Αρχικά να πω οτι το F-4 δείχνει πολύ ωραίο!Μπράβο!!!
Σκέφτηκες να το βάλεις σε μια μικρή βασούλα που να
αναπαριστά το κατάστρωμα του αεροπλανοφόρου η
ακόμα καλύτερα τον ανελκυστήρα(το τελευταίο θα
ήταν τρομερά εντυπωσιακό)!
Τέλος...είναι ιδέα μου η το πιο διαδεδομένο μοντελιστικό
θέμα είναι όντως τo Phantom σε κάθε έκδοση?