Να σε ρωτήσω κάτι; Επειδή κι εγώ κατά καιρούς έχω αντιμετωπίσει πολύ μεγάλα προβλήματα με τους διάφορους αερογράφους που είχα/έχω, θες να μας πεις πιο αναλυτικά (ή να μας δείξεις ακόμα καλύτερα) τι εννοείς "πιτσιλάει κόκκους"; Είναι το συνηθισμένο overspray που αντιμετωπίζει πολύς κόσμος με πολλούς αερογράφους ή κάτι πιο έντονο, όπως πραγματικοί κόκκοι χρώματος, ξεροί και στεγνοί, αλλά σε περιορισμένη ποσότητα; Το 'χω πάθει και αυτό με χρώμα που δεν αραίωνε με τίποτα (μεταλλικό της tamiya μετά από ΠΟΛΛΑΑΑΑ χρόνια), γι' αυτό σε ρωτάω.
Επίσης αν θες απάντησε στα εξής:
α) Υδατοπαγίδα έχεις στο κομπρεσέρ σου; Αν όχι, προσπάθησε να βρεις, η ποιότητα του αέρα έχει μεγάλη σημασία σε αυτά τα μπιχλιμπίδια.
β) Εκτός απ' το διαλυτικό της tamiya, χρησιμοποιείς κάτι άλλο; Αν όχι, πήγαινε σε ένα χρωματοπωλείο και πάρε διαλυτικό πολυουρεθάνης ή το κατά γενική ομολογία καταπληκτικό Body 740 Acryl (αν το γράφω σωστά), που πολλοί εδώ το θεωρούν κορυφαίο (κι εγώ δεν έχω καταφέρει ακόμα να το βρω στο Ηράκλειο).
Δοκίμασε να αραιώσεις με αυτά και θα δεις μεγάλες διαφορές στη συμπεριφορά των αερογράφων, ειδικά του badger 200, που κατά τη γνώμη μου είναι απ' τα πλέον δύστροπα εργαλεία, κι ας φαίνεται απλός και εύκολος στη χρήση.
Το σώμα του αερογράφου δεν λύνεται πολύ περισσότερο. Το πολύ-πολύ να βγάλεις το packing nut και μετά το o-ring στεγάνωσης της βελόνας. Αν δεν έχεις τις οδηγίες του badger, μπορώ να σου σκανάρω τις δικές μου (αν τις βρω βέβαια). Αν δεν υπάρχει λόγος πάντως, μην το πειράξεις αυτό. Βγάλε τη βελόνα, το μπεκ, τη σκανδάλη, καθάρισέ τον και κοίτα μία λάμπα μέσα απ' την τρύπα του σώματός του. Αν τον βλέπεις καθαρό, είναι αρκετά καθαρός. Φρόντισε να είναι καθαρή και η είσοδος του χρώματος.
Δεν έχω κάτι άλλο να πω εγώ, ελπίζω μόνο να βγάλεις άκρη.