Το 1994 κυκλοφόρησε το HPI Machine Street, 2ο αυτοκίνητό τους μετά το Super F1. Σε σύγκριση με τα περισσότερα άλλα 1/10 κλίμακας αυτοκίνητα, το νέο αυτοκίνητο HPI έχει σχεδιαστεί με ένα στενότερο πλάτος 200 mm έτσι περιοδεύσει αυτοκίνητο ή Nascar φορείς στυλ θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για μια ρεαλιστική ματιά. Προορίζεται ως ένα αυτοκίνητο του προϋπολογισμού για τον καθένα, τα μέρη σασί και πίσω άξονα έγιναν από fiberglass αντί να χρησιμοποιούν ακριβά γραφίτη. Αλλά εκτός από αυτό το συνολικό σχέδιο ήταν πολύ ελπιδοφόρα και αρκετά διαφορετικό σε άλλες τηγάνι αυτοκίνητα σε ορισμένες περιοχές.
Το πλαίσιο επιτρέπει σε πολλές θέσεις της μπαταρίας, όπως saddlepack, αριστερή πλευρά για οβάλ πίστας ή ακόμα και μια γρήγορη αλλαγή κατόχου για πακέτα stick. Το τριπλό άξονα πίσω ανάρτηση καταργεί το t-bar και λειτουργεί παρόμοια με ένα σύστημα σύνδεσης, είναι χαρακτηριστικό για όλα τα αυτοκίνητα τηγάνι HPI. Επίσης, μια εντελώς νέα, πλήρως ρυθμιζόμενο μπροστινό άκρο έχει σχεδιαστεί για τη Μηχανή οδό, χρησιμοποιώντας ένα διπλό-όπλα. Υπάρχει ακόμη η επιλογή τρέχει είτε inline ή πίσω εμπρός άξονα, χωρίς πρόσθετα εξαρτήματα. Το εμπρόσθιο άκρο χρησιμοποιήθηκε αργότερα επίσης για όλες τις Road Star στυλ ανταγωνισμού τηγάνι αυτοκίνητα όπως το RS10G, RS10GW και RS10GO.
Στην Ελλαδα ειχαν εισαχθει μονο τρεια καματια,ενα απο αυτα ειναι και αυτο.