γεια σας παιδια,ποιος μπορει να μου πει σε πιο ελληνικο καταστημα μπορω να βρω ερπυστριες σε 1/35 για Pz I και ΙΙ?
καθως επισης εχω μια απορια οταν βαψω το μοντελο με ακρυλικο πρεπει να ασταρωσω και με αναλογο ασταρι?η δεν παιζει ρολο?
ευχαριστω ::Help2:
Επειδή βλέπω ότι μένεις Αθήνα καλό είναι να σου απαντήσει κάποιος που ξέρει τα εκεί μαγαζιά καλύτερα απο εμένα.
Αυτό που έχω να σου προτείνω να βρείς, είναι ερπύστριες της Friulmodel για τα 2 άρματα που ανέφερες :
http://www.friulmodel.hu/,....όπως επίσης πολύ καλό σετ για panzer II βγάζει και η Bronco :
http://www.perthmilitarymodelling.com/reviews/vehicles/bronco/ab3513.htmlΣτην δεύτερη ερώτηση σου και αν τα ακρυλικά που αναφέρεις είναι βάσης βινυλίου όπως airvallejo, lifecolour κλπ σίγουρα θα χρειαστείς αστάρι (υπάρχουν πολλές επιλογές απο τα surfacer των Gunze & primer της Tamiya σε μπουκάλι και σπρέι , σπρέι χρώματος της Humbrol, την σειρά primer της Vallejo κ.α.).
Εάν μιλάμε για τα λεγόμενα ακρυλικά των Gunze ή Tamiya δεν χρειάζεσαι απαραίτητα αστάρι.