Καλημέρα! Σας ευχαριστώ πάααρα πολύ όλους....!!!!!
Φίλε Νάσο.... δεν με προσέχεις.....
Αλλά θα προσπαθήσω να γράψω όσα περισσότερα μπορώ για το "πως"...Χρησιμοποίησα τα χρώματα της Humbrol από τη σειρά metalcote, τα pol.steel και pol.aluminium... Το bronze No.55 της ίδιας εταιρείας (μεταλλικό απλό) και red clear της Gunze... Τα metalcote είναι πολύ καλά αλλά έχουν ελάχιστες αποχρώσεις.... Για allclad ή για τα metalizers της Modelmaster δεν ήθελα για το οικονομικό, αλλά και επειδή τον φτωχό πλην τίμιο graphotech μου, παρόλες τις διαβεβαιώσεις....δεν ήθελα να τον βάλω στη διαδικασία των "βάρβαρων" νίτρου και πολυουρεθανης. Οπότε ήταν μονόδρομος η Humbrol....
Αρχικά ψέκασα με pol.steel όλες τις επιφάνειες. Μετά στα εσωτερικά των πάνελς ψέκασα με λεπτή δέσμη steel με aluminium αναλογίες από 80:20 έως 50:50.... Όταν στο τέλος έτριβα όμως είτε οι διαβαθμίσεις χάνονταν, ή γινόταν "σκαλοπάτι"... Αρκετές προσπάθειες, δοκιμές με λιγότερο ή περισσότερο τρίψιμο... Μετά έκανα μια ανάμειξη του steel με το bronze και ψέκασα ένα κομμάτι του κινητήρα(ακριβως πριν από το τελείωμα του, την εξαγωγή....) Το κακό με αυτήν την ανάμειξη αυτή ήταν ότι όσο και να το αραίωνα λεπτή δέσμη δεν κατάφερνα να κάνω... το χρώμα ήταν σαν τσιμέντο και ο αερογράφος ψέκαζε όποτε ήθελε, όση ποσότητα ήθελε... Να μασκάρω δεν μπορούσα γιατί η χαρτοταινία "σήκωνε" το χρώμα[steel]. Δεν είμαι σίγουρος αν έχει να κάνει με το γεγονός ότι τα metalcote είναι ευαίσθητα ή ότι χρειαζόταν πολύ περισσότερος χρόνος... Επειδή βιαζόμουνα
Έπρεπε να "πρωτοτυπήσω"... Οπότε πήρα μια σελίδα και έκοψα με κόφτη ακριβώς το κομμάτι που ήθελα να ψεκάσω.... Με λίγη προσπάθεια και υπομονή το κατάφερα... Από πάνω μετά πολύ αραιωμένο και με λεπτή δέσμη-ελάχιστο steel για να τριφτεί και να "δείξει".... Τέλος σε 2-3 σημεία πέρασα με λεπτή δέσμη λίγο red clear.... Φυσικά με ένα υπέροχο βαμβακερό υφασματάκι σε κάποια σημεία της διαδικασίας και πολύ στο τέλος, οι κινητήρες κόντεψαν να πάρουν φωτιά....