ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Φιγούρες

Ξεκινώντας τις φιγούρες

<< < (2/6) > >>

prokroust:
Βρε παλικάρια επειδή είμαι κ εγώ άσχετος αλλά ενδιαφέρομαι για καμιά φυγούρα πιλότου.
Πέστε μου ποιας εταιρίας λάδια χρησιμοποιήτε για πχ Burnt Sienna, yellow ochre και Titanium white.
Επίσης με τα παραπάνω χρώματα κανετε συγκεκριμένες αναμύξεις ή απλά όπως κάτσει στο μάτι?

salonikios:
φίλε μου θα σου απαντήσουν και πιό έμπειροι απο εμένα, εγώ χρησιμοποιώ winsor & newton και van gogh τα οποία είναι πολύ καλά, μήν αγχώνεσαι για το πόσο να βάλεις θα το βρείς με εξάσκηση το θέμα είναι να είναι ομαλή η μετάβαση (blending) απο την μία περιοχή στην άλλη μεταξύ φωτισμάτων ενδιάμεσων και σκιών. Βέβαια για μια φιγούρα 1/35 που θέλεις να κάνεις, ένα φώτισμα και μία σκιά νομίζω αρκούν για αρχή  επειδή φαντάζομαι ότι το κύριο θέμα θα είναι το άρμα ή το αεροπλάνο keep ::painting::

Christosjager:
Η τεχνική βαψίματος είναι η ίδια με ότι και αν βάφεις (ακρυλικά,λάδια κτλ). Στα ακρυλικά βάφεις πιο γρήγορα (είναι συνήθεια) γιατί στεγνώνουν γρήγορα ενώ με τα λάδια έχεις πολύ χρόνο! Εδώ μάλλον χρειάζεσαι αυτοσχέδιο φουρνάκι για να καις το λάδι και να στεγνώνει πιο γρήγορα.Όλα τα χρώματα είναι καλά από όλες τις εταιρείες,όταν βάφεις με λάδια καλό είναι να περνάς ένα υπόστρωμα ακρυλικό για θέμα χρόνου,φαντάσου μία φιγούρα ασταρωμένη άσπρη να θες να βάψεις πχ ένα ρούχο κόκκινο,για να το κάνεις μόνο με λάδια θα βάφεις καμιά εβδομάδα μόνο για το βασικό.Τεχνική "σκούπισμα" ξέχνα τη,είναι μία τεχνική για να ψιλοφαίνεται φωτοσκιασμένη μία φιγούρα και να συνοδεύσει ένα μοντέλο,αλλά έτσι χάνει και το μοντέλο και η φιγούρα,πρέπει ένα ωραία βαμμένο μοντέλο να συνοδεύεται από εξίσου ωραία-ες φιγούρα-ες. Συμβουλή; ρωτάτε,πειραματιστείτε,διαβάστε,δείτε και το βασικότερο έστω για μία φορά στη ζωή σας επισκεφτείτε μία διεθνή έκθεση όπου παρουσιάζονται μοντέλα πλαισιωμένα από φιγούρες από μοντελισταράδες πολλών χωρών.Καθίστε με τις ώρες και κοιτάτε τα μοντέλα,όταν γυρίσετε πίσω θα βάφετε καλύτερα,νόμος.

Panos: