0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πως έκανες το μεταλλικό φινίρισμα;
Υπέροχο Λευτέρη... Πανέμορφη δουλειά, όπως και όλες οι δουλειές σου που έχω δει...
Spoiler (hover to show)ʼστα να πάνε... εις την μακρινή Μυτιλήνη είμαι πλέον και χάθηκα λίγο γιατί πλέον έχω και τον διάδοχο ... Όλα καλά...