Αποστολέας Θέμα: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48) [ΤΕΛΟΣ]  (Αναγνώστηκε 6016 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Spook

  • Ανδρέας
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1196
  • Age: 41
  • Τόπος: 3/4 of a mile...
  • One more Fighter Fling Maniac and Tomcat Fanatic
P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48) [ΤΕΛΟΣ]
« στις: Νοέμβριος 06, 2011, 08:27:06 μμ »
Προς τα τέλη του πολέμου και συγκεκριμένα στις 6/3/1945, απογειώθηκαν από την Saipan, 25 P-51D της 47th FS του 15th FG υπαγόμενο στην VII Fighter Command, με επικεφαλή τον Brig Gen Ernest M. "Mickey" Moore και με κατεύθυνση την Iwo Jima απ'όπου και θα επιχειρούσαν μέχρι και τα τέλη του Β'ΠΠ.

Η VII FIghter Command -"Sun Setters"-με τα 15th FG, 21st FG και 506th FG θα αποτελούσαν τις μονάδες μακράς ακτίνας δράσεως (Very Long Range units) με σχεδόν αποκλειστικό στόχο το Τόκιο παρέχοντας προστασία στα B-29 αλλά και εκτελώντας αποστολές κρούσης.


Η απόσταση Τόκιο - Iwo Jima είναι 660 μίλια οπότε όλες οι αποστολές ήταν μακράς διάρκειας και απαιτούσαν σωστή διαχειρίση καυσίμων εμπεριέχοντας αυξημένο κίνδυνο σε περίπτωση βλαβών ιδίως αν συνυπολογίσουμε τις καιρικές συνθήκες αλλά και τις αμυντικές δυνατότητες των Ιαπώνων. Λόγω της φύσεως των αποστολών απαιτούνταν αρκετή εμπειρία από την μεριά των πιλότων όντας χαρακτηριστικό πως στην πρώτη αποστολή που έλαβε χώρα στις 7/4/1945, συμμετείχαν 108 P-51 και επιλέχθηκαν μόνο όσοι πιλότοι των 15 και 21 FG είχαν πάνω από 600 ώρες πτήσης.

Οι πιλότοι που ολοκλήρωναν έστω και μία τέτοια αποστολή έμπαιναν σε ένα club λίγων επονομαζόμενο από τους ίδιους ως "Tokyo Club". *


Για το group build θα αναπαραστήσω ένα P-51D Mustang των παραπάνω μονάδων χωρίς ωστόσο να έχω καταλήξει ακόμη σε συγκεκριμένο αεροσκάφος. Το κιτ είναι της Otaki στην 1:48 και τα decals θα προέλθουν από τη σειρά της Aeromaster.

Aeromaster 1
Aeromaster 2
Aeromaster 3
Aeromaster 4

Το κιτ αν και φαντάζομαι παλιό μου φέρνει λίγο στο μυαλό Tamiya. Λίγα κομμάτια, ωραία χαραγμένη γράμμωση, λεπτομέρεια στο cockpit (με περιθώρια βελτίωσης) και κινητήρα. Μια ιδέα:



*ΠΗΓΕΣ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

1. Molesworth, C., 2006. Very Long Range P-51 Units of the Pacific War Osprey Publishing Ltd. Great Britain [ISBN: 13:978 1 84603 042 0]
2. 506th Fighter Group History, http://www.506thfightergroup.org/506thistory.asp

Anytime Baby....!!

Αποσυνδεδεμένος Blitz-X

  • ΜΑΝΟΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 8208
  • Age: 52
  • Τόπος: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΤΟ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΕΧΕΙ
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 06, 2011, 08:45:17 μμ »
Καλή αρχή και καλή επιτυχία φίλε Ανδρέα :wink: :mrgreen:

::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ

Αποσυνδεδεμένος Spook

  • Ανδρέας
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1196
  • Age: 41
  • Τόπος: 3/4 of a mile...
  • One more Fighter Fling Maniac and Tomcat Fanatic
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 06, 2011, 08:58:13 μμ »
Σ'ευχαριστώ Μάνο :!: Για να δούμε πως θα πάει αφού είναι το πρώτο που επιχειρώ με μεταλλικό φινίρισμα  :wink:

Anytime Baby....!!

