Σαββατο-Κυριακη
Same απο 16rh!
Θα σας βρω εκει τηλεφωνικως...
Λαμπρο κοιτα μην ξεχασεις παλι κανενα κινητο στο σπιτι...
Υποψιν πως Πεμπτη βραδι θα μαι Αθηνα...
Καταγράφηκε
Jet72
Scale 1/35
Μηνύματα: 7275
The Caveman :-)
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #6 στις:
Σεπτεμβρίου 11, 2006, 04:46:11 μμ »
Παίζει με καλές πιθανότητες να σας δω Σάββατο.
Καταγράφηκε
mmaker
Scale 1/32
Μηνύματα: 9893
Age: 54
Τόπος: Αθήνα
modelclub.gr
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #7 στις:
Σεπτεμβρίου 11, 2006, 04:51:33 μμ »
Εγώ Σάββατο και Κυριακή
Καταγράφηκε
Γιώργος
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr
NICK OLIVER KALIMERIS
Modelclub.gr
Scale 1/48
Μηνύματα: 525
Age: 41
Τόπος: NAUPLIO-OXFORD,UK
modelclub.gr
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #8 στις:
Σεπτεμβρίου 11, 2006, 06:53:24 μμ »
Εγω μαγκες παρασκευη κατα 80% θα ειμαι εκει η αλλιως σαββατο.Πως θα συναντηθουμε στην βαση?
Μηπως να ανταλλαζαμε αριθμους ωστε να μπορουμε να επικοινονισουμε αυτοι που θα πανε στην ταναγρα παρασκευη
???
Καταγράφηκε
Viper
Modelclub.gr
Scale 1/32
Μηνύματα: 10061
Age: 49
Τόπος: Χωματερή της Ευρώπης
Keep modeling !
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #9 στις:
Σεπτεμβρίου 12, 2006, 03:40:54 μμ »
υποψιν θα εχω μαζι μου και μπουκαλακια με FUTURE να δωσω σε οσους δεν εχουν
ας ειναι καλα ο Χαρης
ξανα βαζω το προγραμμα
Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων το οποίο περιλαμβάνει στατική έκθεση, έκθεση φωτογραφίας καθώς και πτήσεις αεροσκαφών Mirage-2000 και T-6 έχει ως ακολούθως:
Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2006
10:00 Δοξολογία
11:00 Έναρξη στατικής έκθεσης (αεροσκαφών-φωτογραφίας)
11:30 Πτήση αεροσκάφους Mirage-2000
12:00 Πτήση-Επίδειξη αεροσκάφους Τ-6
17:30 Πέρας εκδηλώσεων
Σάββατο - Κυριακή 16 και 17 Σεπτεμβρίου 2006
09:00 Έναρξη στατικής έκθεσης (αεροσκαφών-φωτογραφίας)
10:45 Πτήση αεροσκάφους Mirage-2000
12:00 Πτήση-Επίδειξη αεροσκάφους Τ-6
17:30 Πέρας εκδηλώσεων
Η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου από 11:00 έως 17:30 και το Σάββατο 16 και Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου από 09:00 έως 17:30.
Καταγράφηκε
Το κανάλι του MC στο Youtube
*
Το κεντρικό Web site του MC
leopard
Scale 1/24
Μηνύματα: 13041
Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
GREEK POWER FOR EVER
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #10 στις:
Σεπτεμβρίου 12, 2006, 06:28:32 μμ »
Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος θα είμαι την Κυριακή λογικά μαζί με τον jim-eta.
Σκοπεύω να είμαι στις 9 το πρωί.
Παρακαλούνται όσοι πάνε την Παρασκευή ή το Σάββατο να μας πουν από που θα πρέπει να μπούμε!!!
Καταγράφηκε
Viper
Modelclub.gr
Scale 1/32
Μηνύματα: 10061
Age: 49
Τόπος: Χωματερή της Ευρώπης
Keep modeling !
