Για να μην με πει κανεις προκατειλλημενο τα συμπερασματα δικα σας.
Οι τελευταιες μετωπικες φωτο ειναι για να δουμε ολοι μαζι κατα ποσο εχει κανει την πατατα της Καραμουζας το αφεντικο.
Εγω δεν βλεπω καποια διαφορα μεταξυ χασε και ΗΒ οσον αφορα την γωνια των αεραγωγων.Ευτυχως!
Αντιθετα βλεπω οτι η ΗΒ εχει δωσει περισοτερη και καλυτερη γραμμωση-πριτσινια και αποδιδει καλυτερα και με καλυτερη εφαρμογη το συνολο αεραγωγοι-ΣΠ.
Γεγονος ειναι παρ'ολαυτα οτι το χασε εχει πιο πλουσια γραμμωση-σωληνωσεις στα τοιχωματα,αλλα η οροφη ειναι στο ανω τμημα της ατρακτου.....με οτι σημαινει αυτο απο εφαρμογη
Επισης η ΗΒ την αποληξη της ατρακτου την δινει ενσωματομενη ενω η χασε την δινει χωριστα και καλα με την κεραια ή χωρις (λες και δεν μπορουσε να δωσει την κεραια χωριστα)
Και ολοι ξερουμε ποσος στοκος μπαινει εκει στο τελος
Ενα αλλο καλο της χασε ειναι οτι τα φτερα μπαινουν και μετα αφου κλεισει το πανω κατω.
Δυστυχως η ΗΒ τα εγκλωβιζει αναμεσα με αποτελεσμα (κλασικα) να ειναι δυσκολοτερο στην διαχειριση το μοντελο.Και οι δυο ομως δινουν φλαπς-σλατς κατω.
Περισοτερα για τα φτερα ομως οπως και για το πανω τμημα της ατρακτου προσεχως.
Γιαννη το ΗΒ ως τωρα παρ'ολο οτι φαινεται περιπλοκο δεν εχει θεμα,αντιθετα με το χασε (ως γνωστον)
Παρακατω θα λεμε τα παντα ολα (και τα κοαλα τιποτα
)
Να'σαι καλα φιλε