Προχωράμε με το βασικό και κύριο τμήμα λοιπόν των Εξαγωγών..
Είπαμε θα χρησιμοποιηθεί το σώμα απο την AIRES αλλα τμήμα απόληξης συμπιεστών της Hasegawa και τα ακροφύσια της Haseagawa.
Ετσι λοιπόν η αρχική μορφή ειναι ώς εξής.
Πήρα το Η313 λίγο αραιωμένο με λευκό (ελάχιστα) 2 σταγόνες και ψεκάστηκε το εσωτερικό.
2ο) Βήμα με τον αερογράφο και αρκετά αραιωμένο σκούρο γκρί άρχισα να κάνω καπνίες απο μέσα προς τα έξω για να φαίνονται οι ροές των καυσαερίων.
Δεν πολυφαίνονται στις παραπάνω φωτογραφίες, ίσως είναι πιο διακριτές παρακάτω.
Παράλληλα με παστέλ σκόνη μαύρη ακολούθησα τις γραμμές για να τις κάνω λίγο πιο έντονες.
Το κομμάτι που δόθηκε λίγο έμφαση παραπάνω ήταν το κομμάτι των εξαγωγών.
Με ΜΜ metallizer αρχικά περάστηκε με Exhaust και μετά στο περίγραμμα με Titanium και ο μεγάλος δακτύλιος με Stainless Steel (εξου και γυάλαδα) καθώς και πάνω στα πτερύγια έγινε Dry brush με Alclad pale Gold περιέργως πέτυχε χωρίς να βγάζει απο κάτω το MM.
Περάστηκε και ένα μάτ βερνίκι για να ματάρει λίγο η μεταλλάδα.
Το τελικό βήμα πρίν αρχίσει το μεγάλο τρίψιμο της ατράκτο ήταν η τοποθέτηση του σκιαδίου πάνω στο πιλοτήριο.
Επιστρατεύτηκε milliput και tamiyοστόκος (γκρί) και αφού προσαρμόστηκε!!
Βάφτηκε αρχικά με Red Brown απο ΤΑΜΙΥΑ και έπειτα ακολούθησε ένα στρώμα Red Brown Gunze που είναι λίγο πιο μώβ στην αριστερή πλευρά και λίγο πιο σκούρο ΤΑΜΙΥΑ στην δεξιά πλευρά.
Αυτό γίνεται καθώς ο καμβάς που έχουν στα F-14 έχει μια χαρακτηριστική διαφορά απο την πλευρά που οι μηχανικοί κάνουν εργασίες και ανεβαίνουν στο σκάφος!
Περάστηκε και ένα διακριτικό wash με λίγο χάραγμα στις γραμμώσεις για να βαθύνει λίγο και να έχει την εικόνα που υπάρχει και στο α/φ.
Keep Going!!