Γεια σου φιλε μου, αν δεν κανω λαθος και αν θυμαμαι καλα, οι μονες διαφορες ειναι ο " διπλος" ριναιος τροχος , τα ψηλοτερα καθετα σταθερα και το κοκπιτ. Ο κώνος ειναι ο ιδιος απλως το κιτ τον δίνει λαθος ( τον διορθωσα με ρητινενιο στο 35αρη που εφτιαξα) και για το καμουφλαζ ναι τα ΜΚΚΙ ηταν διαφορετικα απο τα ΜΚΚΙΙ.