Αποστολέας Θέμα: AeroSur airways  (Αναγνώστηκε 4784 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος yianclout

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 63
Απ: AeroSur airways
« Απάντηση #25 στις: Ιούνιος 05, 2014, 11:38:54 μμ »
Ειλικρινά ... μ έστειλες αδιάβαστο με την ερώτηση αυτή.
Πάντως δεν καπνίζω.

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 56
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: AeroSur airways
« Απάντηση #26 στις: Ιούνιος 06, 2014, 09:06:58 πμ »
OK, ρωτάω γιατί τέτοια κιτρινίλα (που απομακρύνεται) προκαλεί και η νικοτίνη.  Είχαμε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα στο αεροδρόμιο όταν δούλευα και καπνίζαμε όλοι στο γραφείο, όπου τα αεροπλανάκια των εταιρειών που είχαμε είχαν κιτρινίσει και ειδικά οι χαλκομανίες τους.
Δυστυχώς οι χαλκομανίες δεν επανέρχονται με τίποτα πλέον.
Το αν θα τα κρατήσεις έτσι ή θα ξεκολλήσεις τις χαλκομανίες όσο μπορείς και θα βάλεις καινούργιες είναι καθαρά προσωπική απόφαση.
Αν με ένα ήπιο καθαριστικό βγαίνει η κιτρινίλα από το βάψιμο, αυτό ίσως μπορεί να το σώσεις.
Μην τα πετάξεις μόνο.  Είναι κρίμα και μερικά είναι σπάνια μοντέλα πια.
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος yianclout

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 63
Απ: AeroSur airways
« Απάντηση #27 στις: Ιούνιος 07, 2014, 02:03:34 πμ »
Για την κιτρινίλα στα decals των έτοιμων πίστευα ότι φταίει η υγρασία λόγω γειτνίασης με τη θάλασσα και το ότι τα έκλεισα σε μια βιτρίνα.
Τα πολιτικά πλοία που κατασκεύασα και παρουσιάζω σε άλλη ενότητα δεν έχουν το ίδιο πρόβλημα..είναι τοποθευημένα σε ράφια,όμως δεν μπορώ να κρίνω γιατί έχουν ελάχιστα 'φιλμ' σε σχέση με τα αεροπλάνα..
Είναι δύσκολο να τα πετάξω γιατί όπως προανέφερα μου θυμίζουν και κάποια ξεχωριστή περίοδο καλή ή κακή.
Προσπάθησα εκθέτοντάς τα στον ήλιο η πλύνοντάς τα με ελεφρύ πανί και αραιωμένο υγρό σαπούνι,να τα επαναφέρω...αλλλά δεν επανέρχοντα..οπότε κρατάω τα κατασκευασμένα μετά το 2000 στο κάτω ράφι,όπου είναι περισσότερο ορατή η ατέλειθα,ενώ τα παλιότερα (ξεκίνησα το 1992) με την εντονότερη κιτρινίλα τα έχω στο πάνω με λιγότερο έντονο φωτισμό.
Για κάποιον που του αρέσει η πολιτική αεροπορία και μένει μακρυά από αεροδρόμιο είναι προτιμότερο να τα'βλέπει ',έστω και έτσι...
Μερικά δεν βρίσκονται με τίποτα,ενώ άλλα πρέπει να 'καραδοκείς' στους πλειστηριασμούς μ ότι αυτό συνεπάγεται..
Για παράδειγνμα το Μάρτιο 'κτύπησα' ένα DC8 πολύ σπάνιο,το οποίο ήρθε με κιτρινισμένες χαλκομανίες, πράγμα που δεν με πείραξε τόσο γιατί το προορίζω για άλλες...όσο το ότι του έλειπε ένα απ τα πίσω 2 φτερά και ας ήταν σφραγισμένο...
Φυσικά η Revell ,δεν το θυμάται καν...οπότε ψάχνω να φτιάξω άλλο από κομμάτια πλαστικού.
Αυτό που παρουσιάζω το είδα live στην Πράγα ,αλλά ήταν σε κακή οπτική κατάσταση...μ άρεσε όμως και το πήρα τα Χριστούγεννα
Πολύ κακή εφαρμογή και αρκετό στοκάρισμα,ενώ οι χαλκομανίες....

