Νάσο και Sernak ευχαριστώ πολύ παιδιά!!!
Να είσαστε καλά και όσο το δυνατόν θα προσπαθήσω να εξηγώ περισσότερα κατα την διάρκεια της κατασκευής.
Μπορεί να φανεί χρήσιμο στο μέλλον για κάποιον συνάδελφο..
Update λοιπόν όσο αναφορά το θέμα της κατασκευής των αεραγωγών.
Υπάρχει μια λεπτομέρια που ήθελα να αποδώσω στο μοντέλο και είναι 2 ράβδοι στήριξης που υπάρχουν στο άνω μέρος των κινούμενων μερών.
Και είναι αυτά.
Το αποτέλεσμα είναι ως εξής:
Με ράβδο πλαστικού 0.30 της ίντσας αντικατέστησα τα ορθογωνικά κομμάτια που έδινε το κίτ.
Το επόμενο βήμα ήταν να προσθέσω 6 κομμάτια πλαστικού στο κομμάτι της ατράκτου όπου θα μπούν οι εισαγωγές.
όπως είναι γνωστό το κίτ της Hasegawa πάσχει απο εφαρμογή και αυτό γίνεται για να έρθει όσο το δυνατόν καλύτερα η εφαγμογή
Προσπάθησα να φτιάξω και τα 2 αμορτισέρ τα οποία κινούν την ράμπα Νο1 και Νο2 (συγκεκριμένα έφτιαξα το αμορτισέρ Νο2)
Γιατί είναι το μόνο που φαίνεται...
Η φωτογραφία που δίνω δείχνει ακριβώς τον μηχανισμό κίνησης της ράμπας..
Κόβοντας κομματάκια πλαστικού βάση του κομμάτιού που έδινε το κίτ το αποτέλεσμα είναι αυτό...
Και το τελικό αποτέλεσμα των αεραγωγών μετα το τρίψιμο που έχει πέσει εδώ και μια εβδομάδα...και κάτι...
Έχουν ασταρωθεί...(υπάρχουν κάποιες ατέλειες αλλά πραγματικά δεν φαίνονται σε κάποια Dryfits που έκανα.
Οι αεραγωγοί στο συγκεκριμένο TOMCAT
είναι βαμμένοι μέχρι ενός σημείου με FS16440 (Η315) και μετά με λευκό..(εδώ έχω μια σκέψη να χρησιμοποιήσω το Η311 για φαίνεται λίγο πιο μπίχλικο) και δεν ακολουθούν το pattern με την γωνία που κάνουν σε όσα είναι βαμμένα με τις παραλλαγές.
Το γατί αυτό θα βαφτεί με overall παραλλαγή FS16440 (H315)
Σχόλια και παρατηρήσεις δεκτά!!
Ευχαριστώ πολύ!!