Αποστολέας Θέμα: Ξεκολλώντας κολλημένα μέρη  (Αναγνώστηκε 1744 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Skywarp

• Scale 1/48
  • *
  • Τόπος: Cybertron
  • Transform, Seek, Attack, Destroy!
Ξεκολλώντας κολλημένα μέρη
« στις: Σεπτεμβρίου 15, 2012, 08:38:57 μμ »
Καλησπέρα σε όλη την παρέα.

Είμαι ΤΕΛΕΙΩΣ άσχετος με το χώρο των ξύλινων πλοίων, αλλά μου προέκυψε το εξής:

Μια φίλη είχε δοκιμάσει με το αγόρι της ένα ξύλινο πλοίο, κόλλησαν μερικά κομμάτια όπως να'ναι, απογοητεύτηκαν και το άφησαν. Τελικά κατέληξε στα χέρια μου, για να προσπαθήσω να το σώσω.

Έτσι όπως το είδα, αν έχει κάποια ελπίδα, είναι να ξεκολλήσω όλα τα κομμάτια και να το πιάσω από την αρχή. οπότε, αν κάποιος ξέρει κάποιον τρόπο για να τα ξεκολλήσω χωρίς να το παραδώσω στις ορέξεις των Tiger και των F-16 της βιτρίνας μου, είμαι όλος αυτιά!  ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Vasilis-Frederica

• Οι καλοί άνθρωποι δε χρειάζονται νόμους που να τους υποδεικνύουν πως να συμπεριφέρονται υπεύθυνα, ενώ οι κακοί άνθρωποι θα βρουν τρόπους να χρησιμοποιήσουν τους νόμους προς όφελός τους. [Σωκράτης]
  • Scale 1/35
  • *
  • Τόπος: I normally live in Sparta Greece, but I very often stay in Witney United kingdom, too
  • Βασίλης και Μαρία-Φρεντερίκα
    • Μεταφραστικό Γραφείο Σπάρτης
Απ: Ξεκολλώντας κολλημένα μέρη
« Απάντηση #1 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2012, 11:15:34 μμ »
Καλησπέρα,
Πες μας περισσότερες πληροφορίες για το τι πράγματα είναι κολλημένα, έχει γίνει πέτσωμα; είναι μόνο κολλημένοι οι νομείς; ή έχει προχωρήσει και στις κατασκευές του καταστρώματος;
Επίσης τι είδους κόλλα έχει χρησιμοποιηθεί;

Για παράδειγμα εάν έχει μπει μόνο το πέτσωμα και είναι σωστά κολλημένοι οι νομείς μπορείς εύκολα να ξηλώσεις το πέτσωμα και να τρίψεις τα υπολείμματα που θα έχουν μείνει πάνω στους νομείς, σανίδες πετσώματος βρίσκεις πολύ εύκολα σε μεγάλη ποικιλία ώστε να αρχίσεις να πετσώνεις και πάλι

Όμως πες μας περισσότερες λεπτομέρειες.

Βασίλης
Βασίλης & Μαρία-Φρεντερίκα