Αποσυνδεδεμένος yianclout

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 63
Απ: AeroSur airways
« Απάντηση #28 στις: Ιούνιος 07, 2014, 02:12:29 πμ »
Το Τυ 134 Β, που είδα από μακρινή απόσταση...δεν βλεπόταν...απ την άσχημη συντήρηση των χρωμάτων και σημάτων...επειδή είναι με τις τουρμπίνες πίσω ,το είχα απωθημένο.

Αποσυνδεδεμένος yianclout

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 63
Απ: AeroSur airways
« Απάντηση #29 στις: Απρίλιος 09, 2015, 03:45:47 μμ »



Αποσυνδεδεμένος manoskarapidakis

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 130
  • Age: 59
  • Τόπος: Ηλιούπολη
  • «Ἓν οἶδα ὅτι οὐδὲν οἶδα»
Απ: AeroSur airways
« Απάντηση #30 στις: Απρίλιος 09, 2015, 07:04:00 μμ »
καλησπέρα φίλε μου, όμορφη η δουλειά σου και είναι κρίμα να καταστρέφεται.
μήπως θα έπρεπε να επενδύσεις σε ένα καλό αφυγραντήρα/ιονιστή????
σου το λέω γιατί κατά καιρούς μου φέρνουν για επισκευή μηχανήματα τέτοιου είδους
που τα έχουν για να προστατεύουν βινύλια και μπομπίνες που είναι πάαααρα πολύ ευαίσθητες στην υγρασία.
έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα,  ζωγράφισε τον παράδεισο και μπές μέσα.....
ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

Αποσυνδεδεμένος yianclout

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 63
Απ: AeroSur airways
« Απάντηση #31 στις: Απρίλιος 09, 2015, 07:27:06 μμ »
Ήδη απέκτησα προ 2 ετών έναν που έκανε δουλειά στο θέμα της υγρασίας του σπιτιού..και πάλι όμως το καλοκαίρι ,που είναι ανοικτό το σπίτι υπάρχει πρόβλημα,λόγω του ότι μένω ακριβώς δίπλα στη θάλασσα.
Όσο αφορά τα μηχανήματα ,είναι σε άλλο μέρος προσωπικό,και κλειστό επιμένω όμως ότι πάλι θα ανοίξεις την πόρτα λόγω ζέστης....
Το θέμα είναι του DACO,το 737-300 με τους Simsons,πραγματικά με ταλαιπώρησε το χρώμα 69 Humbrol ,αλλά και το δικό του ,και από Revell και από άλλη Ιαπωνική,το lemon κίτρινο είναι κ@λόχρωμα..
Το έκανα όπως φαίνεται σε φωτο ,γνωστού μου που το φωτογράφισε σε αεροδρόμιο με φθορές και αρκετές μουντζούρες και όχι όπως φαίνεται σε κάποια cart-postal.
Ποτέ μου στα τόσα χρόνια δεν είδα τόσο ευαίσθητο χρώμα..γι αυτό και έφυγαν αρκετές λεπτομέρειες,από το τρίψιμο και επανάληψη.
Βέβαια δεν είμαι στο επίπεδο που είναι κάποιοι από το φόρουμ εδώ μέσα,ή φίλοι από έξω (Σουηδία),που γνωρίζω καλά και κάνουν θαύματα.

Αποσυνδεδεμένος yianclout

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 63
Απ: AeroSur airways
« Απάντηση #32 στις: Απρίλιος 10, 2015, 04:26:29 πμ »


Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 56
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: AeroSur airways
« Απάντηση #33 στις: Απρίλιος 10, 2015, 08:50:47 πμ »
Πολύ όμορφο, κι' ας του λείπει ο μπροστά αριστερός τροχός. :mrgreen:
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος yianclout

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 63
Απ: AeroSur airways
« Απάντηση #34 στις: Απρίλιος 10, 2015, 03:50:44 μμ »
Ήταν από τις πρώτες φωτο..θα την βάλω,μιας και την έβγαλα μετά το κλείδωμα με βερνίκι Gloss..
Να διορθώσω ότι το χρώμα είναι το 99 Humbrol,που μου φάνηκε πιο πραγματικό και απ το δικό του (Daco),και της Revell ,είναι mat όλα και πολύ δύσκολα στην εφαρμογή...
Τα Decalls αρκετά 'χοντροκομμένα' ,αν και λεπτομερέστατα,ενώ το kit ,που τόσο διαφημίζει ο ίδιος ,έχει προβλήματα καλού 'δεσίματος'...άρα θέλει πολύ στόκο.
Τα αντίστοιχα της Airfix (737-200) ,Revell μου φαίνονται καλύτερα.

Tags: