Μετά από δύσκολη εβδομάδα και μία γρίπη που με συνόδεψε από την Κυριακή μέχρι χθες και με ξετίναξε, δηλώνω πως το 3ήμερο αδυνατώ να σχοληθώ με οτιδήποτε θέλει μοντελιστική προσπάθεια/σκέψη/σχεδιασμό. Αρα βαφτίζω το 3ήμερο "Hobby Boss mania", ορμάω και ότι βγει...
GB Pacific χωρίς F4F απλά δε γίνετε. Τώρα να πω πως η Hobby Boss προσπαθεί να μας πουλήσει το μοντέλο της για F4F-3 αλλά δεν περνάει με τίποτα. Το αεροπλανάκι είναι κατά το 99% F4F-4 με μόνη παρασπονδία το εσωτερικό του cowlink που παραπέμπει σε F4F-3A. Ετσι λοιπόν, σπρώχνοντας για μία ακόμα φορά το hobby στα όριά του
, σκρατσάρισα με νεσκαφεδόφυλλο τις 2 εισαγωγές τροφοδοσίας με κρύο αέρα του intercooler που σκοπό είχε να μειώνει τη θερμοκρασία του αέρα προς τη μηχανή ανάμεσα στα δύο στάδια του συμπιεστή. Τώρα τι κατάφερα... ευτυχώς αν τοποθετηθεί έξυπνα η έλικα, λόγω των ειδικών πτερυγίων που έχει για να επιτυγχάνει καλύτερη ροή αέρα προς τον κινητήρα, δεν θα πολυφαίνονται.
Ενα χάσμα σε πονηρό σημείο μέσα στη φωλεά του ΣΠ γεμίστηκε με στόκο Humbrol ο οποίος 24 ώρες μετά τρίφτηκε με μπατονέτα βουτηγμένη σε οινόπνευμα.
Και να το μέχρι εδώ. Θέλει ζώνες αλλά τώρα προέχουν μερικά άλλα Hobby Boss, θα έχετε την ατυχία να ενημερωθείτε αναλόγως...