Εμένα βασικά μου αρέσει η 1/35, άντε και η σπάνια 1/48 για συνδυασμό ίσως με αεροπλάνα του 2 ΠΠ... (ονειρεύομαι... δωρεάν είναι...

)
Την 1/72 την είχε επιλέξει ο γιος μου για ένα μεγαλεπήβολο σχέδιο που είχαν με ένα φίλο του για ένα μεγάλο διόραμα με την είσοδο στο Βερολίνο αλλά μετά τους πέρασε και μου έμειναν τα κιτ. Ευτυχώς έχω και καλύτερα. και απ'ότι φαίνεται το Revell, αν το βρω εδώ είναι πολύ καλύτερο.