Αποσυνδεδεμένος labros87

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5525
  • Age: 36
  • Τόπος: Αγρίνιο
  • 72scale for ever!
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 06, 2011, 09:53:07 μμ »
Καλη αρχη Ανδρεα! ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Spook

  • Ανδρέας
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1196
  • Age: 41
  • Τόπος: 3/4 of a mile...
  • One more Fighter Fling Maniac and Tomcat Fanatic
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 01:13:32 μμ »
Να'σαι καλά Λάμπρο ::salut::

Spoiler (hover to show)

Anytime Baby....!!

Αποσυνδεδεμένος labros87

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5525
  • Age: 36
  • Τόπος: Αγρίνιο
  • 72scale for ever!
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 01:53:53 μμ »
Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος Spook

  • Ανδρέας
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1196
  • Age: 41
  • Τόπος: 3/4 of a mile...
  • One more Fighter Fling Maniac and Tomcat Fanatic
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 25, 2011, 07:53:35 μμ »
Καλησπέρα! Ελπίζω οι κατασκευές για το GB να προχωρούν καλά για όλους  :D

Ήρθε η ώρα να καταχωρήσω ένα update σχετικά με την κατασκευή γιατί με βλέπω πάλι να ολοκληρώνω μοντέλο GB μετά από 6 χρόνια. Στο προηγούμενο μου μοντέλο ξεκίνησα κάπως ανορθόδοξα με τα ακροφύσια οπότε τώρα είπα να γίνω πιο νορμάλ και να ασχοληθώ λιγάκι με το cockpit. Όπως είπα και στο προηγούμενο post το κιτ είναι αρκετά παλιό. Η εξωτερική γράμμωση και τα πριτσίνια είναι φανταστικά για μοντέλο των τελών του '70 και το cockpit έχει αναγλυφη λεπτομέρεια και εκ πρώτης όψεως λες ότι με ένα καλό βάψιμο είμαι ΟΚ. Δυστυχώς......... Είπα να δω και καμια φωτογραφιούλα του πραγματικού και τότε με έζωσαν τα φίδια..... Από τα ανάγλυφα panel ενα-δυο μπορείς να πεις ότι αντιστοιχούν στα πραγματικά ενώ τα υπόλοιπα είναι άσχετα όπως και ο πίνακας οργάνων. Άρα ή το αφήνεις ως έχει και αφήνεις την καλύπτρα κλειστή ή ...........ακούς τα panel να σε καλούν να τα φορτώσεις και να σε πιάνει φαγούρα στα χέρια να πιάσεις το X-Acto. Η φαγούρα όπως καταλαβαίνεται ήταν μεγάλη λόγω και 1:48  :mrgreen: Επιστρατεύτηκαν λοιπόν απαραιτήτως Evergreen, μπολικη υπομονή, καφές και X-Acto.  :D

Στο δεξί panel τρίφτηκε σχεδόν όλη η λεπτομέρεια και προστέθηκαν κομμάτια Evergreen για ασυρμάτους κτλπ. Ο σωλήνας του οξυγόνου δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας χαλκόσυρμα από καλώδιο τυλίγοντας γύρω του πολύ λεπτό σύρμα από πηνίο ενώ προστέθηκαν σε κάποια σημεία κομμάτια από ταινία της Tamiya.

Στο αριστερό panel και συγκεκριμένα στο πλαίσιο που περιλαμβάνει τους μοχλούς για το τριμάρισμα των ruder και aileron, προστέθηκε φύλλο πλαστικού για να γίνει πιο ευδιάκριτο. 


Στο κάθισμα προστέθηκαν πλαϊνές ράβδοι στήριξης και μαξιλάρι από..... πλαστελίνη (δεν είχα miliput τι να κάνω :mrgreen:) το μπροστινό μέρος της οποίας περάστηκε με κυανοκρυλική κόλλα για να σκληρύνει. Οι ζώνες φτιάχτηκαν από φύλλο αλουμινίου και οι πόρπες από φύλλο πλαστικού. (Οι ζώνες της μέσης θα κοπούν αργότερα αφού έχουν μεγαλύτερο μήκος από το επιθυμητό)

Ο πίνακας οργάνων του κιτ έφυγε με συνοπτικές διαδικασίες και κατασκευάστηκε καινούριος από δυο φύλλα πλαστικού. Το πίσω κομμάτι βάφτηκε με μάυρο και χαράκτηκαν με μια καρφίτσα ότι ενδείξεις ήταν δυνατόν να βάλω αφού: 1. Δεν είχα decal για τα όργανα και 2. Δεν είχα μελάνια στον εκτυπωτή για να εκτυπώσω. Στη αρχή δοκίμασα να βάλω ενδιαμέσα και διαφανές πλαστικό για να αναπαραστήσω το τζάμι των οργάνων αλλά δυσκόλευε την κοπή του πίνακα στο κατάλληλο μέγεθος οπότε απορρίφθηκε. Διακόπτες και λοιπές μικρές λεπτομέρειες έγιναν απο λιωμένο sprue.


Ε αφού ξεκίνησε η λεπτοδουλειά έιπα να βάλω και το σκοπευτικό το οποίο είναι κατασκευασμένο από κομμάτια Evergreen και sprue. Στο πάνω μέρος απουσιάζει προς στιγμήν το τζαμάκι, η προσθήκη του οποίου θα γίνει μετά το βάψιμο και την τοποθέτηση του σκοπευτικού στο αεροσκάφος.


Ένα καλό βάψιμο μένει για να αναδειχθούν οι λεπτομέρειες και να προχωρήσω στη συνέχεια στο κλείσιμο της ατράκτου.

Προς το παρόν τέλος! Εύχομαι καλή συνέχεια σε όλους και καλές κατασκευές  ::salut::  ::salut::

Anytime Baby....!!

Αποσυνδεδεμένος HARTMANN7

  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2333
  • Age: 38
  • Τόπος: Αθήνα
  • In Cats We Trust
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 24, 2011, 09:49:49 μμ »
Ανδρεα μετά την σημερινή μας συζήτηση δεν πιστεύω να μείνει το όμορφο ''άλογο'' χωρίς ανοιχτά καπάκια και διάφορα καλούδια??
Καλή συνέχεια φίλε μου και καλή κατασκευή. ::salut:: ::salut::
Γιώργος Γιαννόπουλος.
IPMS 1282

Αποσυνδεδεμένος Spook

  • Ανδρέας
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1196
  • Age: 41
  • Τόπος: 3/4 of a mile...
  • One more Fighter Fling Maniac and Tomcat Fanatic
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 24, 2011, 10:21:34 μμ »
Γιώργο να΄σαι καλά!  ::salut::
Ανδρεα μετά την σημερινή μας συζήτηση δεν πιστεύω να μείνει το όμορφο ''άλογο'' χωρίς ανοιχτά καπάκια και διάφορα καλούδια??
::eusa_naughty:: ::eusa_whistle::
Πιστεύω θα έχω update σύντομα  :wink:

Anytime Baby....!!

