Αποστολέας Θέμα: Νεος αερομοντελιστης  (Αναγνώστηκε 2337 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dimitris08

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • modelclub.gr
Νεος αερομοντελιστης
« στις: Οκτώβριος 10, 2011, 07:18:35 μμ »
Καλησπερα σε ολους και καλως σας βρηκα.

Εδω και χρονια ηθελα να ασχοληθω με τον αερομοντελισμο και επιτελους αποφασισα να το πραξω. Η εμπειρια μου στο χωρο του μοντελισμου γενικα δεν ειναι ιδιαιτερα μεγαλη (ειμαι κατοχος ενος kyosho fazer εδω και δυο χρονια) καθως δεν εχω ασχοληθει πολυ με αυτο.

Εχοντας λοιπον μηδενικη εμπειρια απο πτησεις αποφασισα να μπω κατ'ευθειαν στα βαθια αγοραζοντας ενα θερμικο εκπαιδευτικο αεροπλανο, Kyosho Calmato. Το συγκεκριμενο που εχω βαλει στο ματι, στην περιγραφη του προιοντος αναφερει πως χρειαζεται τηλεκατευθυνση ενω εχει εγκατεστημενα σερβο και κινητηρα. Απο οτι εχω καταλαβει η τηλεκατευθυνση ειναι το "τηλεχειρηστηριο" κοινως, διορθωστε με αν κανω λαθος. Η ερωτηση μου ειναι η εξης: θα μπορεσω αγοραζοντας μια τ/κ στα 2.4 να χειριστω το αεροπλανακι ή μιας και εχει ηδη εγκατεστημενους τους μηχανισμους θα πρεπει να το φτιαξω απο το μηδεν;

Χωρις να εχω καποιον γνωστο στο χωρο του αερομοντελισμου, θα πρεπει να μαθω μονος μου να το πιλοταρω, οποτε δεδομενης της καταστασης πιστευω πως ενας εξομοιωτης θα ηταν η καλυτερη λυση για να μαθω τα βασικα και επειτα να περασω στην πραξη.

Τι επιπλεον συμβουλες θα μπορουσατε να μου δωσετε;

Σας ευχαριστω εκ των προτερων.

Αποσυνδεδεμένος Dimitris08

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • modelclub.gr
Νεος αερομοντελιστης
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 10, 2011, 07:39:07 μμ »
Καλησπερα σε ολους και καλως σας βρηκα.

Εδω και χρονια ηθελα να ασχοληθω με τον αερομοντελισμο και επιτελους αποφασισα να το πραξω. Η εμπειρια μου στο χωρο του μοντελισμου γενικα δεν ειναι ιδιαιτερα μεγαλη (ειμαι κατοχος ενος kyosho fazer εδω και δυο χρονια) καθως δεν εχω ασχοληθει πολυ με αυτο.

Εχοντας λοιπον μηδενικη εμπειρια απο πτησεις αποφασισα να μπω κατ'ευθειαν στα βαθια αγοραζοντας ενα θερμικο εκπαιδευτικο αεροπλανο, Kyosho Calmato. Το συγκεκριμενο που εχω βαλει στο ματι, στην περιγραφη του προιοντος αναφερει πως χρειαζεται τηλεκατευθυνση ενω εχει εγκατεστημενα σερβο και κινητηρα. Απο οτι εχω καταλαβει η τηλεκατευθυνση ειναι το "τηλεχειρηστηριο" κοινως, διορθωστε με αν κανω λαθος. Η ερωτηση μου ειναι η εξης: θα μπορεσω αγοραζοντας μια τ/κ στα 2.4 να χειριστω το αεροπλανακι ή μιας και εχει ηδη εγκατεστημενους τους μηχανισμους θα πρεπει να το φτιαξω απο το μηδεν;

Χωρις να εχω καποιον γνωστο στο χωρο του αερομοντελισμου, θα πρεπει να μαθω μονος μου να το πιλοταρω, οποτε δεδομενης της καταστασης πιστευω πως ενας εξομοιωτης θα ηταν η καλυτερη λυση για να μαθω τα βασικα και επειτα να περασω στην πραξη.

Τι επιπλεον συμβουλες θα μπορουσατε να μου δωσετε;

Σας ευχαριστω εκ των προτερων.

(με συγχωρειτε για το διπλο ποστ, ειδα οτι το ειχα αναρτησει σε λαθος κατηγορια)

Συνδεδεμένος arcadios

  • Ignorantia juris non excusat.
  • Διαχειριστης
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 7343
  • Age: 50
  • Τόπος: Athens-Downtown
    • MC Hellenic Modelling Community
Απ: Νεος αερομοντελιστης
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 10, 2011, 07:55:33 μμ »
καλως ηρθες στο MC.  ::salut::

η λάθος κατηγορία ειναι η
" Ελικοφόρα Αεροσκάφη » Prop: Γενική συζήτηση-Reference "

 ..(και το πρώτο εδω το είχες βαλει και εγω το πήγα στην σωστή. >> Τηλεκατευθυνόμενα    :wink:

Αποσυνδεδεμένος Dimitris08

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • modelclub.gr
Απ: Νεος αερομοντελιστης
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 10, 2011, 08:51:41 μμ »
Μαλλον μπερδεψα τις κατηγοριες, ευχαριστω για τη διορθωση.

