Αποστολέας Θέμα: G.Ε. Ηobbies customer support  (Αναγνώστηκε 1116 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Trex

  • Τυραννόσαυρος
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 960
  • Τόπος: Όπου γης και πατρίς
G.Ε. Ηobbies customer support
« στις: Μαρτίου 08, 2016, 08:08:10 μμ »
Επειδή ακούγονται και γράφονται συχνά γκρίνιες για τις τιμές και για την αντιμετώπιση των πελατών από κάποια Ελληνικά καταστήματα, καλό είναι να ακούγονται και κάποια καλά όταν πρέπει.
Θα αναφέρω λοιπόν μια πολύ θετική εμπειρία που είχα με το κατάστημα G.E. hobbies (gehobbies.gr)

Έκανα την προηγούμενη εβδομάδα μια online αγορά η οποία περιείχε το πρόσφατο κιτ του Mirage F1 της Special Hobby.
Όταν έλεγξα το κιτ, είδα πως στο αριστερό κομμάτι της ατράκτου έλειπε η μπροστινή προέκταση της βάσης του αλεξήνεμου.
Έστειλα ένα email και μια φωτογραφία του προβλήματος στο κατάστημα.
Αυτό ανταποκρίθηκε άμεσα κατανοώντας το πρόβλημα και στέλνοντας χωρίς καμία χρέωση, την επόμενη ημέρα, καινούριο ανταλλακτικό κομμάτι από άλλο κιτ.

Ευχαριστώ λοιπόν δημόσια το G.E. hobbies για το εξαιρετικό customer support.  ::thumbleft::
Εύχομαι να έχουμε πάντα τέτοια εξυπηρέτηση από όλα τα Ελληνικά καταστήματα.

Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος stavros F-5

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 273
  • Age: 53
  • Τόπος: αθηνα-αγρινιο
Απ: G.Ε. Ηobbies customer support
« Απάντηση #1 στις: Μαρτίου 08, 2016, 09:21:58 μμ »
καλησπερα σε ολους ::salut::με αφορμη την παραπανω αναφορα για το προβλημα που ειχε ο φιλος μας και την υποστηρηξη που ειχε απο το καταστημα το ιδιο ειχε συμβει πριν χρονια 2 αν θυμαμαι καλα με ενα BF-110 της eduard που μου ειχε σπασει το 1 πτερυγιο απο τον ελικα.τους το εδειξα και αμεσως απο αλλο κιτ μου εδωσε ο γρηγορης ολο το πλαισιο που ειχε και τον ελικα  χωρις φυσικα χρεωση!και πολυ κακως που δεν το ειχα αναφερει απο την πρωτη στιγμη :oops:

Αποσυνδεδεμένος tito

  • IPMS 1309
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1620
  • Age: 39
  • Τόπος: Αθήνα
  • Χρήστος Μπαλής
Απ: G.Ε. Ηobbies customer support
« Απάντηση #2 στις: Μαρτίου 08, 2016, 09:32:57 μμ »
Μου ειχε τυχει κι εμενα προσφατα με ενα Airfix Hurricane 48αρι. Η εταιρια ειχε βαλει λαθος καλυπτρα μεσα και οταν πηγα απο το καταστημα και το ειδαμε, ο κυριος Γρηγορης αντικατεστησε ολο το κιτ με αλλο καινουργιο.

Αποσυνδεδεμένος tasosHNDGS

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 108
  • Age: 56
  • Τόπος: Αθήνα
  • ΤΣΑΚΙΡΙΔΗΣ ΤΑΣΟΣ
Απ: G.Ε. Ηobbies customer support
« Απάντηση #3 στις: Μαρτίου 10, 2016, 12:55:25 μμ »
Η δική μου εμπειρία με το after sales service του ανωτέρω καταστήματος, αφορά ένα κιτ BF-109 σε κλίμακα 1/32 της Eduard στο οποίο και χάθηκε η μία από τις δύο συνολικά καρτέλες σημάτων. Αρχικά απευθύνθηκα στο customer service της Eduard, το οποίο και απάντησε άμεσα στο αίτημα αντικατάστασης, με την προϋπόθεση καταβολής από μέρους μου  του ποσού των 22,50 ευρώ + κόστος  ταχυδρομικών εξόδων. Στη συνέχεια απευθύνθηκα στο κατάστημα το οποίο και σε χρονικό διάστημα μόλις 2 εβδομάδων, τελικά μου προμήθευσε και τις δύο (2) καρτέλες χωρίς καμία  χρέωση.               
Λέσχη Στατικού Μοντελισμού Λάρισας

Tags: