Επειδή ακούγονται και γράφονται συχνά γκρίνιες για τις τιμές και για την αντιμετώπιση των πελατών από κάποια Ελληνικά καταστήματα, καλό είναι να ακούγονται και κάποια καλά όταν πρέπει.
Θα αναφέρω λοιπόν μια πολύ θετική εμπειρία που είχα με το κατάστημα G.E. hobbies (gehobbies.gr)
Έκανα την προηγούμενη εβδομάδα μια online αγορά η οποία περιείχε το πρόσφατο κιτ του Mirage F1 της Special Hobby.
Όταν έλεγξα το κιτ, είδα πως στο αριστερό κομμάτι της ατράκτου έλειπε η μπροστινή προέκταση της βάσης του αλεξήνεμου.
Έστειλα ένα email και μια φωτογραφία του προβλήματος στο κατάστημα.
Αυτό ανταποκρίθηκε άμεσα κατανοώντας το πρόβλημα και στέλνοντας χωρίς καμία χρέωση, την επόμενη ημέρα, καινούριο ανταλλακτικό κομμάτι από άλλο κιτ.
Ευχαριστώ λοιπόν δημόσια το G.E. hobbies για το εξαιρετικό customer support.

Εύχομαι να έχουμε πάντα τέτοια εξυπηρέτηση από όλα τα Ελληνικά καταστήματα.