0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Mια που αναφερες για το Τ-2 να πουμε οτι περιεχει οτι ακριβως και το κιτ της Two Bobs με τη διαφορα οτι αυτο δινει και τους δυο πινακες σε προβαμμενα photoetched(χτυπηθηκε αλυπητα κι'αυτο! )
στοκο πηρες? και εαν ναι ποσα σωληναρια? Μονο ενα δεν φτανει για να το φερεις το ρηαμδι στα ισια του
Το μόνο μειονέκτημα του,η έλλειψη χαλκομανιών της ΠΑ