Αποσυνδεδεμένος Spook

  • Ανδρέας
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1196
  • Age: 41
  • Τόπος: 3/4 of a mile...
  • One more Fighter Fling Maniac and Tomcat Fanatic
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 14, 2012, 10:46:03 μμ »
Καλησπέρα! Ενώ έλεγα ότι θα προχωρούσα με βάψιμο τελικά αποφάσισα να βελτιώσω και κάποια επιπρόσθετα σημεία του μοντέλου οπότε το βάψιμο αναβλήθηκε προς το παρόν.Όλη η προσπάθεια επικεντρώθηκε στα κάτωθι:

1. Θυρίδες κυρίου συστήματος προσγείωσης
2. Ουραίος τροχός και θυρίδα του
3. Radiator στο κάτω μέρος της ατράκτου
4. Δεξαμενή καυσίμου/Πομπός VHF και μπαταρία στο πίσω μέρος του cockpit

Οι επόμενες φωτογραφίες δείχνουν τα αντίστοιχα τμήματα πριν τις προσθήκες



Για τους κυρίους χώρους του συστήματος προσγείωσης προστέθηκε καλωδίωση από χαλκόσυρμα και τεντωμένο πλαστικό, και νευρώσεις από πλαστικό αφού είχε τριφτεί με ταχυτροχό για να εξαλειφθεί η υπάρχουσα λεπτομέρεια.

Στις παρακάτω φώτο φαίνονται οι πραγματικοί χώροι του δεξιού και του αριστερού σκέλους προσγείωσης



Και παρακάτω οι χώροι του συστήματος προσγείωσης μετά τις προσθήκες



Το ουραίο σκέλος "φωνάζει" να αντικατασταθεί άμεσα. Αρχικά λόγω της ύπαρξης του P-51B της Tamiya προσπάθησα να βγάλω από πρόχειρο καλούπι, τον σκέλος που δίνει το κιτ. Δεν έχω ασχοληθεί με ρητίνες και ούτε διαθέτω αυτή τη στιγμή οπότε το προσπάθησα με πλαστελίνη και λιωμένο πλαστικό (με τη χρήση διαλυτικού νίτρου). Δυστυχώς το κομμάτι που βγήκε είχε κενά από φυσαλίδες, κάτι το οποίο θεωρώ αναμενόμενο λόγω μη ενδεδειγμένων υλικών και τρόπου καλουπώματος. Τελικά κρατήθηκε μόνο ο τροχός και έτσι κατασκευάστηκε καινούριο από πλαστικό και χαλκόσυρμα.



Αναφορικά με το radiator και τους χώρους του ουραίου σκέλους, αυτοί κατασκευάστηκαν από φύλλο πλαστικού. Για το radiator, χρησιμοποιήθηκε το κομμάτι από το κιτ της Tamiya ώστε να αποτυπωθούν σε αλουμινόφυλλο οι γρίλιες που υπάρχουν στο κανονικό και με λεπτή λωρίδα πλαστικού έγιναν οι νευρώσεις. Επιπλέον δημιουργήθηκε από φύλλο πλαστικού η θυρίδα του radiator που υπάρχει στο πίσω μέρος του αεροσκάφους αφού αφαιρέθηκε το αντίστοιχο κομμάτι από την άτρακτο του κιτ.



Και οι αντίστοιχες βελτιώσεις




O χώρος πίσω από το cockpit περιλαμβάνει μία δεξαμενή καυσίμου, έναν πομπό VHF και μία μπαταρία μεταξύ άλλων. Τα παρεχόμενα από το κιτ κομμάτια δυστυχώς είναι αρκετά φτωχά σε λεπτομέρεια και ρεαλιστικότητα ενώ "κάθονται" χαμηλότερα από ότι είναι στην πραγματικότητα. Λείπουν ακόμη κάποιες καλωδιώσεις αλλά θα μπουν μετά το βασικό βάψιμο.



Τέλος κατασκευάστηκε ξανά το σκοπευτικό αφού το προηγούμενο ήταν εκτός κλίμακας και ανοίχθηκε στην άτρακτο πίσω από το cockpit η ράγα πάνω στην οποία κυλάει η καλύπτρα όταν ανοίγει και κλείνει.



Αυτά προς το παρόν! :D ::salut::

Anytime Baby....!!

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 14, 2012, 11:18:24 μμ »
Μπράβο Ανδρέα... Το ανέβασες επίπεδο...  ::good_job_smilie:: ::good_job_smilie:: ::good_job_smilie::

Κάντο λίγο πιο λιανά το κόλπο με τα καλουπάκια του ουραίου σκέλους...  ::book:: ::book:: ::book::

Αποσυνδεδεμένος Wildcat

  • ...ή απλά Γάτος
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3197
  • Age: 49
  • Τόπος: Over the hills and far away...
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 14, 2012, 11:32:36 μμ »
Ορεξάτη δουλειά! Μπράβο!
Η πλαστελίνη που χρησιμοποίησες στο κάθισμα θα σου δημιουργήσει πρόβλημα... αντικατέστησέ τη όσο είναι ακόμα ευκολο

Αποσυνδεδεμένος Spook

  • Ανδρέας
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1196
  • Age: 41
  • Τόπος: 3/4 of a mile...
  • One more Fighter Fling Maniac and Tomcat Fanatic
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 15, 2012, 12:16:14 πμ »
Παιδιά να'στε καλά ::thanks_smilie:: ::thanks_smilie:: !

Τώρα αναφορικά με το καλούπωμα πήρα δύο κομμάτια πλαστελίνη και πιέζοντας ανάμεσα τους το κομμάτι που ήθελα να αντιγράψω, δημιούργησα δυο καλούπια για τις δύο μεριές του σκέλους. Η χρήση της πλαστελίνης με οδήγησε να πρέπει να βγάλω  2 ξεχωριστά κομμάτια πλαστικού τα οποία αργότερα θα έπρεπε να κολληθούν μεταξύ τους ώστε να προκύψει το ολοκληρωμένο αντίγραφο. Σε ένα μπολάκι έλιωσα sprue με διαλυτικό νίτρου - το άφησα μια μέρα περίπου - με αποτέλεσμα να έχω λιωμένο παχύρρευστο πλαστικό και το οποίο στη συνέχεια έριξα πάνω στα δυο καλούπια από την πλαστελίνη. Το πλαστικό αργεί να στεγνώσει - συγκεκριμένα αν και το άφησα 3-4 μέρες, ακόμη ήταν ελαστικό. Θεωρητικά όταν στεγνώσει έχεις τα δυο κομμάτια που θες και καθάρισμα, ανάλογο με την ποσότητα πλαστικού που θα χρησιμοποιήσεις.

Πάντως η πλαστελίνη παραμένει εύπλαστη και όταν αφαιρείς το κομμάτι που θες να αντιγράψεις, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να καταστραφεί η λεπτομέρεια του καλουπιού. Οπότε δεν νομίζω κομμάτι με λεπτομέρεια να βγαίνει ικανοποιητικά με αυτόν τον τρόπο παρά μόνο μικροαντικείμενα σε περίπτωση ανάγκης.

Η πλαστελίνη που χρησιμοποίησες στο κάθισμα θα σου δημιουργήσει πρόβλημα... αντικατέστησέ τη όσο είναι ακόμα ευκολο

Χμμμ λες ε; Μιλάς για ξεκόλλημα, αρνητική αντίδραση στα χρώματα ή κάτι άλλο; Μπορώ να τη βγάλω απλά την έχω καλύψει με κυανοκρυλική κόλλα και είναι κολλημένη με αυτόν τον τρόπο οπότε θεωρούσα πως είμαι καλυμμένος.

Anytime Baby....!!

Αποσυνδεδεμένος Wildcat

  • ...ή απλά Γάτος
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3197
  • Age: 49
  • Τόπος: Over the hills and far away...
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 15, 2012, 12:27:04 πμ »
Χμμμ λες ε; Μιλάς για ξεκόλλημα, αρνητική αντίδραση στα χρώματα ή κάτι άλλο; Μπορώ να τη βγάλω απλά την έχω καλύψει με κυανοκρυλική κόλλα και είναι κολλημένη με αυτόν τον τρόπο οπότε θεωρούσα πως είμαι καλυμμένος.
Η πλαστελίνη περιέχει λάδι το οποίο κάποια στιγμή θα το "ξεράσει"... Δεν νομίζω πως η επικάλυψη με κυανοακρυλική θα το αποτρέψει αλλα δεν βλέπω και τον λόγο να το ρισκάρεις! Αν δεν βρίσκεις εποξικο στόκο μπορείς να χρησιμοποιήσεις πλαστικό πηλο χειροτεχνίας ή ακόμα και χαρτοπολτό τον οποίο ίσως χρειαστεί μετά να επικαλύψεις με στόκο ή παχύρευστο χρώμα κλπ.

Αποσυνδεδεμένος Spook

  • Ανδρέας
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1196
  • Age: 41
  • Τόπος: 3/4 of a mile...
  • One more Fighter Fling Maniac and Tomcat Fanatic
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 15, 2012, 12:31:28 πμ »
Η πλαστελίνη περιέχει λάδι το οποίο κάποια στιγμή θα το "ξεράσει"... Δεν νομίζω πως η επικάλυψη με κυανοακρυλική θα το αποτρέψει αλλα δεν βλέπω και τον λόγο να το ρισκάρεις! Αν δεν βρίσκεις εποξικο στόκο μπορείς να χρησιμοποιήσεις πλαστικό πηλο χειροτεχνίας ή ακόμα και χαρτοπολτό τον οποίο ίσως χρειαστεί μετά να επικαλύψεις με στόκο ή παχύρευστο χρώμα κλπ.

Έχεις δίκιο για το λάδι.....Σε ευχαριστώ για την παρατήρηση, δεν λέει να το ρισκάρω.  :wink: ::salut::

Anytime Baby....!!

Αποσυνδεδεμένος labros87

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5525
  • Age: 36
  • Τόπος: Αγρίνιο
  • 72scale for ever!
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 20, 2012, 02:43:08 πμ »
Ανδρεα εχεις κανει πολυ ομορφη δουλεια!
Καλη συνεχεια! ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Mastoras

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3029
  • Age: 54
  • Τόπος: Tomania
  • "Beauty, is in the eye of the beholder"
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 20, 2012, 08:07:55 πμ »
Ωραία δουλειά μέχρι εδώ.
Ενα τιπ για το καλούπωμα με πλαστελίνη:να χρησιμοποιείς μεγαλύτερο κομμάτι πλαστελίνης ώστε να έχει μπόλικο όγκο γύρω από το κομμάτι που καλουπώνεις και να είναι πιο συμπαγής και αφού πιέσεις μέσα το κομμάτι που θες,τα βάζεις στην κατάψυξη για μερικές ώρες!
Οταν παγώσει η πλαστελίνη σκληραίνει και γίνεται εξαιρετικά ανθεκτική και δεν θα σου στραβώνει στο ξεκαλούπωμα,μέχρι τουλάχιστον να ζεσταθεί πάλι. ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Spook

  • Ανδρέας
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1196
  • Age: 41
  • Τόπος: 3/4 of a mile...
  • One more Fighter Fling Maniac and Tomcat Fanatic
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 11:30:09 πμ »
Λάμπρο, Mastora σας ευχαριστώ ::salut:: Mastora ευχαριστώ και για το tip, θα το έχω υπόψιν μελλοντικά :wink:

