Παίδες ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια

Το δέρμα έγινε με αερογράφο Aztec, 0,4 για το γενικό και 0,2/0,1 για τα "φώτα"/"σκιές", ενώ με πινελάκι 00000 έγιναν λεπτομέρειες. Με πλατύ 00 απλώθηκαν οι "σκιές" μακιγιάζ σε μάτια και πρόσωπο. Για το δέρμα χρησιμοποίησα το σετάκι της Andrea, ενώ για όλα τ' άλλα enamels Humbrol. Για τις "σκιές" μακιγιάζ έτριψα σε γυαλόχαρτο τα gessetti (γυψοκιμωλίες) και τα άπλωσα με απαλές κινήσεις (δεν μετακινούνται μετά!!!)
Με συγχωρείτε λίγο, έχω μια δουλειά στο μπάνιο...

Παναγιώτης