Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Website
Market
Αρχική
Βοήθεια
Tags
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Ελικοφόρα Αεροσκάφη
»
Prop: Show room
»
Θέμα:
Ki - 61 Tony 1/32 Hasegawa
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Ki - 61 Tony 1/32 Hasegawa (Αναγνώστηκε 1227 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
BLACK SHEEP
Scale 1/48
Μηνύματα: 775
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σουρλής Γιώργος
Ki - 61 Tony 1/32 Hasegawa
«
στις:
Ιανουαρίου 07, 2012, 08:21:39 μμ »
Του φίλου μου Γαλανίκα Ηλία (ωραίο χέρι στο βάψιμο)
Καταγράφηκε
gkontog
Scale 1/24
Μηνύματα: 12382
Age: 61
Τόπος: Αθήνα
Τόσα πολλά μοντέλα, τόσος λίγος χώρος...
Απ: Ki - 61 Tony 1/32 Hasegawa
«
Απάντηση #1 στις:
Ιανουαρίου 07, 2012, 10:36:34 μμ »
Παράθεση από: BLACK SHEEP στις Ιανουαρίου 07, 2012, 08:21:39 μμ
(ωραίο χέρι στο βάψιμο)
Στο χωριό μου το λένε βρωμόχερο! Μετέρεφε παρακαλώ τα συγχαρητήριά μου!
Καταγράφηκε
Τα πιο διάσημα τελευταία λόγια στο σύμπαν: Σβήστα, έχω πάρει backup!
Alan Gelo
Scale 1/48
Μηνύματα: 819
Wie ein Floh...aber oho!
Απ: Ki - 61 Tony 1/32 Hasegawa
«
Απάντηση #2 στις:
Ιανουαρίου 07, 2012, 10:37:52 μμ »
Ωράιο θέμα, καλή εκτέλεση φαίνεται να είναι, ιδιαίτερα στο βάψιμο.
Χρειάζεται καλύτερες και πιο πολλές φωτό, κόκπιτ, κάτω επιφάνειες κλπ.
Γράψε κάτι και για την κατασκεύη, βελτιωτικά, χρώματα...
Καταγράφηκε
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΥΓΚΟΥΝΗΣ
Scale 1/144
Μηνύματα: 113
Τόπος: ΛΑΡΙΣΑ
modelclub.gr
Απ: Ki - 61 Tony 1/32 Hasegawa
«
Απάντηση #3 στις:
Ιανουαρίου 08, 2012, 12:59:34 μμ »
Φοβερή δουλειά συγχαρητήρια!!!!!
Καταγράφηκε
bill-larisa
Scale 1/35
Μηνύματα: 1586
Age: 49
Τόπος: Λαρισα
Απ: Ki - 61 Tony 1/32 Hasegawa
«
Απάντηση #4 στις:
Ιανουαρίου 08, 2012, 01:02:44 μμ »
Φανταστικο πανεμορφο
Καταγράφηκε
corfuisland
Scale 1/72
Μηνύματα: 190
Age: 58
Τόπος: Κέρκυρα
Απ: Ki - 61 Tony 1/32 Hasegawa
«
Απάντηση #5 στις:
Ιανουαρίου 09, 2012, 08:49:51 πμ »
καλημέρα και καλή εβδομάδα,
πολύ όμορφο το chipping σου, εύγε!
Καταγράφηκε
FANTOMAS......
Scale 1/48
Μηνύματα: 845
Age: 51
Τόπος: καρδιτσα
Φωτοπουλος Νεκταριος
Απ: Ki - 61 Tony 1/32 Hasegawa
«
Απάντηση #6 στις:
Ιανουαρίου 30, 2012, 04:14:48 μμ »
φανταστικο
Καταγράφηκε
Φωτοπουλος Νεκταριος
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Tags:
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Ελικοφόρα Αεροσκάφη
»
Prop: Show room
»
Θέμα:
Ki - 61 Tony 1/32 Hasegawa