Συνεχίζοντας την κατασκευή βάφτηκε και ολοκληρώθηκε το cockpit και μπορώ πλέον να προχωρήσω στη συναρμολόγηση των δύο μισών της ατράκτου. Το μαξιλάρι στο κάθισμα έγινε ξανά από χαρτί βουτηγμένο σε ατλακολ και στη συνέχεια αφού τρίφτηκε όσο ήταν δυνατόν, περάστηκε 3 στρώσεις Mr Surfacer 500 της Gunze. Στο cockpit αρχικά έγιναν σκιάσεις με Flat Black της Tamiya και ύστερα περάστηκε με το H58 Interior Green της Gunze. Ακολούθως έγιναν με ακρυλικά της Vallejo ο πίνακας οργάνων,τα διάφορα panels και οι μικρολεπτομέρειες καθώς και ελαφρύ dry brushing με διαφορετικούς τόνους γκρι, ανοιγμένο H58 και αλουμίνιο. Τα plackards προέρχονται από μία καρτέλα του Verliden προοριζόμενη για χρήση σε άρματα, έχοντας διάφορους πίνακες και οδηγίες εξοπλισμού και τα οποία αφού κόπηκαν κατάλληλα κολλήθηκαν με κυανοκρυλική.  Επίσης ήθελα να αναπαραστήσω την φθορά στην ξύλινη επιφάνεια του πατώματος στο μπροστινό μέρος του cokpit και η οποία είναι καλυμμένη με αντιολισθητική επιφάνεια.



Ως βάση χρησιμοποιήθηκαν αναμίξεις των Flat Flesh, Brown και λευκού της Vallejo για να γίνουν οι διάφοροι τόνοι ξύλου με dry brushing. Αργότερα περάστηκε με Flat Black της Tamiya με σκοπό να τριφτεί ελαφρά αργότερα ώστε να εμφανιστούν τα αρχικά χρώματα κάτι το οποίο τελικά δεν πέτυχε και κατέληξα να κάνω ξανά dry brushing πάνω από το μαύρο μέχρι να φτάσω στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Τελικώς πραγματοποιήθηκε wash με Burnt Amber και ίσως αργότερα περάσω και ένα χέρι matt βερνίκι πριν κλείσω την άτρακτο.



Καλές κατασκευές! ::salut:: :)

Anytime Baby....!!

Αποσυνδεδεμένος Alan Gelo

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 819
  • Wie ein Floh...aber oho!
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 12:03:31 μμ »
Ωραία η δουλειά σου στο κόκπιτ, αλλά και στα προηγούμενα ποστ.
Καλή συνέχεια.
 ::salut::

Αποσυνδεδεμένος labros87

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5525
  • Age: 36
  • Τόπος: Αγρίνιο
  • 72scale for ever!
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 12:21:20 μμ »
Πανεμορφη δουλεια!Οι φθορες πολυ καλες!
Καλη συνεχεια! ::salut::

Αποσυνδεδεμένος bill-larisa

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1586
  • Age: 47
  • Τόπος: Λαρισα
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 01:00:54 μμ »
Ανδρεα  καταπληκτικο μεχρι στιγμης  σε λεπτομερεια σε βαψιμο σε ολα του,,μου μυριζει θαυμα γευση δωσε μας κι αλλο

Αποσυνδεδεμένος Spook

  • Ανδρέας
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1196
  • Age: 41
  • Τόπος: 3/4 of a mile...
  • One more Fighter Fling Maniac and Tomcat Fanatic
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 06:42:49 μμ »
Αλέξανδρε, Λάμπρο και Βασίλη σας ευχαριστώ! ::thanks_smilie::

Anytime Baby....!!

Αποσυνδεδεμένος Spook

  • Ανδρέας
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1196
  • Age: 41
  • Τόπος: 3/4 of a mile...
  • One more Fighter Fling Maniac and Tomcat Fanatic
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #22 στις: Φεβρουάριος 23, 2012, 04:32:13 μμ »
Καλησπέρα!