Καποιες απαντησεις για τον αρχαριο;  :)

Αποσυνδεδεμένος Nuclear

  • He exists in a world beyond your world. What we only fantasize... he does. He lives a life where nothing is beyond him... nothing is beyond him...
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 481
  • Age: 40
  • Τόπος: Λευκωσία - Κύπρος (Καταγωγή - Πύργος Ηλείας - Ελλάδα)
  • Afterlife Computer Graphics
Απ: Νεος αερομοντελιστης
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 10, 2011, 10:50:00 μμ »
Φίλε Δημήτρη καλησπέρα και καλός ήρθες στο MC.

Εγώ είμαι στην κατηγορία ελικόπτερα και αυτοκίνητα. Καθώς και μοντελιστής στατικού. Η φιλοσοφία με τα ελικόπτερα είναι η ίδια με τον αεροπλάνων. Έχεις το μοντέλο σαν σκαρί, τον κινητήρα για θερμικά ή μοτέρ για ηλεκτρικά, έχεις τα ηλεκτρονικά και τα σερβο, τον πομπό - τηλεκατεύθυνση - χειριστήριο και τον δέκτη στο μοντέλο που πέρνει τις εντολές από το χειριστήριο και τις δίνει στα σέρβο. Εσύ λοιπόν θες μια τηλεκατεύθυνση και ένα δέκτη. Προτάσεις υπάρχουν πολλές, ανάλλογα το πόσα θες να διαθέσεις. Το καλό της τηλεκατ είναι ότι την αγοράζεις μια φορά και μπορείς να την χρησημοποιείς σε όλα σου τα μοντέλα. Οπότε καλό είναι να ρίξεις μερικά λεφτά εκεί. Πολύ καλές μάρκες είναι η Futaba και η Spectrum. με την δεύτερη να είναι στις προτιμήσεις μου. Ας πούμε η Spektrum DX8 με τον δέκτη AR8000 έιναι τέλεια. Δες το παρακάτω λίνκ.
http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=90065

Σίγουρα θα χρειαστείς πολλές ώρες σε κάποιο εξομοιωτή, αλλιώς αν προσπαθήσεις έτσι σίγουρα θα είναι καταστροφικό το αποτέλεσμα. Δυο καλοί είναι, ο Phoenix και ο Real Flight Simulator. Δες τα παρακάτω λίνκ.
http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=76&products_id=2356
http://www.hobbytrip.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=127&category_id=17&option=com_virtuemart&Itemid=30

Επίσεις καλό είναι να συμβουλευτής κάποιο μοντελιστικό μαγαζί, να ψαχτείς μόνος στο Internet (υπάρχει άπειρη πληροφορία για το θέμα), και αν έχεις κάποιο φίλο ή γνωστό που πετάει να πάρεις συμβουλές και από εκεί. Είναι πολύτιμο να μαζέψεις πληροφορίες πριν σκάσεις το χρήμα.

Τελευταία συμβουλή, δες λίγο και τα ηλεκτρικά. Είναι πολύ καλά, γλυτώνεις τη βρώμα του κινητήρα, δεν έχεις έξοδα σε καύσιμα και συντήριση του κινητήρα και δεν παλεύεις ατελείωτες ώρες να τον ρυθμίσεις σωστά. Το μόνο που θέλει προσοχή στα ηλεκτρικά είναι στη χρήση - αποθήκευση και φόρτιση - εκφόρτιση των μπαταριών LiPo.

Καλές πτήσεις.

Αποσυνδεδεμένος Dimitris08

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • modelclub.gr
Απ: Νεος αερομοντελιστης
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 11, 2011, 03:08:18 πμ »
Ευχαριστω Πολυ για την απάντηση. το εχω υπόψιν για ενα ηλεκτρικό αφου έχει τα πλεονεκτήματα που αναφέρεις, το παίρνεις και πετάς χωρίς όλες τις ρυθμίσεις του θερμικού, μπορει να πετάξει σε σχετικά μικρότερο χώρο απο ενα θερμικό το θέμα όμως που με προβληματίζει ειναι η απόδοση του. Σίγουρα η μπαταρία δε φτάνει το καύσιμο απο άποψη ισχύος και γενικά δεν έχει τους περιορισμούς του τελευταίου. Κάτι άλλο που βρίσκω αποθαρυντικο για τα ηλεκτρικά ειναι η ανάγκη φόρτισης δηλαδη το φορτίζω-πεταω σε σχέση με το γεμιζω πεταω. Φυσικά η λύση θα ήταν πολλες μπαταρίες, με μια ανα δεκάλεπτο χοντρικα έξι μπαταρίες για μια ωρα.

