Θάνο, Μιχάλη, Λάμπρο
Λάμπρο για τις 12άρες έχεις δίκιο και έγινε σε 2 από αυτές.
Συνεχίζοντας σιγά-σιγά πραγματοποιήθηκαν μικρο-προσθήκες σε διάφορα σημεία του αεροσκάφους και πλέον βρίσκομαι ένα βήμα πριν το βάψιμο.
Ο σωλήνας pitot έσπασε λόγω .... αγαρμποσύνης αλλά θα αντικατασταθεί από τον
μεταλλικό της Master-Model. Το ρύγχος θα τριφτεί στο κατάλληλο μήκος μέχρι ο καινούριος pitot να εφαρμόσει σωστά και αυτός θα τοποθετηθεί οριστικά στην θέση του στο τέλος της κατασκευής για να αποφευχθούν άλλα απρόοπτα.
Χρησιμοποιώντας το σετ
247 της Evergreen (quarter round 1mm) φτιάχτηκαν οι ασφάλειες του μηχανισμού της καλύπτρας οι οποίες απουσιάζουν από το σετ της Aires για το Fujimi ενώ το περίεργο είναι ότι δίνονται στο αντίστοιχο για το Hasegawa. Στο κομμάτι PE της Hasegawa για την καλύπτρα, αφαιρέθηκε το επίπεδο κομμάτι που αναπαριστούσε το σύστημα εξαερισμού και αντίστοιχα προστέθηκε κυλινδρικό κομμάτι πλαστικού για την απόδοση της λεπτομέρειας.
Επίσης βελτιώθηκαν τα σκέλη του Σ/Π με την προσθήκη καλωδιώσεων όπως επίσης και τα τοιχώματα των φωλέων. Η συγκεκριμένη λεπτομέρεια υπάρχει στο πραγματικό αλλά προστέθηκε εν μέρει ώστε να καλυφθεί και το σκαλοπάτι που είχε δημιουργηθεί από την ένωση του αεραγωγού με την άτρακτο και το οποίο δεν μπορούσε να γίνει από ένα εκ των καλυμμάτων που υπάρχουν εκεί. Στην πρώτη φωτογραφία είναι ευδιάκριτο στο μπροστινό μέρος της φωλιάς.
Πραγματοποιήθηκαν μικρο προσθήκες στους ΑΙΜ-9 (τα πτερύγια των οποίων λεπτύνθηκαν όσο ήταν δυνατόν) και στον πυλώνα των ΑΙΜ-7 ο οποίος θα παραμείνει κενός (λόγω της διαμόρφωσης των οπλικών φορτίων των Tomcat κατά την μεγαλύτερη διάρκεια της OIF) ενώ οι πυλώνες και από τις δύο μεριές χρειάστηκαν προσθήκη πλαστικού, τρίψιμο και μικρή αλλαγή θέσης για να μην αφήνουν κενά με την άτρακτο.
Οι τροχοί της Fujimi δεν θα χρησιμοποιηθούν στο μοντέλο αφού θα αντικατασταθούν από τους ρηναίους της Hobby Boss οι οποίοι κατά την προσωπική μου άποψη είναι οι καλύτεροι στην 1:72 ενώ οι κύριοι θα προέλθουν από παλιότερο κιτ της Hasegawa με μία μικρή αλλαγή για να αποκτήσουν μία ψευδαίσθηση μεγαλύτερου βάθους. Για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχει και το
σετ τoυ Dr Pepper Resins το οποίο φαίνεται να έχει πολύ καλή απόδοση της λεπτομέρειας.
Τέλος πραγματοποιήθηκε επιμήκυνση του άγκιστρου ανασχέσης, από λεπτό τούλι προστέθηκε το πλέγμα στο πίσω μέρος του LTS (το οποίο προήλθε από το
σετ 35012 της Hasegawa) και από κομμάτια πλαστικού προστέθηκε λεπτομέρεια στις θυρίδες του ρηναίου σκέλους.
Επιτέλους έφτασε η ώρα για βάψιμο και TPS