Συνεχίζοντας το P-51, έκλεισε η άτρακτος με αρκετά προβλήματα ειδικά στο ρύγχος αλλά και στην ένωση ατράκτου-φτερών στο κάτω μέρος, τα οποία όμως με αρκετό τρίψιμο εξαλείφθηκαν. Μοναδική παράβλεψη-συμβιβασμός αποτελεί το προβληματικό σημείο στο ρύγχος όπως φαίνεται παρακάτω, το οποίο αποφάσισα να αφήσω ως έχει. Λόγω της εισαγωγής ακριβώς από κάτω, η οποία δημιουργεί πρόβλημα πρόσβασης και του μεγάλου σκαλοπατιού που εμφανίζεται, θεώρησα πως δύσκολα θα απέφευγα την αλλοίωση του σχήματος οπότε συμβιβάστηκα με το να δημιουργείται το σκαλοπάτι στο κάτω μέρος και να κρατηθεί ανέπαφη η πάνω επιφάνεια.



Το αεροσκάφος που επέλεξα να αναπαραστήσω διέθετε δύο κεραίες VHF στο πίσω μέρος της ατράκτου, αντί για μία που δίνεται στο κιτ, οπότε η εξτρά κεραία κατασκευάστηκε από φύλλο πλαστικού. Απομένει ακόμη μία η οποία βρίσκεται ανάμεσα στις φωλέες του συστήματος προσγείωσης και η οποία θα τοποθετηθεί μετά το τέλος του βαψίματος.



Επιπρόσθετα έγιναν τροποποιήσεις στις θυρίδες του συστήματος προσγείωσης και προσθήκη νέων ψαλιδιών στα σκέλη, από φύλλο πλαστικού. Επίσης προστέθηκαν με πλαστικό οι προεξέχουσες κάννες των τεσσάρων από τα έξι Browning και κόπηκε η καλύπτρα για να τοποθετηθεί σε ανοικτή θέση.



Πριν προχωρήσω στο βάψιμο, χαράχθηκαν-πριτσινώθηκαν τα σημεία όπου η λεπτομέρεια ήταν ελλιπής ή παντελώς απούσα (άνω επιφάνεια του ρύγχους). 



Τελικά αποφάσισα να προχωρήσω στην αναπαράσταση το P-51D του Lt. Louwres με σειριακό 44-63451, των 46 FS / 21 FG, όπως επιχειρούσε από την Iwo Jima τον Ιούνιο του 1945.



Το βάψιμο ξεκίνησε με το μπλε του ρύγχους και των φτερών (MM True Blue FS15102) και το Olive Drab (MM FS34087) της αντιθαμβωτικής επιφάνειας ενώ απομένουν οι λεπτές μαύρες λωρίδες και το ξεθώριασμα του Olive Drab πριν προχωρήσω στα μεταλλικά. Για το βασικό μεταλλικό χρώμα θα χρησιμοποιηθεί το Chrome Silver (FS17178) της Model Master και για τις διαφοροποιήσεις στην απόχρωση των panel, το Aluminium της MM.


Anytime Baby....!!

Αποσυνδεδεμένος ΖΑΦ

  • ΟΠΟΥ ΓΗΣ ΠΑΤΡΙΣ
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 947
  • Age: 43
  • Τόπος: ΧΙΟΣ - ΞΑΝΘΗ
  • ΚΑΙ ΙΕΡΑ ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΤΙΜΗΣΩ
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #23 στις: Φεβρουάριος 23, 2012, 09:31:25 μμ »
Φοβερή η δουλεία σου φίλε μου Καλά Τελειώματα ::salut::
GOOD MORNING VIETNAM
Στέλιος
 

Αποσυνδεδεμένος Spook

  • Ανδρέας
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1196
  • Age: 41
  • Τόπος: 3/4 of a mile...
  • One more Fighter Fling Maniac and Tomcat Fanatic
Απ: P-51D Mustang "Tokyo Club"- Iwo Jima '45 (Otaki 1:48)
« Απάντηση #24 στις: Φεβρουάριος 24, 2012, 03:58:03 μμ »
Ευχαριστώ ΖΑΦ. ::salut::

Anytime Baby....!!