Αποσυνδεδεμένος Nuclear

  • He exists in a world beyond your world. What we only fantasize... he does. He lives a life where nothing is beyond him... nothing is beyond him...
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 481
  • Age: 40
  • Τόπος: Λευκωσία - Κύπρος (Καταγωγή - Πύργος Ηλείας - Ελλάδα)
  • Afterlife Computer Graphics
Απ: Νεος αερομοντελιστης
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 12, 2011, 04:35:22 μμ »
το θέμα όμως που με προβληματίζει ειναι η απόδοση του. Σίγουρα η μπαταρία δε φτάνει το καύσιμο απο άποψη ισχύος και γενικά δεν έχει τους περιορισμούς του τελευταίου.

Περιορισμούς δεν έχεις κανέναν, θα έλαγα μάλιστα ότι είναι και καλύτερα τα ηλεκτρικά σε θέμα απόδοσης, άσε που έχουν και καλύτερη απόκριση.

Κάτι άλλο που βρίσκω αποθαρυντικο για τα ηλεκτρικά ειναι η ανάγκη φόρτισης δηλαδη το φορτίζω-πεταω σε σχέση με το γεμιζω πεταω. Φυσικά η λύση θα ήταν πολλες μπαταρίες, με μια ανα δεκάλεπτο χοντρικα έξι μπαταρίες για μια ωρα.

Και με το θερμικό να πας να πετάξεις, περισσότερη ώρα τρώς να το ρυθμίσεις παρά να πετάξεις. Και από την άλλη πάνω από τέσσερα ντεπόζιτα δε θα κάψεις, δεδομένης και της τιμής του νίτρου. Οπότε αυτό λύνεται με τέσσερις - πέντε μπαταρίες καλές που τις πληρώνεις μια φορά και τέλος. Από την άλλη αν έχεις αυτοκίνητο μπορείς να φορτίσεις με ένα καλό φορτιστή μια μπαταρία σε 15 λεπτά από την μπαταρία του αυτοκινήτου, ποτέ όμως φότριση μέσα στο αμάξι ή χωρίς παρακολούθηση της φόρτισης. Οπότε και με δυο να κάνεις δουλειά.

Αποσυνδεδεμένος Dimitris08

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • modelclub.gr
Απ: Νεος αερομοντελιστης
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 12, 2011, 04:58:42 μμ »
Μάλιστα κατάλαβα. Τόσες πολλες ρυθμίσεις χρειάζεται το θερμικό;

Αποσυνδεδεμένος Nuclear

  • He exists in a world beyond your world. What we only fantasize... he does. He lives a life where nothing is beyond him... nothing is beyond him...
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 481
  • Age: 40
  • Τόπος: Λευκωσία - Κύπρος (Καταγωγή - Πύργος Ηλείας - Ελλάδα)
  • Afterlife Computer Graphics
Απ: Νεος αερομοντελιστης
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 12, 2011, 05:03:03 μμ »
Αν είσαι έμπειρος ρυθμίζεις μια φορά και τέλος, αν είσαι αρχάριος μπορεί και να μην καταφέρεις ποτέ να τον ρυθμίσεις. Εκτός και βρείς σωστή ανταπόκριση από το μαγαζί που θα αγοράσεις και στο ρυθμίσουν. Αυτά που σου λέω είναι συμβουλές και όχι ο κανόνας.

Αποσυνδεδεμένος Dimitris08

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • modelclub.gr
Απ: Νεος αερομοντελιστης
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 12, 2011, 06:30:34 μμ »
Εντάξει σίγουρα δε θα παω να πετάξω μονος τις πρώτες φορες και θα αναζητησω όση βοήθεια μπορει να μου δωθει στην αρχή. Με τρομοκρατισες λίγο μπορω να πω  :)

Αποσυνδεδεμένος dvamv

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 52
Απ: Νεος αερομοντελιστης
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 05, 2013, 11:42:44 πμ »
Εντάξει σίγουρα δε θα παω να πετάξω μονος τις πρώτες φορες και θα αναζητησω όση βοήθεια μπορει να μου δωθει στην αρχή. Με τρομοκρατισες λίγο μπορω να πω  :)

Δεν χρειάζεται να φοβασαι.Απλά τις πρώτες φορές πηγαινε σ ενα χώρο που πετάνε αρκετοι φίλοι πχ Ελληνικό και θα δείς ότι θα είναι όλοι προθυμοι να βοηθήσουν,να ρυθμισουν και να σου λύσουν οποιαδηποτε απορία.Ολοι κάπως έτσι ξεκινησαμε

Tags: