Με σεβασμό στον καλλιτέχνη (Mig) αλλά και στο συναδελφο που κάνει την απόδοση του κειμένου
θα συμβούλευα να βλέπουμε τις συγκεκριμένες τεχνικές ως μια γενική οδηγία και επίδειξη συγκεκριμένων διαδικασιών και τεχνικών και τρόπου προσέγγισης προς το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Για παράδειγμα, εδώ μας δείχνει μια τεχνική για "σκούριασμα" ερπυστριών που δε χρησιμοποιούνται, κανοντας χρήση υλικών συγκεκριμένων εταιρειών.
2-3 χρονια πριν, έκανε το ίδιο με αντίστοιχα υλικά άλλων εταιρειών ενώ όταν έρθει εδώ ενδεχομένως θα το κάνει με υλικά μιας τρίτης εταιρείας....
Μη λέω ονόματα, νομιζω ολοι καταλαβαίνετε.
Απο επαγγελματίες του είδους, είναι πάγια τακτική η γκρίζα διαφήμιση υπέρ συγκεκριμένων προιόντων / εταιρειών, μέσω τέτοιων άρθρων.
Στην προκειμένη περίπτωση τολμώ να πω ότι αντι για τουρπεντίνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί οποιοδήποτε οργανικό διαλυτικό έχει μαθει ή πειραματιστεί να χρησιμοποιεί ο καθένας για τα Pigments και σίγουρα ΟΧΙ ΝΕΦΤΙ.
Επίσης - έχοντας όοοολα τα παραπάνω υλικά και σετ - θα έλεγα ότι όπου παραπάνω αναφέρονται ονόματα συγκεκριμένων εταιρειών (Τ...., L....), θα μπορούσε άνετα να αναφερθεί κάτι γενικότερα πχ. Ματ ακρυλικά χρώματα σε γαιώδεις, καφετί, μπεζ, κεραμιδί αποχρώσεις ή αποχρώσεις σκουριάς και αναμίξεις αυτών. Το αυτό για τα pigments.
Ελπίζω η παρέμβαση μου να μην θεωρηθεί ...ιεροσυλία
Σ.Σ.