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #11 στις:
Σεπτεμβρίου 12, 2006, 06:43:11 μμ »
o καιρος θα μας ευνοησει μαλλον
Καταγράφηκε
Το κανάλι του MC στο Youtube
*
Το κεντρικό Web site του MC
staticjim
3 Birds sitting ......
Scale 1/35
Μηνύματα: 1277
Τόπος: UK , Manchester
Sotiropoulos Dimitris
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #12 στις:
Σεπτεμβρίου 12, 2006, 08:01:54 μμ »
Παιδες Παρασκευη ΜΕΣΑ κιεγω οποιος ειναι να ερθει ας σφιριξει να παμε παρεα
Ηδη φορτιζω μπαταριες για την ψι-φι ετοιμαζω φιλμακια για αναλογικη και σκεφτομε για οργανωση νερου και λοιπων αξεσουαρ (κεφτεδακια σε ταπερακι και δε συμαζευετε
)
Καταγράφηκε
ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
Scale 1/48
Μηνύματα: 463
Age: 54
Τόπος: AΘΗΝΑ
Σαούλ Σαούλ γιατί με καταδιώκεις ;;
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #13 στις:
Σεπτεμβρίου 12, 2006, 08:49:41 μμ »
Μήτσο εσύ με τι θα πάς; Γιατί σκέφτομαι να πάρω και το παιδί μαζί για να δεί τα αερόπλανα.
Αλλά από την άλλη δεν ειναι και εύκολο γιατί δεν ξέρω ποιοί έχουν την πιθανότητα να έχουν χώρο και ....το βρίσκω και λίγο (
)
Καταλαβαίνεις τώρα ε; ... να μωρέ είμαι λίγο ντροπαλή
Η αν βρώ καποιόν να παμε΄με το τυρένο
Καταγράφηκε
ΙΣΡΑΗΛ = (Συνεπεια , Αξιοπιστία , Αποτελεσματικότης). Δεν έχετε παρά να μας μιμηθείτε !!!
staticjim
3 Birds sitting ......
Scale 1/35
Μηνύματα: 1277
Τόπος: UK , Manchester
Sotiropoulos Dimitris
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #14 στις:
Σεπτεμβρίου 12, 2006, 09:46:06 μμ »
Με το αμαξι ενοειτε θα παω ..... αρα αστραπογιανος και junior εκλεισε αλλος με τη βαρκα μας ???
Καταγράφηκε
ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
Scale 1/48
Μηνύματα: 463
Age: 54
Τόπος: AΘΗΝΑ
Σαούλ Σαούλ γιατί με καταδιώκεις ;;
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #15 στις:
Σεπτεμβρίου 12, 2006, 10:01:24 μμ »
Ευχαριστώ πολύ
θα αναλάβω εγώ την μέριμνα για τροφή και διοικητική μέριμνα ...το πιασες ;;;
Ευχαριστήθηκε και η μικρή που βρίκαμε πως θα πάμε στο αεροδρόμιο.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και τα λέμε, για περαιτέρω οργάνωση των ενεργειών μας.
Καταγράφηκε
ΙΣΡΑΗΛ = (Συνεπεια , Αξιοπιστία , Αποτελεσματικότης). Δεν έχετε παρά να μας μιμηθείτε !!!
ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ
at Ormond VOR, radial 260, 3500ft...
Scale 1/35
Μηνύματα: 2189
Age: 41
Τόπος: Daytona Beach
Παντέλας
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #16 στις:
Σεπτεμβρίου 12, 2006, 10:11:41 μμ »
ΠΑΡΩΝ για Σάββατο!!! Η Πτέρυγα θα είναι έτοιμη να σας υποδεχτεί!!!
Τι σόι Σμήναρχος είμαι!
Καταγράφηκε
Lman
Scale 1/35
Μηνύματα: 3734
Age: 50
Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #17 στις:
Σεπτεμβρίου 13, 2006, 12:14:07 μμ »
Πρώτα να ευχαριστήσω τους συναδέλφους που αφιέρωσαν λίγο απο το χρόνο τους για την παράκλησηπου είχα κάνει για τον χορό της βροχής και μη φωτιάς
αφού σήμερα βρέχει εδω κάτω........
Ετσι λοιπόν αφου δεν θα έχω υπηρεσία το ΣΚ θα είμαι πάλι Αθήνα για είμαι και εγώ εκεί..........
Καταγράφηκε
ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΑΝΤΖΙΟΣ
Mastoras
Scale 1/35
Μηνύματα: 3029
Age: 56
Τόπος: Tomania
"Beauty, is in the eye of the beholder"
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #18 στις:
Σεπτεμβρίου 13, 2006, 08:20:22 μμ »
Ξέρει κανείς από που μπαίνουμε στη βάση?
Καταγράφηκε
JohnMet
Scale 1/35
Μηνύματα: 1827
Age: 42
Τόπος: Κρήτη
Πάντα μ'αρέσει να πετώ με κόντρα τον αέρα...
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #19 στις:
Σεπτεμβρίου 14, 2006, 05:23:52 μμ »
τελικά που θα είναι ο τόπος συνάντησης κλπ..?
Καταγράφηκε
andreasmd13
Scale 1/144
Μηνύματα: 67
Age: 57
Τόπος: ATHENS
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #20 στις:
Σεπτεμβρίου 14, 2006, 06:16:10 μμ »
Paidia me autokinito se poia exodo tha vgoume gia to aerodromio? Persi piga me to treno kai den eixa provlima alla fetos malon me to caro mou tha mporouse kapoios na mou pei akrivos giati den prepi na isxioun ta persina --->>>
http://www.haf.gr/el/airshow/travel.asp
Με αφετηρία την Αθήνα και κατεύθυνση τη Λαμία, στο 50ο χιλιόμετρο της νέας Εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας Ε75 (έξοδος Οινοφύτων), στρέφετε δεξιά και συναντάτε τα διόδια Οινοφύτων. Στη συνέχεια ακολουθείτε τις πινακίδες με ένδειξη "ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ" 2005. Θα σας οδηγήσουν στην είσοδο της αεροπορικής επίδειξης που είναι από το χώρο της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ).
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΜΟΝΟ Η ΕΞΟΔΟΣ ΟΙΝΟΦΥΤΩΝ.
Καταγράφηκε
melpas1013
Διαχειριστής
Scale 1/24
Μηνύματα: 13250
Age: 47
Τόπος: Όπου αργεί να ξημερώσει NOT! Όπου δεν θα ξημερώσει ποτέ...
Στούμπανος Κώστας
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #21 στις:
Σεπτεμβρίου 14, 2006, 08:19:13 μμ »
Αν είναι η είσοδος από την πύλη της βάσης, πρέπει να πάτε μέσα από το Σχηματάρι, όπου και η αντίστοιχη έξοδος. Αν η είσοδος είναι από την ΕΑΒ τότε ότι ίσχυε για τον Αρχάγγελο.
Καταγράφηκε
andreasmd13
Scale 1/144
Μηνύματα: 67
Age: 57
Τόπος: ATHENS
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #22 στις:
Σεπτεμβρίου 14, 2006, 08:21:47 μμ »
Kai me to traino ? ti ginete pai mexri tin eab i oxi ? .Anyway thank you!!!
Καταγράφηκε
melpas1013
Διαχειριστής
Scale 1/24
Μηνύματα: 13250
Age: 47
Τόπος: Όπου αργεί να ξημερώσει NOT! Όπου δεν θα ξημερώσει ποτέ...
Στούμπανος Κώστας
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #23 στις:
Σεπτεμβρίου 14, 2006, 08:28:15 μμ »
Λογικά περνάει από εκεί... Ρώτα στον ΟΣΕ για λεπτομέρειες...
Καταγράφηκε
Viper
Modelclub.gr
Scale 1/32
Μηνύματα: 10061
Age: 49
Τόπος: Χωματερή της Ευρώπης
Keep modeling !
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
«
Απάντηση #24 στις:
Σεπτεμβρίου 14, 2006, 10:37:55 μμ »
νεοτερα
μονο για αυριο
10:20
Fly-by σχηματισμού 4 Mirage 2000 που θα επιστρέφουν από Ιέρακα της 332 ΜΠΚ με την 343 ΜΠΚ στο Καστέλι.
11:30
Επίδειξη ζεύγους Mirage 2000 (όχι βέβαια σαν τον Αρχάγγελο αλλά σε μια πιο light version).
11:45
Επίδειξη Ομάδας Αεροπορικών Επιδείξεων του T-6A Texan Solo Display
12:30
Επίδειξη δεύτερου ζεύγους Mirage 2000 στα πρότυπα της πρώτης επίδειξης.
Καταγράφηκε
Το κανάλι του MC στο Youtube
*
Το κεντρικό Web site του MC
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
2
3
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Tags:
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
MC Community
»
Μοντελιστικές συναντήσεις
»
Συναντήσεις Αττικής
»
Θέμα:
MODELCLUB MEETING "15-16-17" Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!