0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με αγιασμό τα αραίωνες τα χρώματα? Πάτερ ή όχι,ευλογημένα τα χεράκια σου!Μανάρι το Μιγκ...
Απιστευτο φινιρισμα κ ένα απο τα αγαπημενα μου θέματα.Η μόνη παρατηρηση είναι το εσωτερικό της καλυπτρα έπρεπε να βαφτείκατα τα άλλα απιστευτη δουλειά έχει κάνει
Καλά, εσύ και ο Σταμάτης θα με κάνετε να ξαναρχίσω τα αεροπλάνα , πανέμορφο βγήκε.
ʼρτιο από κάθε άποψη το Mig πάτερ Ευλόγησον
Θα ήθελα να το δω από κοντά Γιώργο και να σε γνωρίσω επί ευκαιρίας.
Εκπληκτική δουλειά. Πάντα τέτοια
Παπά σήμερα θα τη γλυτώσεις...Αύριο όμως όλο και κάπου θα σε πετύχω...
Πανέμορφο παπά-Γιώργη,ας ελπίσουμε να συνεχιστεί η κάθοδος σου στα πετούμενα.
Θα βάλω τα παιδιά με τα ...κόκκινα να με φυλάνε
Υπέροχη δουλειά και τεχνική βαψίματος Μπράβο
Με γλώσσα θα σε φιλάνε ή χωρίς : : :
Μπράβο Γιώργο! Πολύ δυνατό φινίρισμα!
Πανέμορφο, συγχαρητήρια!!!!!