ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds
Προταση για GB
gkontog:
Ας περιμένουμε νεότερα από τη διαχείριση, πιστεύω πως δε θα αργήσει να ανακοινώσει κάτι...
c.nemo:
--- Παράθεση από: ramfighter στις Νοεμβρίου 16, 2013, 10:37:26 πμ ---Mέχρι λοιπόν να ωριμάσει στην σκέψη της διαχείρησης η νέα μορφή των gb και αφού τελειώσει η παράταση των τρέχοντων, τι λέτε να κάνουμε ένα παραδοσιακό vintage με heller για να ξανανέβει η διάθεση και η ψυχολογία:?: :?:
--- Τέλος παράθεσης ---
Γιατί όχι για ένα vintage γενικώς !!!
diehard:
CAPTURED ? :mrgreen:
diehard:
--- Παράθεση από: diehard στις Φεβρουαρίου 20, 2016, 04:49:35 μμ ---CAPTURED ? :mrgreen:
--- Τέλος παράθεσης ---
Xαίρομαι που υλοποιείται μια παλιά επιθυμία μου.
Το ιαπωνικό Hellcat το έφτιαξα ήδη καθώς δεν βρήκα ανταπόκριση τότε...
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση