Δεν ειναι κατι παραπανω , ειναι πολλα παραπανω.Και εγω συμφωνω οτι το παιρνεις μια φορα , αλλα με μια τιμη χ ενος επωνυμου παιρνεις 3 (λεμε τωρα) KYOTO BD-183K βαζεις στο καθενα απο ενα διαφορετικο μπεκ και εισαι αρχοντας . Στο συγκεκριμενο δε ψαχνεις κανενα o-ring , ουτε με βελονες εχεις θεμα (δε καταλαβα τι εννοεις). Το προβλημα μου ειναι οτι ποτε δεν εχω πιασει στα χερια μου ενα επωνυμο να δω πραγματικα τι ειναι αυτο το διαφορετικο που θα μου δωσει στο βαψιμο ? Δεν εχω βρει κατι συγκεκριμενο καπου.Και δε λεω για τα βιντεο στο youtube γιατι αυτα δε μου λενε τιποτα , οτι δειχνουν τα καταφερνω και με το KYOTO BD-183K και με τους 3 graphotech που εχω.Και απο την ωρα που με τα βαψιματα μου ειμαι ικανοποιημενος δεν μου εχει δημιουργηθει και η αναγκη να ψαχνομαι , αυτο νομιζω οτι ειναι και η επιτυχια ενος μοντελου αερογραφου.
Kαταρχας να ξεκαθαρισω οτι γενικα ειμαι υπερ των φθηνων λυσεων εφοσον δουλευουν. Εχω φαει αλλωστε και ομαδικο πεσιμο παλιοτερα για αυτη μου τη σταση.
Ο αερογραφος ειναι ενα εργαλειο που πρωτα ειχε ευρεια εφαρμογη (προ photoshop ηταν το βασικο εργαλειο γραφιστων και εικονογραφων), αλλα πλεον εχει περιοριστει σε 2-3 πεδια εφαρμογων. Εξ' αυτου οι εταιρειες δεν εχουν περιθωρια για πολλες μαρκετιστικες κινησεις. Σχετικα παντα, οτι πληρωνεις παιρνεις. Μπορει να υπαρχει ενα φουσκωμα τιμης σε οτι αφορα καποια brand names αλλα παραλληλα θα παρατηρησεις οτι οντως εχουν κατι παραπανω. Απο καλυτερο φινιρισμα μεχρι τεχνολογια. Με λιγα λογια ενας αερογραφος που τιμαται πχ 200 ευρω λογω ονοματος στην καλυτερη περιπτωση να ειναι ''ιδιος'' με καποιον που κανει 170 ευρω. Σε καμια περιπτωση δεν ειναι ιδιος με εναν που κανει 20. Για παραδειγμα πωλουνται μεσω ebay αερογραφοι Ολυμπος. Πηρε καποιος το εργοστασιο με ολα τα μοντελα και ανταλλακτικα που εχουν παραχθει και τα εχει βγαλει ''στο σφυρι''. Βιντεο στο youtube δειχνουν οτι οντως εχουν υψηλη ποιοτητα και αποδιδουν οσο τα μοντελα της Iwata σε πολυ πιο προσιτη τιμη. Αλλα και παλι με αυτο το σκιωδες καθεστως λειτουργιας, χωρις εξοδα παραγωγης και μηδενικη διαφημιση, δεν μπορεις να τους παρεις για 50-60 ευρω.
Η διαφορα μεταξυ των αερογραφων φαινεται απο μοντελο σε μοντελο μεσα στην ιδια εταιρεια. Για παραδειγμα πρωτα ειχα παρει τον HP-C+. Δεν ειχα μετρο συγκρισης. Οταν πηρα αργοτερα τον Eclipse, σε σχεση με τον HP μου φανηκε αισθητα υποδεεστερος ακομα και στον τροπο που καθεται στο χερι. Σε συγκριση με αυτους ο Vega ειναι 10 σκαλες κατω και υποψιν μιλαμε για ενα σκυλι μαυρο που ψεκαζει απο λεπτη γραμμη με μελανι μεχρι αφρομπετο, με πολυ πιο ποιοτικη κατασκευη απο τους κινεζους. Αλλα τοσο σε φινιρισμα, οσο και ψεκασμο σε σχεση με τους Iwata υστερει εμφανως.
Για να επανελθω λοιπον στο αρχικο, δεν υπαρχει κανενα προβλημα με το να χρησιμοποιεις ενα φθηνοτερο εργαλειο εφοσον σε βολευει. Διαφορα με τους επωνυμους θα υπαρχει παντα. Το ζητημα ειναι αλλο. Το φθηνο εργαλειο, ειναι φθηνο? Ή τρωει ανατιμολογηση προς τα πανω αναλογικα πολυ μεγαλυτερη των επωνυμων και καταληγει (για αυτο που ειναι) ακριβο? Γιατι απο τα 20-30 ευρω μεχρι τα 60+ υπαρχει ενα 100% στην τιμη. Οποτε αν καποιος εχει οικονομικη στενοτητα (πολυ λογικο στην φαση που περναμε ολοι) γιατι ειναι διατεθημενος να δωσει 30 ευρω εξτρα για το κινεζικο με οτι ρισκο εμπεριεχει, αντι να την παρει στην πραγματικη τιμη ή να βαλει 30-40 παραπανω και να παρει κατι που θα του μεινει?
ΥΓ1 Για τις βελονες που ρωτησες. Επειδη οι κινεζικες βελονες δεν γυαλιζονται οσο πρεπει, υπαρχει εντονοτερο tip dry. Πολλοι λοιπον τις γυαλιζουν μονοι τους, αλλα ειναι μια αρκετα επιπονη διαδικασια γιατι ειναι ευκολο να στραβωσεις ή να χαλασεις την γεωμετρια της μυτης. Επισης πολλοι πετανε τα oring απο τα μοντελα που τα εχουν στο μπεκ (γιατι πρηζονται εν καιρω και βγαζουν εκκεντρο το μπεκ) και τα σφραγιζουν με μελισσοκερι.
ΥΓ2 Το ''graphotech'' σαν μαρκα δεν υφισταται. Απλα ειναι η επωνυμια που σταμπαρουν στο εργοστασιο καθ' υποδειξη του εισαγωγεα. Ομοιως οι Veda, Master κτλ. Παλιοτερα πριν ανοιξει η αγορα της Κινας, αυτη την δουλεια την εκαναν Κορεατες, Ταιβανεζοι κτλ με ομολογουμενως πολυ καλυτερη ποιοτητα παραγωγης. Οποτε μια παλιοτερη καλη εμπειρια δεν μεταφερεται αυτοματα στο σημερα. Το λεω για οσους λενε ''ειχα αγορασει εναν το 1992 και ηταν αστερι''.