Οταν το 1938 η Curtiss θα αλλάξει απλά τον κινητήρα ενός P-36 από τον αστεροειδή Pratt & Whitney R-1830 Twin Wasp στον Allison V-1710 V-12 και θα παρουσιάσει το αποτέλεσμα σαν το νέο καταδιωκτικό XP-40, πολλοί θα μιλήσουν για απάτη και πωλησιακό κόλπο. Ηταν όμως ο πιο γρήγορος δρόμος για να αποκτήση η αεροπορία στρατού ένα σύγχρονο υψηλών επιδόσεων καταδιωκτικό. Μία εγκληματική απόφαση θα αφήσει τον κινητήρα Allison μόνο με έναν υπερσυμπιεστή ενός σταδίου, κάτι που θα κάνει όλα τα αεροσκάφη που τον έφεραν να υποφέρουν από επιδόσεις σε ύψη πάνω από 3500m. Στον Ειρηνικό όμως τα ύψη μάχης ήταν αρκετά πιο χαμηλά και όταν εφαρμόστηκαν οι σωστές τακτικές από τα μέσα του 1942 το P-40 άρχισε να επιφέρει σκληρά χτυπήματα κατά των ιαπώνων, μία κατάσταση που για τους ιάπωνες πήγαινε από το κακό στο χειρότερο μέχρι το τέλος του πολέμου. Αν και πιο νέοι τύποι θα κάνουν την εμφάνισή τους στο PTO, το P-40 θα συνεχίσει να μάχεται μέχρι το τέλος προσφέροντας πολύτιμες υπηρεσίες.
Hobby Boss και πάλι. Μια χαρά μοντελάκι, ακριβές σε διαστάσεις, αποτυπώνει καλά τα χαρακτηριστικά του P-40, ακόμα και τις ιδιαιτερότητες του P-40N, της τελευταίας έκδοσης παραγωγής. Πάει για olive drab, πρασινωπή απόχρωση, με μία τεράστια νεκροκεφαλή στο ρύγχος. Αύριο θα τριφτεί ο μπόλικος στόκος που απαιτήθηκε για να κλείσει η κάπως προβληματική ένωση αττράκτου πτερύγων.