Μπορεί οι πεζοναύτες να ήταν απολύτως ευχαριστημένοι με το CH-46, ή άποψη όμως του στρατού για ένα μεσαίο μεταφορικό ελικόπτερο ήταν εντελώς διαφορετική και έτσι γεννήθηκε το Chinook το οποίο προσφέρει τις υπηρεσίες σε δεκάδες αεροπορίες ακόμα και σήμερα. Στο Vietnam έκανε τα πάντα, μεταφορές, διακομιδές τραυματιών, ακόμα και έκδοση gunship φιάχτηκε δείχνοντας περίτρανα πως μία καλή σχεδίαση θα βρεί πάμπολλες χρήσεις και θα ζήσει για πολύ.
Λοιπόν, ακόμα ένα. Οσο πιο πολλά έχω έτοιμα για βάψιμο, τόσο πιο πολλές οι πιθανότητες να τελειώσουν μόλις επιστρέψω. Ή έτσι ελπίζω... Το μοντέλο είναι απλά άθλιο, μη σας ξεγελάει το όνομα του κατασκευαστή ή το ωραίο κουτί. Ότι και να έκανα η άτρακτος έκανε σκαλοπάτι, πότε από τη μια και πότε από την άλλη και στο κάτω μέρος απλά τα δύο μισά δεν έκλειναν, δείτε λίγο τις φωτογραφίες.
Στην παρακάτω φωτογραφία μπορείτε να διακρίνετε το υπερυψωμένο γαζί που κινείτε κατά μήκος της ατράκτου στο κάτω μέρος του cockpit; ΔΕΝ είναι λεπτομέρεια, είναι σημάδι από το καλούπι το οποίο διατρέχει και τα δύο μισά της ατράκτου και είναι τόσο μεγάλο σε διαστάσεις που ακόμα και η Zvezda υποβάλλει τα σέβη της. Και έχει και ένα ίδιο κάτω από τον πίσω ρότορα
Δύο ωρίτσες και μερικά τετραγωνικά μέτρα ντουκόχαρτου το εξαφάνισαν.
Με τα πολλά έκλεισε η άτρακτος. Δίνετε η δυνατότητα να γίνει η πίσω ράμπα ανοικτή αλλά δε θέλετε να ξέρετε την κατάσταση οπότε θα κλείσει. Ευτυχώς με τη ρ'αμπα κλειστή η εφαρμογή είναι αποδεκτή.
Και άρχισε άρχισε το
σοβάντισμα στοκάρισμα. Να το ευχαιστιέσαι ρε παιδί μου!
Αυτά. Τώρα στεγνώνει ο στόκος και αύριο θα το πάω εδώ κοντά σε ένα φαναρτζίδικο να το τρίψω. Πάω να πιάσω λίγο τιο Skyrider να θυμηθώ πως είναι ο μοντελισμός, γιατί με το ρημάδι έχω πάρει διδακτορικό στα επιχρίσματα... Ή μήπως να ξεκινήσω εκείνο το Bronco της Academy που έχω αγοράσει πριν από 10 χρόνια;